تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 9:36
کد خبر : 33656

بهترین شهر ها برای خرید ویلای ساحلی

بهترین شهر ها برای خرید ویلای ساحلی

امروزه بسیاری از افراد به دنبال سرمایه گذاری های بسیار کم ریسک هستند. یکی از راه های سرمایه گذاری که بسیار کم ریسک می باشد و همچنین دارای سود مناسبی می باشد؛ خرید ویلا است. شمال کشور ایران دارای شهر های بسیار زیبا و خوش آب و هوا می باشد و برای خرید ویلا و

امروزه بسیاری از افراد به دنبال سرمایه گذاری های بسیار کم ریسک هستند. یکی از راه های سرمایه گذاری که بسیار کم ریسک می باشد و همچنین دارای سود مناسبی می باشد؛ خرید ویلا است. شمال کشور ایران دارای شهر های بسیار زیبا و خوش آب و هوا می باشد و برای خرید ویلا و سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد.

این سرمایه گذاری یکی از بهترین سرمایه گذاری ها است زیرا شما می توانید در تفریح های خود به شمال از ویلایی که خریده اید برای اقامت استفاده نمایید و همچنین می توانید در طول سال که ویلای شما خالی است  آن را اجاره دهید و از اجاره آن درآمد کسب نمایید.

ویلای ساحلی یک نوع از ویلاهای موجود در شمال است که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. در این مطلب می خواهیم به معرفی بهترین شهر های شمال کشور که برای خرید ویلای ساحلی مناسب هستند بپردازیم.

فاکتور های انتخاب بهترین شهر برای خرید ویلای ساحلی

شما برای این که بهترین شهر را برای خرید ویلای ساحلی انتخاب کنید باید فاکتور های مختلفی را در رابطه با شهر های مختلف شمال کشور بررسی و تحقیق نمایید. این فاکتور ها عبارتند از:

  • ابتدا شما باید آن شهر را از لحاظ موقعیت مکانی و محیطی بررسی نمایید.
  • امکانات محلی و منطقه ای در آن شهر وجود دارد یا خیر
  • میزان فاصله آن شهر به پایتخت و دسترسی آن شهر به جاده های اصلی
  • زیبایی آن منطقه و بررسی طبیعت آن (اگر آن منطقه دارای طبیعت بکر و زیبا نباشد؛ برای خرید ویلا مناسب نیست)
  • آرامش و امنیت در آن شهر

 

معرفی بهترین شهر ها برای خرید ویلای ساحلی

در این قسمت به معرفی و بررسی سه تا از بهترین شهر های شمال کشور می پردازیم که برای خرید ویلای ساحلی مناسب هستند.

 

محمودآباد

محمودآباد یکی از شهر های بسیار زیبای شمال کشور است که در استان مازندران قرار دارد. این شهر دارای آب و هوای بسیار خوب می باشد که در طول سال گردشگران و توریست های بسیار زیادی به این شهر سفر می کنند.

در نتیجه یکی از مکان های بسیار مناسب برای خرید ویلا محمودآباد است و نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است افراد بسیار زیادی متقاضی ویلای ساحلی در محمودآباد هستند و این باعث می شود که شما بعد از خرید ویلا هر زمان که خواستید اقدام به فروش ویلای خود کنید و به راحتی به فروش می رود. ویلاهای ساحلی محمودآباد دارای آرامش و امنیت بسیار بالایی می باشد. یکی از مزیت های این شهر این است که فاصله آن تا پایتخت سه ساعت است که زمان بسیار کمی می باشد.

 

رویان

رویان یک منطقه لاکچری در نزدیکی نوشهر قرار دارد که اگر شما در این شهر اقدام به خرید ویلای ساحلی نمایید می توان گفت در یکی از بهترین شهر های مازندران ویلای ساحلی خریداری کرده اید.  رویان بین نور و نوشهر قرار دارد و هوای این شهر بسیار خوب وعالی می باشد. افرادی که سرمایه مناسبی دارند و قصد دارند ویلاهای لاکچری خریداری کنند؛ شهر رویان را برای خرید ویلا جز فهرست خود قرار دهند.

این شهر در چند سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است و هر روز دارد نسبت به قبل پیشرفت می کند ولی باید بدانید که رویان دارای قدمت بسیار زیادی نمی باشد. یکی از زیباترین دشت زارها، کوهستان هایی که از درخت پوشیده شده است، مزارع برنج و…. در این شهر قرار دارند. اگر شما این شهر را برای خرید ویلای ساحلی انتخاب کرده اید قطعا پشیمان نمی شوید و از خرید خود راضی خواهید بود. ناگفته نماند که ویلاهای ساحلی این شهر دارای نمای بسیار زیبا و ابدی به دریای خزر می باشند. رویان دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و زیادی می باشد و در طول سال گردشگران و توریست های بسیار زیادی به آنجا سفر می کنند. در نتیجه اگر شما قصد دارید ویلای خود را اجاره دهید؛ آنجا مناسب می باشد و هیچ زمانی ویلای شما خالی نمی ماند.

بهترین شهر ها برای خرید ویلای ساحلی

نوشهر

نوشهر یکی دیگر از شهر های استان مازندران می باشد که در غرب این استان قرار دارد. نوشهر یکی از شهر های بسیار زیبا می باشد که دارای طبیعت بسیار بکر و نابی می باشد و همچنین آب و هوای این شهر بسیار خوب می باشد. این شهر دارای مناطق دیدنی بسیار زیبایی همچون پارک جنگلی سی سنگان، جاده زیبا و جنگلی خانیکان، آبشار سفیداب یا الاشور، نمک آبرود و… می باشد.

افراد بسیار زیادی متقاضی خرید ویلای ساحلی در نوشهر هستند و همچنین یکی از بهترین مکان هایی که می توانید اقدام به خرید ویلای ساحلی نمایید؛ این شهر است. ویلاهای این منطقه علاوه بر این که بسیار زیبا و لاکچری هستند؛ دارای امنیت بسیار بالایی نیز می باشند.

نوشهر جز مناطق آزاد به حساب می آید به همین علت یکی از مناطق بسیار عالی برای خرید ویلا و سرمایه گذاری می باشد. البته نکته ای که حائز اهمیت است این می باشد که نوشهر دارای فرودگاه است و این باعث می شود اهمیت این شهر بیشتر از شهر های دیگر باشد. فاصله این شهر تا تهران بسیار کم می باشد به همین خاطر یکی از مکان های مورد علاقه تهرانی ها برای خرید ویلا این شهر است.

بهترین شهر ها برای خرید ویلای ساحلی

نتیجه گیری

همانطور که میدانید افراد بسیار زیادی به ویلای ساحلی علاقه مند هستند و قصد خرید این نوع ویلا را دارند. نکته ای که ابتدا باید در نظر داشته باشید این است که شما باید ابتدا بر اساس میزان بودجه ای که دارید، منطق مناسب خود برای خرید ویلا انتخاب نمایید. به عنوان مثال شهر رویان دارای ویلاهای گران تر می باشد و شما اگر به اندازه کافی پول ندارید نمی توانید در آن منطقه اقدام به خرید نمایید.

در این مطلب سه تا از بهترین شهر ها که ۸۰ درصد افراد علاقه مند به خرید ویلای ساحلی در این شهر ها هستند معرفی شد. البته ناگفته نماند که شهرهای بسیار زیادی در شمال وجود دارند که برای خرید ویلای ساحلی مناسب می باشند و بهتر است شما قبل از خرید ویلا، علاوه بر شهر های معرفی شده شهر های دیگر شمال هم بررسی نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.