تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 5:50
کد خبر : 35177

استارت برجامی بورس تهران با فرمان خودرویی ها

استارت برجامی بورس تهران با فرمان خودرویی ها

با آغاز معاملات امروز بورس تهران، بازار سهام یکدست سبز پوش و با اقبال خریداران برای جمع آوری سهام بویژه در گروه بانکها و خودرو و حمل و نقلی ها روبرو است.

به گزارش تیتر داغ؛ امروز شنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱، با آغاز معاملات بورس تهران، بازار سهام با اقبال معامله گران برای جمع آوری سهام و رِنج شدن نرخ‌ها به سمت دامنه نوسان مثبت قیمتی در اغلب نمادهای معاملاتی فعال این بازار است.

معاملات بورس تهران در حالی هم اکنون با روند صعودی نماگرهای منتخب خود روبرو است که همزمان با انتشار اخبار مثبت پیرامون مذاکرات احیای برجام، گروههای خودرویی و بانک‌ها در کنار سهم‌های شاخص ساز گروه فلزات اساسی و همچنین گروه حمل و نقل با پیشروی “حکشتی” با شکل گیری صف خرید میلیونی روبرو هستند. در سایر گروه‌ها نیز غلبه تقاضا بر عرضه سهام به خوبی مشهود بوده و در برخی از سهم‌ها در سقف کامل مثبت قیمتی روند معاملات دنبال می‌شود.

این در حالی است که با وجود سپری شدن ۵۰ دقیقه از آغاز معاملات امروز، ارزش معاملات بورس تهران از یک هزار میلیارد تومان عبور کرده است.

صیانت از ورود پول حقیقی هایی که به بازار سهام همچنان اعتماد دارند از سوی معامله گران حقوقی و همچنین بازارگردان ها و صندوق‌های حامی بازار بسیار ضروری است و لزوم هدایت و راهبری سازمان بورس از فضای توأم با امید و اعتماد معامله گران حقیقی به بازار شکننده فعلی بسیار ضروری است.

باید منتظر ماند و دید که در میانه بازار امروز، با وجود تعدد فروشنده‌های حقیقی در بازار، حقوقی‌ها چگونه از بازار مثبت فعلی با تقویت حجم و ارزش معاملات حمایت خواهند کرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.