تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 11:51
کد خبر : 27128

بهترین هتل های ۵ ستاره شیراز ؛ اقامت لوکس در شهر زیبای شیراز

بهترین هتل های ۵ ستاره شیراز ؛ اقامت لوکس در شهر زیبای شیراز

هتل های شیراز بسیار معروفند. شهری پرجمعیت و زیبا که باغ‌های سرسبزی دارد. این شهر بااصالت بزرگ‌ترین هنرمندان ایران را در دامنش پرورش داده است. هرچه در این شیراز هست؛ تماشایی است. از زبان شیرین شیرازی گرفته تا هتل های متفاوتی که در این شهر وجود دارد؛ همه و همه باعث شده تا شیراز به یک

هتل های شیراز بسیار معروفند. شهری پرجمعیت و زیبا که باغ‌های سرسبزی دارد. این شهر بااصالت بزرگ‌ترین هنرمندان ایران را در دامنش پرورش داده است. هرچه در این شیراز هست؛ تماشایی است. از زبان شیرین شیرازی گرفته تا هتل های متفاوتی که در این شهر وجود دارد؛ همه و همه باعث شده تا شیراز به یک شهر پرگردشگر تبدیل شود.

از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا باغ جهان نما، باغ ارم، باغ عفیف آباد و باغ دلگشا است. همان‌طور که اشاره کردیم هتل های شیراز بسیار معروف هستند. در این مقاله می‌خواهیم لیست هتل های شیراز ، آن هم هتل های ۵ ستاره این شهر را به شما معرفی می‌کنیم. ادامه این مقاله جذاب را از دست ندهید.

هتل بزرگ شیراز

آلت: اتاق دو تخته هتل بزرگ شیراز

 

هتل بزرگ یکی از هتل های لوکس شیراز بوده که به معماری حیرت‌انگیزش، شهرت دارد. این هتل در مجاورت دروازه قران واقع شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر شیراز است. هتل بزرگ در سال ۱۳۹۲ بهره‌برداری شد و تمام امکاناتش در سطح بین‌المللی است. این هتل بزرگ دارای ۱۴ طبقه بوده که ۱۵۸ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد.

هتل بزرگ شیراز واحدهای اقامتی راحتی دارد که نظیر آن‌ها اتاق‌های دبل، اتاق‌های دوتخته تویین و اتاق کانکتد است. امکانات هر کدام از این اتاق‌ها بسیار کامل بوده و برای یک اقامت عالی مناسب هستند. برای مثال درآور، میز آرایش، سشوار، بالکن، سرویس بهداشتی، ویو عالی، اینترنت رایگان، تلویزیون ال ای دی، چای‌ساز، صندوق امانات و حمام. در این اتاق‌ها کاملاً احساس راحتی کرده و هیچ کمبودی حس نمی‌کنید.

رستوران های هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز از میهمانان خود به نحو احسن پذیرایی می‌کند. این هتل دارای چندین رستوران متنوع به نام رستوران دریایی ، رستوران پانارامیک ، رستوران ایتالیایی و رستوران ایرانی است. هر کدام از این رستوران‌ها یک ویژگی خاص دارند. برای مثال رستوران دریایی این هتل، جزو بزرگ‌ترین رستوران‌های گردان ایران است که انواع غذاهای خوشمزه را در منو آن خواهید دید. همچنین رستوران ایتالیایی که در طبقه چهارم قرار دارد، انواع دسرها و غذاهای ایتالیایی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

امکانات و ویژگی های هتل بزرگ شیراز

از جمله امکانات فوق‌العاده این هتل می‌توان به سالن زیبایی برای آقایان و خانم‌ها، کافی‌شاپ، فروشگاه، پارکینگ سرپوشیده و سالن همایش اشاره کرد. اگر اهل ورزش هستید حتماً به سالن ورزشی مجهز هتل بزرگ شیراز سر بزنید. این سالن ورزشی دارای استخر، باشگاه بدن‌سازی، سونا بخار و خشک، اتاق ماساژ، حوضچه آب سرد و صخره‌نوردی است.

از همه مهم‌تر اینکه هتل بزرگ شیراز در مجاورت مهم‌ترین باغ‌های این شهر قرار گرفته و به اماکن تاریخی مشرف است. این اماکن شامل تخت جمشید، آرامگاه سعدی و حافظیه. همچنین هتل بزرگ شیراز دارای ترانسفر فرودگاهی بوده که رفت‌وبرگشت به فرودگاه را برای شما آسان می‌کند. برای رزرو هتل در شیراز یکی از بهترین اقامتگاه‌ها، هتل بزرگ است.

هتل بزرگ شیراز تا اماکن تاریخی و گردشگری چقدر فاصله دارد؟

هتل بزرگ شیراز دارای موقعیت مکانی عالی و در نزدیکی دروازه قرآن و آرامگاه خواجوی کرمانی واقع شده است. فاصله هتل شیراز تا حافظیه و باغ ارم ۵ دقیقه با ماشین و تا آرامگاه سعدی و آرامگاه شاه چراغ و باغ دلگشا ۱۰ دقیقه با ماشین است. درحالی که تا باغ جهان نما تنها ۱۰ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. برای رفتن به مسجد و بازار وکیل باید مسافت ۱۳ دقیقه ای را با ماشین طی کنید. فاصله هتل بزرگ تا مرکز خرید نگین فارس ۲۵ دقیقه با ماشین می باشد و بازدید از آرامگاه کوروش کبیر طی مسافت ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه با ماشین امکان پذیر است.

هتل زندیه شیراز

آلت: سوئیت دو تخته بیزینس هتل زندیه شیراز

 

هتل زندیه نیز جزو هتل های دوست‌داشتنی و زیبای شیراز است. این هتل ۵ ستاره بسیار باشکوه بوده و یکی از اقامتگاه‌های لوکس این شهر به شمار می‌رود. هتل زندیه شیراز معماری فوق‌العاده‌ای دارد و تمام المان‌های معماری اصیل ایرانی در آن به کار گرفته ‌شده است. هتلی با امکانات رفاهی خوب و رستوران‌های جذاب که حتماً نظر شما را جلب می‌کند.

می‌توانید در حیاط این هتل زیبا، انواع غذاهای خوشمزه را امتحان کنید. همچنین به رستوران سنتی بروید و غذاهای اصیل ایرانی را بچشید. هتل زندیه شیراز دارای امکانات تفریحی ایده‌آلی است که از میان آن‌ها می‌توان به حمام سنتی، جکوزی، سونا و استخر اشاره کرد. برای خرید صنایع ‌دستی شیراز لازم نیست از هتل خارج شوید، هتل زندیه دارای فروشگاه صنایع‌ دستی است.

ناگفته نماند هتل زندیه به جاهای دیدنی شهر شیراز نیز مشرف است که نمونه آن‌ها موزه هفت تنان، خانه تاریخی منطقی نژاد، باغ جهان‌نما، حافظیه، نارنجستان قوام، دروازه قرآن، مجموعه ارگ کریم‌خانی، مسجد نصیرالملک و حرم شاهچراغ است. اگر قیمت هتل در شیراز را جویا شوید، در می‌یابید که هتل زندیه قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر هتل های ۵ ستاره ارائه می‌دهد؛ پس گزینه خوبی برای یک اقامت مقرون‌به‌صرفه است.

فاصله هتل زندیه شیراز تا وسایل حمل‌ونقل عمومی چقدر است؟

اگر برای حمل و نقل از هتل زندیه قصد استفاده از مترو و اتوبوس را داشته باشید جای هیچگونه نگرانی نیست؛ چراکه خوشبختانه ایستگاه اتوبوس در چند قدمی و ایستگاه مترو در چند متری هتل زندیه شیراز قرار گرفته است؛ همچنین در صورت تمایل برای استفاده از تاکسی می‌توانید به خیابان‌های اصلی رفته و برای رفتن به نقاط مختلف شهر سوار تاکسی شوید.

هتل چمران شیراز

وقتی حرف از هتل چمران شیراز به میان می‌آید، همه این هتل لوکس را به امکانات بی‌نظیر و اتاق‌های دل‌بازش می‌شناسند. هتل چمران شیراز کارش را از سال ۱۳۸۹ آغاز نمود. این هتل در یکی از خوش آب و هواترین مناطق شیراز ساخته شده و یکی از مرتفع‌ترین هتل های ایران بوده که دارای ۳۰ طبقه است. مجموعه واحدهای اقامتی هتل چمران شیراز به ۲۵۰ عدد می‌رسد.

از مزایای هتل چمران می‌توان به پرسنل مجرب و دلسوز این مجموعه اشاره کرد که همواره در حال خدمات‌رسانی به میهمانان هتل هستند. امکانات این هتل شامل کافی‌نت، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، سیستم اعلام حریق، آنتن مرکزی، تلویزیون، تلفن و یخچال است. هتل چمران شیراز خدمات دیگری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کافی‌شاپ چشم‌انداز، کافه‌رستوران سنتی باربد، رستوران پانوراما، رستوران ملل و کافی‌شاپ ایتالیایی اشاره کرد.

امکانات ویژه هتل چمران شیراز

از جمله امکانات ویژه این هتل شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، فضای سبز، پارکینگ، ماساژ دکتر فیش، حمام مغربی، ماساژ با روغن‌های گیاهی، کانتر گردشگری، سالن برای انواع مراسم‌ها، آتلیه، آرایشگاه آقایان و بانوان، خدمات ویژه برای معلولین، مجتمع تجاری، صندوق امانات، خشک‌شویی و خدمات پزشکی است. رستوران‌های این مجموعه بسیار جذاب بوده و مکان خوبی برای صرف وعده‌های غذایی است.

رستوران های هتل چمران شیراز

رستوران ملل که در طبقه سوم هتل واقع شده، دارای ۳۰۰ مترمربع زیربنا بوده و انواع غذاهای بین‌المللی را در منوی آن خواهید دید. رستوران پانوراما در طبقه بیست و چهارم هتل قرار دارد و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر شیراز را به نمایش گذاشته است. در این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی سرو می‌شود . رستوران داوینچی یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شهر شیراز در طبقه ۲۵ هتل قرار داشته و به پیتزاها و پاستاهای خوشمزه‌اش، معروف است.

اگر هوس غذاهای اصیل ایرانی یا عرقیات سنتی شیراز را کردید، حتماً به رستوران باربد که در طبقه منفی یک قرار دارد سر بزنید. باید بدانید که هتل چمران دارای یک فست فودی ویژه در طبقه اول است که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را برای شما آماده می‌کند. ناگفته نماند که هتل چمران شیراز به اماکن دیدنی این شهر مانند مجموعه وکیل، مسجد نصیرالملک و ارگ کریم‌خان اشراف دارد.

موقعیت مکانی هتل چمران کجاست و تا مراکز مهم شیراز چقدر فاصله دارد؟

این هتل در شیراز و بلوار شهید چمران واقع شده است. شیراز یکی از کلانشرهای اصلی کشور است که به سبب دارا بودن جاهای دیدنی بسیار همچون آرامگاه شاه چراغ، ارگ کریمخانی، مسجد وکیل و آرامگاه حافظ هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است. فاصله هتل چمران شیراز تا هر یک از جاذبه‌های گفته شده به ترتیب ۸.۷ کیلومتر، ۸.۳ کیلومتر، ۸.۵ کیلومتر و ۹.۴ کیلومتر است.

جمع‌بندی

هتل های شیراز کلکسیونی بی‌نظیر و متفاوت هستند که برخی از آن‌ها شهرت جهانی دارند. برای آشنا شدن با هتل های شیراز بهتر است سری به وب سایت ایران هتل آنلاین https://www.iranhotelonline.com بزنید و از قیمت هتل ها مطلع شوید همچنین تصاویر فوق‌العاده این هتل ها را با چشم خود ببینید. ایران هتل آنلاین متفاوت‌ترین وب سایت آنلاین رزرو هتل است؛ چون تضمین قیمت دارد و تخفیفات ویژه‌ای برای اعضای وب سایتش ارائه می‌دهد .

متا: هتل های شیراز از جمله هتل چمران، هتل بزرگ و هتل زندیه، مجموعه‌ای بی‌نظیر هستند که خدمات خوبی ارائه می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.