تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آذر 1398 - 5:08
کد خبر : 3462

پیام محرمانه رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس منتشر شد

پیام محرمانه رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس منتشر شد

«اقناع نمایندگان مجلس در این شرایط، فراتر از توان رئیس مجلس بود. برای همین نظر اعضای شورای عالی امنیت ملی این بود که باید برای حل این موضوع، باید از رهبر انقلاب کمک گرفته شود. وقتی پیام رهبر انقلاب در مجلس خوانده شد، مجلس آرام شد.»

به گزارش تیترداغ: نشریه خط حزب‌الله نوشت: «عصر روز شنبه با گسترش آشوب‌ها در شهرهای مختلف، جلسه‌ی فوق‌العاده‌ی شورای عالی امنیت ملی مبتنی بر وظائفی که در اصل ۱۷۶ قانون اساسی برای آن در نظر گرفته شده است، جهت تصمیم‌گیری درباره‌ی این موضوع برگزار شد. در جلسه‌ی شورا، همه‌ی اعضا متفق‌القول بر این نظر بودند حالا که این طرح کلید خورده، باید اجرا شود وگرنه عقب‌نشینی از این موضع، شدیدتر شدن آشوب‌ها و ناامنی‌ها را به دنبال خواهد داشت.

رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب

اما اقناع نمایندگان مجلس در این شرایط، فراتر از توان رئیس مجلس بود. برای همین، نظر اعضای شورای عالی امنیت ملی این بود که باید برای حل این موضوع، باید از رهبر انقلاب کمک گرفته شود.

صبح روز یکشنبه، جلسه‌ی غیر علنی مجلس برای تصمیم‌گیری درباره‌ی طرح سهمیه‌بندی بنزین برگزار شد. آقای لاریجانی، رئیس مجلس، در حالی به سمتِ بهارستان رفت که پیغامی کوتاه، از رهبر انقلاب برای نمایندگان داشت: «پیرو اظهار نظر برخی از نمایندگان محترم در باب مصوبه‌ی اخیر سران قوا، لازم است به حضرات محترم نمایندگان گفته شود مقتضی است که هرگونه اقدامی درخصوص این مصوبه در مجلس در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی باشد و از آن تخطی نشود و شرایط حساس کشور مورد توجه قرار گیرد. توفیقات آنان را از خداوند متعال خواستارم.»

وقتی پیام رهبر انقلاب در مجلس خوانده شد، مجلس آرام شد.»

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.