تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 13:24
کد خبر : 101106

بهترین سئوکار جهان

بهترین سئوکار جهان

گر به دنبال برترین کارشناسان سئو در سراسر جهان هستید، در جای مناسبی هستید، چرا که در اینجا لیستی از بهترین سئوکاران در جهان آمده است که حتی برخی از آن ها جزء بهترین سئو کاران تهران نیز می باشند. تا انتهای این محتوا از وبسایت خبری تیرداغ با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با بهترین سئوکار

گر به دنبال برترین کارشناسان سئو در سراسر جهان هستید، در جای مناسبی هستید، چرا که در اینجا لیستی از بهترین سئوکاران در جهان آمده است که حتی برخی از آن ها جزء بهترین سئو کاران تهران نیز می باشند. تا انتهای این محتوا از وبسایت خبری تیرداغ با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با بهترین سئوکار جهان بیشتر آشنا کنیم.

اگر به دنبال تقویت حضور آنلاین کسب و کار خود و بهبود دید وب سایتتان هستید، بسیار مهم است که از متخصصان سئو کمک بگیرید. یک متخصص بهینه سازی موتور جستجو یا متخصص سئو دارای دانش و مهارت های لازم برای بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو و هدایت ترافیک ارگانیک بوده و با فهرستی از متخصصان سئو که در اختیار دارید، می توانید حرفه ای ترین فرد متخصص را انتخاب کنید.

بهترین سئوکار جهان را بهتر بشناسید

در ادامه می خواهیم شما دوستان عزیز را با لیستی از بهترین سئوکار جهان بیشتر اشنا کنیم که این لیست می تواند کمک زیادی به شما کند. طبق تحقیقات میدانی خبرگزاری تیرداغ به نشانی اینترنتی https://titrehdagh.com/ این لیست از سئوکاران جزء بهترین سئوکاران جهان بوده و شما می توانید با خیال راحت اقدام به عقد قرارداد سئو با این عزیزان کنید. این لیست از بهترین سئوکاران جهان عبارتند از:

  • برایان دین

برایان دین یک متخصص برتر سئو بوده که توسط مجلهInc  به عنوان “کارآفرین درخشان” نامیده می شود. وبلاگ برنده جایزه برایان،Backlinko.com که توسط فوربس به عنوان برترین وبلاگ برای کسب اطلاعات در زمینه سئو می باشد.

  •  نیل پاتل

یکی دیگر از سئوکاران برتر, نیل پاتل بوده که یکی از بهترین مشاوران و متخصصین سئو است. در سال های گذشته, وال استریت ژورنال او را یک  سئوکار تأثیرگذارو  برتر در وب می‌خواند و همچنین مجله های برتر خارجی ازهان دارند که او یکی از ۱۰ بازاریاب برتر می باشد.

  • افشار حشمتی پور, بهترین سئوکار ایرانی

یکی دیگر از بهترین سئوکارانی که حتی اسم او را نشنیده اید, افشار حشمتی است که تمایلی به دیده شدن ندارند و در این میان, تخصص قابل تحسینی در شناخت الگوریتم های گوگل بالخصوص مبحث پیج رنک دارد. مهندس افشار حشمتی را می توان یکی از جدیدترین نگرش ها در زمینه بهترین سئوکاران برتر دانست که  در حال حاضر توانسته جزء بهترین سئوکاران در ایران قرار بگیرد. فعالیت تخصصی وی از سال ۱۳۹۵ بوده و همچنین در طی این مدت کوتاه نگرش های عجیبی را بدست آورده است که نمونه بارز آن سئوکردن کلمات کلیدی سخت با هزینه کم بوده است.

راه های ارتباطی با مهندس افشار حشمتی پور

۰۹۰۱۹۱۵۴۴۷۷

www.pakhorweb.ir

بهترین سئوکار جهان

 

  •  امین اسماعیلی, بهتربن سئوکار ایرانی

یکی دیگر از بهترین سئوکار جهانی می توانیم به امین اسماعیلی اشاره کنیم که این فرد جزء بهترین سئوکار در جهان می توان شناخت. اگر تمایل دارید که با مهندس امین اسماعیلی در ارتباط باشید می توانید از طریق زیر با وی برای پروژه مشاوره سئو سایت خود در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با مهندس امین اسماعیلی

https://websima.academy/

۰۹۰۲-۴۷۸-۶۸۵۸

  بهترین سئوکار جهان

 

  • محبوب شر

در میان مشاوران برتر سئو، محبوب شار یک مشاور بهینه سازی موتورهای جستجو، تاجر و نویسنده بوده که او بنیانگذارIcreativez Technologiesاست. محبوب شر بهترین مشاور سئو در پروژه های جهانی بوده و بسیاری از متخصصان برتر سئو در سطح جهانی به طور مستقیم با مشتریان یا در وب سایت های مشتری کار نمی کنند، اما نکته شگفت انگیز در مورد محبوب شار این است که او مستقیماً بر روی پروژه های مشتری کار می کند و مستقیماً درگیر و نظارت بر هر فعالیت سئو است و مستقیماً ارتباط برقرار می کند.

  • رند فیشکین

او یکی از برترین کارشناسان سئو در جهان بوده و همچنین مدیر عامل سابقMoz است که رند فیشکین مدیر عامل و یکی از بنیانگذارانSEOmozاست که پیشرو در زمینه ابزارها، منابع و جامعه بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد.

  •  مت کاتز

Matt Cuttsبهترین متخصص سئو، رئیس سابق تیم وب اسپم گوگل، متیو کاتز یک مهندس نرم افزار آمریکایی است. کاتز مدیر سرویس دیجیتال ایالات متحده بوده که او ابتدا به عنوان سرپرست موقت منصوب شد تا بعداً در اکتبر ۲۰۱۸ به عنوان سرپرست کامل تأیید شود.

  • Joost De Valk

Joost de Valkبهترین کارشناسSEOسئو بوده و به عنوان  یک کارآفرین و توسعه‌دهنده نرم‌افزار کاربردی ازWijchen، هلند است که بیشتر برایYoast SEOشناخته شد.De Valkدر سال ۲۰۰۴ قبل از توسعهYoast، یکی از موفق ترین افزونه ها برایWordPress، به عنوان مشاور و وبلاگ نویس شروع به کار کرد.

  •  دنی سالیوان

دنی سالیوان یک تکنولوژیست آمریکایی، بهترین مشاور سئو، روزنامه نگار و کارآفرین بوده که او مدیر ارشد محتوا در رسانه درب سوم بود و یکی از بنیانگذارانSearch Engine Landنیز می باشد.

  • استفان اسپنسر

بهترین متخصص سئو در جهان، استفان اسپنسر سه بار نویسنده تحت برندO’Reilly Media، بهترین متخصص سئو در جهان و کارشناس بهینه سازی موتورهای جستجو، مخترع، پادکستر، سخنران و بنیانگذارNetconceptsاست.

  • اریک انج

Eric Engeیک مشاور بهینه سازی موتور جستجو، متخصص سئو برتر، تاجر، نویسنده و سخنران عمومی بوده و همچنین او بنیانگذارStone Temple Consulting.topمتخصص سئوEric Engeاست.

  •  بری شوارتز

بری شوارتز یک متخصص برتر سئو در جهان بوده و او وبلاگ نویسی در مورد موتورهای جستجو و بازاریابی موتورهای جستجو می نویسد. شوارتز موسس و در حال حاضر سردبیرSearch Engine Roundtableاست و یک سایت خبری آنلاین که موتورهای جستجو و بازاریابی موتورهای جستجو را پوشش می دهد.

  •  ماندیپ سینگ

ماندیپ سینگ یکی از برترین متخصصان سئو در هند بوده و همچنین او موسس و دکترSEO Discoveryاست. Mandeepبا بیش از ۲۲ سال تجربه و دانش عمیق، خود را به عنوان یک متخصص مورد اعتماد در صنعت بازاریابی دیجیتال معرفی کرده است. او تمام پروژه های مشتری خود را پیگیری می کند و خود را در ایجاد استراتژی های بازاریابی برای مشتریان خود درگیر می کند.

  • آلیدا سولیس

Aleyda Solisیک مشاور بین المللی بهینه سازی موتور جستجو، سخنران و نویسنده مشهوری بوده و او بنیانگذارOraintiاست، یک مشاور سئو بوتیک بسیار تخصصی که به کسب و کارها در سراسر جهان کمک می کند تا دید، ترافیک و بازگشت سرمایه خود را از جستجوی ارگانیک بهبود بخشند.

  •  ونسا فاکس

ونسا فاکس یک کارآفرین، نویسنده و سخنران عمومی آمریکایی است که بیشتر به خاطر کارش در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) شناخته شده است. او بنیانگذار و مدیر عاملKeylime Toolboxاست، یک شرکت نرم افزاری بوده که تجزیه و تحلیل و بینش را برای کمک به کسب و کارها برای بهبود عملکرد آنلاین خود ارائه می دهد.

ونسا فاکس همچنین نویسنده ای پرکار بوده و دو کتاب در زمینه سئو نوشته است: «بازاریابی در عصر گوگل» و «نام دامنه دوباره سیم کشی شده». او به طور منظم در کنفرانس ها و رویدادهای مرتبط با بازاریابی دیجیتال سخنران است و توسط انتشاراتی مانندSearch Engine LandوEntrepreneurبه عنوان یکی از برترین متخصصان سئو در جهان شناخته شده است.

  •  ماری هاینس

Marie Haynesیک مشاور معروف بهینه سازی موتورهای جستجو و بنیانگذارMarie Haynes Consulting Inc.، یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در اتاوا، کانادا است. ماری هاینز از سال ۲۰۰۸ در زمینه سئو فعالیت می کند و به یک مرجع معتبر در صنعت، به ویژه در زمینه به روز رسانی الگوریتم گوگل، جریمه ها و بازیابی تبدیل شده است.

به طور کلی، ماری هاینز در صنعت سئو به دلیل دانش، مهارت ها و مشارکت در این زمینه بسیار مورد توجه بوده و او مشاور قابل اعتماد بسیاری از مشاغل است که به دنبال بهبود عملکرد آنلاین خود هستند، و بینش و تخصص او به کسب و کارهای بی شماری کمک کرده است تا به اهدافSEOخود دست یابند.

  • فیلی ویزه

فیلی ویز یک مشاور و سخنران شناخته شده سئو است که بیش از ۲۰ سال است که در صنعت سئو فعالیت می کند. او با برخی از بزرگترین برندهای جهان کار کرده است و همچنین یکی از اعضای کلیدی تیم کیفیت جستجوی گوگل بوده است.

  • کوین ایندیگ

کوین ایندیگ یک متخصص سئو، نویسنده و سخنران مشهور است و او در حال حاضر معاون سئو و محتوا درG2، یک وب سایت بررسی و مقایسه نرم افزارB2B می باشد. قبل از آن، او به عنوان رئیسSEOفنی درAtlassian، یک شرکت نرم افزاری پیشرو، و به عنوان مدیرSEOدرDailymotion، یک پلت فرم به اشتراک گذاری ویدیو، کار می کرد.

کوین یک نویسنده پرکاربوده و مقالاتی در مورد سئو و بازاریابی دیجیتال در نشریاتی مانندSearch Engine Land،Search Engine JournalوMozارائه کرده است. او همچنین در کنفرانس های مختلفی از جملهSMX،BrightonSEOوSearchLoveسخنرانی کرده است و مهمان پادکست های متعددی بوده است.

  •  سیندی کروم

سیندی کروم یک متخصص، سخنران و نویسنده مشهور بازاریابی دیجیتال است که در بازاریابی موبایل و سئوی موبایل تخصص دارد. او بنیانگذار و مدیرعاملMobileMoxie، یک شرکت مشاوره بازاریابی تلفن همراه مستقر در دنور، کلرادو است.

Krumهمچنین یک متخصص شناخته شده در بهینه سازی موتور جستجوی موبایل (ASO) است و روش های منحصر به فردی را برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی نتایج جستجوی تلفن همراه ایجاد کرده است. بینش او در مورد بازاریابی تلفن همراه و بهینه سازی موتورهای جستجو در نشریاتی مانند فوربس، وال استریت ژورنال و سرزمین موتورهای جستجو ارائه شده است.

  • یان لوری

ایان لوری یک بازاریاب اینترنتی و کارآفرین بوده و او بنیانگذارPortent, Inc.، یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در سیاتل، واشنگتن است. لوری به دلیل تخصص خود در رتبه بندی موتورهای جستجو، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی شناخته شده است.

لوری همچنین نویسنده کتاب “بازاریابی گفتگو: استراتژی های بازاریابی اینترنتی” است و به طور منظم در نشریات صنعتی مانندMoz،Search Engine LandوMarketing Landهمکاری می کند. او به دلیل دانش و بینش خود در صنعت بازاریابی دیجیتال بسیار مورد احترام است و یک رهبر فکری در این زمینه محسوب می شود.

  • جیسون بارنارد

جیسون بارنارد یک بازاریاب دیجیتال، سخنران، نویسنده و مشاور متخصص در بهینه سازی برندSERP(صفحه نتایج موتور جستجو) است. او بنیانگذار و مدیر عاملKalicube، یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که بر کمک به کسب و کارها برای بهبود دیده شدن و شهرت آنلاین خود تمرکز دارد.

  • الی شوارتز

الی شوارتز یک مشاور رشد و مشاور بازاریابی است که متخصص در بهینه سازی موتورهای جستجوی جهانی و بازاریابی محتوا می باشد. او با تعدادی از شرکت‌های مطرح از جملهeBay،ShutterstockوSurveyMonkeyکار کرده و به آنها کمک کرده تا سئو سایت خود را بهبود بخشند و ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهند.

  • آنی کوشینگ

Annie Cushingیک متخصص تجزیه و تحلیل داده ها و مشاور بازاریابی دیجیتال است که درGoogle AnalyticsوGoogle Tag Managerتخصص دارد. او بنیانگذارAnnielyticsبوده و یک شرکت مشاوره تجزیه و تحلیل داده که به کسب و کارها کمک می کند تا بر اساس داده های خود تصمیمات بهتری بگیرند.

دیگر سئوکاران برتر ایرانی

دیگر سئوکارن برتر ایرانی که شاید برخی از آن ها را حتی اسمشان را به گوشتان نرسیده عبارتند از:

  1.  افشار حشمتی پور
  2.  امین اسماعیلی
  3.  ناصر رسولی
  4. میلاد شولی
  5. علی حسینی
  6. رضا شیرازی
  7. محمد شهپری
  8. عادل طالبی
  9. امید دنداننما
  10. محسن طاووسی
  11. بابک بنیادین
  12. حسین یوسفی
  13. محمد افشار
  14. مهران منصوری فر
  15. امیر قمصری
  16. امین هاشمی
  17. ابراهیم حنفی
  18. ناصر رسولی
  19. شایان داوودی
  20. محسن حبیبی
  21. محمد دانیالی
  22. محمد حسین صفاکرم
  23. محمدرضا دهقانی
  24. ساجده گودرزی
  25. میلاد صفائی
  26. علی حسینی
  27. صابر آقا محمدی
  28. پوریا آریا فر
  29. محمد رضا سمیعی
  30. امیر ابارشی
  31. سینا عباسی
  32. نسرین ظریف
  33. فریده فشکی
  34. الینا الله بیگی
  35. سمیرا افسری
  36. مهناز محمدی
  37. علی پیر
  38. امین مهدوی
  39. نیکا تهرانی
  40. سحر شکوهی
  41. زهرا قیاثوند
  42. فاطمه جعفری
  43. پرستو سطوتی
  44. فائزه اعلمی
  45. فرینوش چاوشی
  46. تینا راد
  47. الهام کشاورز
  48. رضا راد
  49. نفس هاشمیان
  50. مونا سیف الهی
  51. ندا خالقی

منبع: رسانه دیجیتال مارکتینگ پاخوروب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.