تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1398 - 9:33
کد خبر : 4939

دولت تمامی اصلاحات ساختاری را در لایحه بودجه اجرا نکرد

دولت تمامی اصلاحات ساختاری را در لایحه بودجه اجرا نکرد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ گفت: فقط بخشی از اصلاح ساختار در لایحه بودجه آمده و تمامی اصلاحات توسط دولت اجرایی نشده است.

به گزارش تیتر داغ؛ هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ در نشست علنی در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲ دی ) مجلس در جمع خبرنگاران گفت:‌از امروز کمیسیون‌ها برای جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات نمایندگان و نظرات و پیشنهادات کمیسیون‌ها درباره لایحه بودجه ۹۹ می‌توانند این موضوعات را گردآوری کرده و تا هفته آینده به کمیسیون تلفیق بدهد.

وی افزود:‌کمیسیون تلفیق مجلس از هفته آینده بر اساس پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون‌ها می‌توانند این موضوعات را بحث و بررسی کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹  با بیان اینکه بخشی از اصلاح ساختار بودجه در لایحه بودجه ۹۹ آمده است، افزود: تمامی اصلاحات ساختاری در بودجه در لایحه‌ای توسط دولت اجرایی نشده است.

قوامی گفت: در لایحه بودجه درآمدهای پایدار و هزینه‌ها و عملکردهای آن وجود دارد اما تلاش می‌کنیم تا در کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه۹۹ اقداماتی را انجام دهیم.

وی افزود: نخستین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ به تصویب آئین نامه داخلی کمیسیون پرداخت که این آئین نامه درباره نحوه حضور اعضا، بررسی کلیات لایحه، رأی گیری و تجدید رأی و اداره با کیفیت کمیسیون بود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ درباره زمان برگزاری جلسات کمیسیون تصمیم گیری کرد، افزود: براساس تصمیمات هیات رئیسه مقرر شد سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری کمیسیون در دو شیفت عصر و شب به بررسی کلیات پرداخته و در نهایت کلیات را رأی گیری کند.

وی اظهار کرد: در هفته آینده نیز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در سه شیفت کاری درآمدهای لایحه بودجه سال ۹۹ را با حضور کارشناسان دیوان محاسبات، مرکز پژوهش ها و نمایندگان دولت مورد بررسی قرار دهند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: تلاش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ این است که در مرحله نخست تا ۲۰ دی ماه گزارش بودجه سال ۹۹ آماده شود و در صورت نیاز به مهلت بیشتر کار بررسی لایحه تا پایان دی ماه به اتمام رسد تا گزارش کمیسیون تلفیق به صحن علنی ارائه شود.

وی درباره یکی از مصوبات نخستین نشست کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: با هدف تمرکز حداکثری اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ امکان استفاده از تلفن همراه در کمیسیون وجود ندارد و اعضا باید تلفن همراه خود را تحویل دهند.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.