تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 6:04
کد خبر : 24843

اذعان افسران صهیونیست‌ به شکست در عملیات فریب در جنگ غزه

اذعان افسران صهیونیست‌ به شکست در عملیات فریب در جنگ غزه

افسران اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی به شکست عملیات فریب برای حذف شبکه تونل حماس در تجاوزات اخیر خود به غزه اعتراف کردند.

به گزارش تیتر داغ:   پنج افسر صهیونیست از فرماندهی جنوب ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال ۱۲ این رژیم به شکست عملیات فریب رژیم صهیونیستی در تجاوزات اخیر خود به غزه در جنگ دوازده روزه اعتراف کردند. در این عملیات، رژیم صهیونیستی با اعلام آغاز حمله زمینی سعی داشت تا رزمندگان عزالدین القسام را از تونل‌های خود خارج و با رصد کردن آنان تونل‌ها را تخریب کند تا بتواند بسیاری از نیروهای حماس را به شهادت برساند.

اما ارتش رژیم صهیونیسیتی با وجود تلاش‌های زیاد موفق نشد نیرو‌های عزالدین قسام را فریب دهد و در نهایت ارتش این رژیم  توانست تنها بخش کوچکی از تونل‌ها را نابود کند و بر اساس اظهارات خود صهیونیست‌ها، تنها چند رزمنده حماس به شهادت رسیدند.

این پنج افسر تصریح کردند که ارتش رژیم صهیونیستی ضمن ادعای آغاز عملیات زمینی، گردان‌های القسام را گمراه و همزمان  با آن حمله هوایی گسترده ای با ۱۶۰ هواپیما آغاز کردند.

با وجود این ادعا که چندین کیلومتر‌ از شبکه داخلی تونل‌های حماس تخریب شده است، سران ارتش رژیم صهیونیستی از نتیجه این عملیات ابراز نارضایتی کرده که عرصه را برای انتقادات زیادی علیه آنان فراهم کرده است.

این پنج افسر اذعان کردند که شبکه تونل‌های متعلق به حماس، که صهیونیست‌ها آن‌ها را «متروی حماس» می‌نامند، در چند سال گذشته به طور چشمگیری گسترش یافته است.

این نخستین بار است که مقامات صهیونیستی درباره این عملیات چنین اعترافاتی انجام می‌دهند و اهمیت آن در این است که افسران فعال در تیم اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی به این شکست اذعان کرده‌اند.

چندی پیش پایگاه خبری صفا، یک نشریه عبری فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی دلایل شکست خود در عملیات فریب در طول  ۱۲ روز تجاوز زمینی و هوایی به نوار غزه است. عملیاتی که هدف آن کشاندن نیرو‌های کتائب عزالدین القسام به تونل‌های شمالی نوار غزه بود تا آن‌ها را در آنجا با حملات هوایی مورد هدف قرار دهند.

گروه‌های مقاومت فلسطین طی ۱۲ روز نبرد شمشیر قدس در نوار غزه بیش از ۴ هزار موشک به اقصی نقاط اراضی اشغالی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی شلیک کرد که سرانجام صهیونیست‌ها را مجبور به اعلام آتش بس کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.