تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 3:52
کد خبر : 18219

طرح جامع دانشگاه تهران هنوز مورد پذیرش نیست

طرح جامع دانشگاه تهران هنوز مورد پذیرش نیست

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران گفت: طرح توسعه شهری و آموزش عالی دانشگاه تهران به عنوان طرح جامع مورد پذیرش نیست.

به گزارش تیتر داغ؛  بزرگترین طرح توسعه شهری و آموزش عالی به عنوان پروژه دانشگاه تهران از ۱۷ سال پیش کلید خورد و توسعه آن پس از چندین بار متوقف شدن سال ۹۴ با ایده‌های جدید آغاز شد، البته توسعه‌ای که با اما و اگر‌ها و یک بام و دوهوا‌های بسیاری از سوی دانشگاه تهران مواجه شد.

طرحی که قرار بود مدت‌ها پیش به شورای شهر تهران تحویل داده شود با پشت گوش اندازی‌های فراوان از سوی دانشگاه تهران مکررا امروز و فردا شد، اما گویا در نهایت دانشگاه تهران طرح خود را برای بررسی‌های نهایی به شورای شهر تهران ارسال کرده است.

از یازدهم خرداد آن سال تا پانزدهم دی ماه قرار بود تا دانشگاه تهران طرح توسعه خود را به شورای شهر ارائه دهد، اما با گذشت ۱۵ دی ماه هم این طرح به شورای شهر تهران ارسال نشد و ۳۰ دی ماه رئیس دانشگاه تهران اعلام کرد که طرح خود را به شورای شهر ارائه می‌کند.

پس از کش و قوس‌های فراوان و بررسی این موضوع از شورای شهر متوجه شدیم که دانشگاه تهران در زمان قانونی که قرار بوده طرح خود را به شورای شهر ارسال کند این کار را انجام نداده است.

دانشگاه تهران طرح خود را به منطقه ارسال کرده بود

زهرا نژاد بهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به این سوال که آیا دانشگاه تهران طرح خود را به شورای شهر ارائه کرده است یا خیر گفت: دانشگاه تهران طرح خود را آماده کرده، اما به جای آن که طرح را به معاونت شهرسازی شورای شهر ارسال کند، آن را به شهرداری منطقه فرستاده بود.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: پس از پیگیری‌های انجام شده، شهرداری منطقه این طرح را به معاونت شهرسازی ارسال کرد.

وی تصریح کرد: موارد مختلف این طرح در دبیرخانه بررسی شده است، اما طرح دانشگاه تهران هنوز به عنوان طرح جامع مورد پذیرش نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.