تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 4:27
کد خبر : 6285

مگر سیاست ما عین دیانت ما نبود؟

مگر سیاست ما عین دیانت ما نبود؟

به گزارش تیترداغ؛ پس از مضحک خوانده شدن امکان اشتباه پدافند ایران درباره‌ی هواپیمای اوکراینی تمام رسانه‌های انقلابی از جمله تیترداغ؛ درباره‌ی عدم ممکن بودن سقوط تأکید کردند.

به گزارش تیترداغ؛ پس از مضحک خوانده شدن امکان اشتباه پدافند ایران درباره‌ی هواپیمای اوکراینی تمام رسانه‌های انقلابی از جمله تیترداغ؛ درباره‌ی عدم ممکن بودن سقوط تأکید کردند. نه به خاطر این که کوریم و حقایق را ندیدیم. حقایق محکمی وجود نداشت. ما هم به دلیل حرف آقایان آمدیم بر اساس همان حقایق اندک موجود جهت گیری کردیم. قرار ما انقلابی‌ها صداقت بود. مبنای ما صداقت مؤمن بود. که آقایان زیر قول و قرارشان با مکتب و امام زدند.

این که بیایند بگویند که شرایط طوری نبود که ما اعلام کنیم و از این دست مشکلات سیاسی، حرفی مضحک است. اگر قرار است با اینجور به ظاهر مصلحت اندیشی‌ها که مصلحت اندیشی هم نیست مملکت ادازه کنیم که بروید به سبک غربی‌ها مملکت اداره کنید. با امریکای لعنتی روابطتان را خوب کنید. مثل بقیه.

قول و قرار ما صداقت محض بود. ما غرب نیستیم که دروغ توجیه داشته باشد. هر توجیهی باطل است. اگر اعتقاد پشت کار این تصمیم گیرندگان بود هیچ وقت فکر تکذیب حقیقت را نمی‌کردند. تیترداغ به عنوان یک رسانه‌ی انقلابی بابت حمایت از چنین دروغ بزرگی از خوانندگان عذرخواهی می‌کند.

حال هیچ کس نمی‌تواند بگوید که آمار ۱۵۰۰ شهید آبان درست است یا آمار ایران که هیچوقت اعلام نشد. الآن دیگر معلوم نیست که حمله به عین الأسد کشته داشته یا نه؟

مهمتر از آن اپراتور ناشی بی‌سواد، برخورد قاطع و جدی با مسئولانی است که می‌خواستند این حقبقت را پنهان کنند. آن‌ها باید شدیداً مجازات شوند. چرا که یک نهاد مهم مقاومت، نماد اقتدار و اسلامیت را دروغگو کردند. به خدا که این قرار ما نبود.

بار دیگر اسلام و نظام ضربه‌ای از خودی‌ها خورد که امریکا هم نزد. الآن زمان آن است که حزب اللهی‌ها مطالبه‌گری کنند.  در بیانیه آمده‌است که اصلاحاتی در روند عملیات در جریان است تا از بروز این اتفاق جلوگیری کنند. آن را که باید می‌کردید و بروید بکنید؛ اما باید مسئولین چنین دروغی را معرفی کنید. نماد اسلام در عصر مدرن نباید دروغ بگوید.

رسانه‌های انقلابی که نه برا ی حمایت از شما بلکه برای اسلام همه‌ی آبروی خود را به خاطر دروغ شما از دست دادند. باکی نیست. عزت دست خداست و رسانه باید برای نظام هزینه دهد. اما دیگر تا مدت‌ها حزب اللهی‌ها اعتباری برای دفاع از نظام ندارند.

چنین هزینه ای به خاطر ترس از غیر خدا و عدم عمل به مبانی اسلامی بوجود آمد. اشتباه پدافند قبلاً هم در جاهای دیگر رخ داده است. اما بعد از چنین فضاحتی نه حوصله‌ای برای نگارنده است  و نه حتی خواننده. آقایان دروغ توجیه ندارد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.