تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 0:48
کد خبر : 20537

تبلیغ برای اینستاگرام با استفاده از موثر ترین روش ها

تبلیغ برای اینستاگرام با استفاده از موثر ترین روش ها

امروز قصد داریم به یکی از مهم ترین موضوعات، یعنی تبلیغ برای اینستاگرام بپردازیم. زمانی که قصد راه اندازی پیج اینستاگرام را داشتم، هیچ کس نظری بر هزینه کردن برای پیج به من نداد؛ لذا من هم با استفاده از ترفند ها و قابلیت های پیش پا افتاده اینستاگرام، توانستم پیج خود را رشد دهم؛

امروز قصد داریم به یکی از مهم ترین موضوعات، یعنی تبلیغ برای اینستاگرام بپردازیم. زمانی که قصد راه اندازی پیج اینستاگرام را داشتم، هیچ کس نظری بر هزینه کردن برای پیج به من نداد؛ لذا من هم با استفاده از ترفند ها و قابلیت های پیش پا افتاده اینستاگرام، توانستم پیج خود را رشد دهم؛ اما با گذشت زمان استفاده از این قابلیت ها دیگر خروجی برای پیج من نداشت و تصمیم به تبیلغ برای پیج خود گرفتم.

از زمانی که اینستاگرام توانسته است پیشرفت فوق العاده ای را در بین شبکه های اجتماعی دیگر داشته باشد، مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. در واقع اینستاگرام توانست با استفاده از پیشرفت خود و استقبالی که از آن شد، به عنوان دومین شبکه اجتماعی محبوب در جهان به حساب بیاید. بسیاری از کاربران اینستاگرام، از این فرصت بهترین استفاده را داشتند؛ به نوعی که توانستند در این شبکه اجتماعی به شناخت و محبوبیت بالایی برسند.

حتی بسیاری از آن ها با استفاده از تبلیغ پیج های دیگر، توانستند به درآمد های نسبتا بالایی دست یابند. البته خیلی از کاربران اینستاگرام از همان اوایل فعالیت خود دارای مشهوریت خارجی بودند و به همین دلیل؛ زمینه پیشرفت در اینستاگرام هم برای آن ها بسیار هموار بود. اما پیشرفت در اینستاگرام برای کاربرانی که تازه به این شبکه اجتماعی آمده اند، مستلزم استفاده از یک سری ترفند ها است. تبلیغ برای اینستاگرام یکی از راه های پیشرفت در این شبکه اجتماعی محسوب می شود. در ادامه به طور کامل به بررسی این موضوع می پردازیم.

 

اهمیت تبلیغ برای پیج های اینستاگرام

تبلیغ برای اینستاگرام با استفاده از موثر ترین روش ها

در بخش قبلی تا حدودی دانستید که اینستاگرام این روز ها، زمینه پیشرفت را بسیار هموار کرده است؛ اما اهمیت تبلیغ برای اینستاگرام کمی بیشتر از این حرف ها است؛ اجازه دهید در این بخش و در وب سایت نمادین، به طور متمرکز اهمیت تبلیغات در این شبکه اجتماعی را مورد بررسی قرار دهیم. برای پیشرفت فعالیت و کسب و کار در دنیای واقعی، شما چه ایده هایی را دارید؟ آیا می خواهید از روش های قدیمی تبلیغات استفاده کنید؟

بهتر است در همین اول کار بدانید که روش های تبلیغاتی درون اینستاگرام، جای روش های قدیمی تبلیغات در دنیای واقعی را گرفته اند؛ چرا که از قدرت تاثیرگذاری بسیار بالایی برخوردارند. پیاده سازی تبلیغات از گذشته تا به الان، دارای شرایطی بوده اند؛ یکی از اصلی ترین شرایطی که برای پیاده سازی تبلیغات حتما باید مدنظر قرار گرفته شوند، تعداد مخاطب های آن بستر است. خوشبختانه این روز ها اینستاگرام دارای تعداد مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع، اهمیت تبلیغات در این شبکه اجتماعی را به میزان بسیار زیادی افزایش داده است.

حال در بین پیج های اینستاگرام، بسیاری از آن ها به عنوان پیج های تجازی فعالیت دارند؛ همین موضوع باعث شده است تا استقبال از تبلیغ برای اینستاگرام بسیار بیشتر از گذشته خود شود. کسب و کار های حاضر در اینستاگرام برای برای افزایش درآمد و همچنین افزایش مخاطب، مستلزم پیاده سازی تبلیغات مختلف هستند؛ آن ها باید از روش های تبلغاتی استفاده کنند که بتوانند بهترین و بیشتری بازخورد را دریافت کنند. در ادامه بیشتر روش های تبلیغاتی درون اینستاگرام را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

مزایای تبلیغ برای اینستاگرام

در بخش قبلی دانستید که تبلیغات در اینستاگرام، دارای چه میزان اهمیت می باشد؛ حال بهتر است بدانید که استفاده از این ترفند در اینستاگرام، دارای یک سری مزایای کلی دیگر هم است که شما را برای پیشرفت، ترغیب به استفاده از روش های تبلیغاتی می کند. در واقع شما هر قدم مثبتی که در اینستاگرام بر می دارید، برای پیشرفت پیج خود تلاش کرده اید؛ اما هر چه این قدم شما بزرگ تر باشد، طبیعتا بازخورد بیشتری را خواهید گرفت.

این که شما چه بازخورد و مزایایی را از تبلیغات خود دریافت کنید، بستگی به روش تبیغاتی دارد که از آن استفاده می کنید. اما در هر صورت یک سری از مزایا هستند که درون تمامی روش های تبلیغاتی وجود دارند و تمامی کاربران اینستاگرام، می توانند از آن ها استفاده کنند. در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

 

افزایش فالوور

 

چه چیزی از افزایش فالوور در اینستاگرام، لذت بخش تر است؟ اولین چیزی که تبلیغات درون اینستاگرام برای شما به همراه دارد، افزایش فالوور می باشد. شما با هر روشی که تبلیغ برای اینستاگرام انجام دهید، تعدادی مخاطب جذب می کنید. سعی کنید تبلیغات خود را به پلتفرمی بسپارید که بتواند برای شما، بیشترین مخاطب را جذب کند. وب سایت نمادین با استفاده از کمپین های تبلیغاتی که ایجاد می کند، می تواند با سرعت هر چه بیشتر، باعث رشد و پیشرفت پیج اینستاگرام شما شود.

افزایش فالوور می تواند برای پیج هایی که قصد درآمد زایی دارند، کمک بسیار زیادی بکند. چرا که این دسته از پیج ها بعد از ایین که فالوور های آن ها افزایش پیدا می کند، می توانند به تبلیغات برای پیج های دیگر بپردازند.

 

افزایش اعتبار

 

دیگر مزیتی که تبلیغ برای اینستاگرام و پیج شما در آن به همراه دارد، افزایش اعتبار می باشد. در واقع این مزیت، از مزیت قبلی که به شما معرفی کردیم می آید؛ به طور که بعد از افزایش فالوور در اینستاگرام، پیج شما اعتبار بسیار زیادی را نزد مخاطبان دیگر کسب می کند. به طور کلی کاربران اینستاگرام زمانی که به پرفایل شما مراجعه می کنند، به اولین چیزی که دقت می کنند، تعداد فالوور های شما است.

سپس با مشاهده تعداد فالوور های بالای شما، حس اعتماد خوبی را نسبت به شما کسب می کنند. به آن حس مثبت، به نوعی افزایش اعتبار گفته می شود. بسیاری از پیج های اینستاگرام علاوه بر درآمد زایی، به فکر افزایش اعتبار خود هم هستند. به طور مثال پیج هایی که صاحب برند می باشند.

تبلیغ برای اینستاگرام با استفاده از موثر ترین روش ها

موثر ترین روش های تبلیغاتی در اینستاگرام

 

تا به این جای کار علاوه بر این که از اهمیت تبلیغ برای اینستاگرام مطلع شدید، دانستید که تبلیغات در این شبکه اجتماعی برای پیج اینستاگرام چه مزایایی را به همراه دارد؛ حال همان طور که می دانید، تبلیغات در اینستاگرام در یک روش خلاصه نمی شود. اینستاگرام در سالیان گذشته به میزانی پیشرفت داشته است که توانسته، تبلیغات درون خود را هم حتی گسترده تر کند.

هر کدام از این روش های تبلیغاتی دارای مزایا، معایب و حتی تعرفه های مختلفی از یکدیگر هستند. این بخش قطعا می تواند به شما در انتخاب روش تبلیغاتی خود کمک کند. در ادامه به بهترین روش های تبلیغاتی درون اینستاگرام می پردازیم. همراه ما باشید.

 

تبلیغات اسپانسری

 

یکی از بهترین و تاثیرگذار ترین روش های تبلیغ برای اینستاگرام روش اسپانسری می باشد.این روش همان طور که از نامش هم پیدا است، دارای یک حمایت و به نوعی اسپانسر می باشد. شاید برایتان سوال باشد که اسپانسر شما در این روش تبلیغاتی کیست؟ بهتر است بدانید که خود اینستاگرام به عنوان حمایت و اسپانسر شما در این روش حاضر می باشد.

بسیاری از پیج های اینستاگرام قبل از پیاده سازی تبلیغات خود در یک پیج دیگر، نگرانی های خاصی را دارند؛ به طور مثال نگرانی این را دارند که نکند فالوور فیک به سمت پیج آن ها بیاید؛ اما این سری نگرانی ها در این روش تبلیغاتی اصلا وجود نخواهد داشت. درست است که این روش جزو پر هزینه ترین روش های تبلیغات در اینستاگرام است؛ ولی می توانید در این روش برای جذب مخاطب خاطری آسوده داشته باشید.

در تبلیغات اسپانسری شما می توانید یک سری فیلتر ها را قبل از پیاده سازی تبلیغات خود لحاظ کنید؛ به طور مثال می توانید تعیین کنید که محتوای تبلیغاتی شما برای چه رده سنی و چه جنسیتی نمایش داده شود. حتی می توانید تعیین کنید که تبلیغ، برای کاربران چه کشوری نمایش داده بشود. تمامی این موارد می تواند به شما در موثر بودن تبلیغ بسیار کمک کند.

 

تبلیغات اینفلوئنسری

دومین روش تبلیغاتی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، تبلیغات اینفلوئنسری می باشد. در واقع اینفلوئنسر در اینستاگرام به کسی گفته می شود که از قدرت تاثیرگذاری بسیار بالایی برخوردار است. حتما شما هم در اینستاگرام تعدادی از این کاربران را دنبال می کنید. اگر نگاهی به فعالیت این دسته از کاربران داشته باشید، متوجه خواهید شد که روزی حداقل یک تبلیغ را در پیج خود منتشر می کنند.

معمولا اینفلوئنسر ها در دنیای واقعی هم دارای شهرت بسیار زیادی هستند؛ به همین دلیل تبلیغ برای اینستاگرام با استفاده از این دسته از کاربران جزو بهترین روش ها محسوب می شود. اینفلوئنسر ها با استفاده از قدرت تاثیرگذاری بالایی که دارند، می توانند مخاطبان بسیار زیادی را روانه پیج شما کنند. این روز ها در هر زمینه ای دارای اینفلوئنسر های بسیار زیادی هستیم.

به طور مثال در حوزه بازیگری، ورزشی و دیگر زمینه ها می توانیم کاربران زیادی را ببینیم که از قدرت تاثیرگذاری بالایی برخوردارند. شما می توانید با هر کدام از این کاربران برای تبلیغات همکاری داشته باشید؛ اما دقت کنید که با اینفلوئنسری همکاری داشته باشید که زمینه فعالیت او با شما مشترک باشد؛ در غیر این صورت خروجی را دریافت نخواهید کرد. معمولا اینفلوئنسر ها هزینه های زیادی را برای تبلیغات می گیرند؛ اما در هر صورت این روش جزو مطمئن ترین روش های تبلیغاتی است.

 

تبلیغات در پیج های عادی

 

دو روشی که در بخش های قبلی جهت تبلیغ برای اینستاگرام به شما معرفی کردیم، مستلزم بودجه نسبتا زیادی هستند؛ اما شما می توانید با بودجه پایین خود هم پیج و فعالیت خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید. تبلیغات در پیج های عادی یکی از روش هایی می باشد که می تواند به پیشرفت شما کمک کند. درست است که این دسته از پیج های مانند ایفلوئنسر ها دارای قدرت تاثیرگذاری بالایی نیستند؛ اما اگر شما بتوانید یک پیج مناسب را برای تبلیغات پیدا کنید قطعا بازخوردی خوبی را خواهید گرفت.

منظور از یک پیج عادی ولی مناسب، پیجی می باشد که از حداقل فالوور برخودار باشد؛ همچنین حتما دقت داشته باشید که در پیجی تبلیغ کنید که در زمینه شما فعالیت داشته باشد. شما می توانید در این روش تبلیغاتی، محتوای تبلیغ را خودتان ارائه دهید؛ همچنین در صورتی که تخصص تولید محتوا این کار را نداشتید، می توانید از پیج مدنظر بخواهید که محتوا را خودش تولید کند. شما با سپردن تبلیغات پیج خود به پلتفرم نمادین، می توانید شاهد یک محتوای عالی برای تبلیغات خود نیز باشید.

برای مطالعه بیشتر درباره انواع تبلیغات و روش فوق العاده موثر و پر طرفدار تبلیغات اینستاگرام یعنی تعرفه تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام خواندن مقاله لینک شده توصیه می شود.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

 

تا به این جای کار روش های تبلیغاتی زیادی را به شما معرفی کرده ایم که هر کدام از آن ها، مزایا و تعرفه خاص خود را دارند؛ حال اجازه دهید در این بخش، به مبحث مهم کمپین های تبلیغاتی بپردازیم. به طور کلی روش های تبلیغاتی و پیاده سازی آن هاف اصلا کار سختی نیست؛ بلکه فقط کافی است به یک پیج مراجعه کنید و با پرداخت مقداری هزینه، تبلیغات خود را انجام دهید؛ اما موضوع کمپیت تبلیغاتی اینستاگرام، مقداری گسترده تر از این حرف ها است.

هدف از تبلیغ برای اینستاگرام طبیعتا افزایش فالوور می باشد؛ اما هدف از ایجاد کمپین های تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی، می تواند موارد مختلفی باشد. برای پیاده سازی یک کمپین تبلیغاتی، شما نیاز به یک متخصص در این زمینه دارید. در واقع کسی که قصد مدیریت کمپین تبلیغاتی شما را دارد، باید به تولید محتوا عالی در اینستاگرام نیز مسلط باشد؛ چرا که در کمپین های تبلیغاتی، سعی می شود یک پیج را با استفاده از محتوا، به اهداف خود برسانند.

به طور مثال پیجی را که قصد دیده شدن و برندینگ را دارد، سعی می کنند با تولید محتوا عالی بین مخاطبان اینستاگرام نشان دهند. به شما پیشنهاد می کنیم کمپین تبلیغاتی خود را در اینستاگرام، به یک پلتفرم قابل اطمینان بسپارید. به طور مثال وب سایت نمادین می تواند شما را در کمپین تبلیغاتی خود به موفقیت برساند.

سخن نهایی درباره تبلیغات درون اینستاگرام

 

امروز به طور کامل به مبحث تبلیغ برای اینستاگرام پرداختیم. اگر بودجه کافی برای تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی را ندارید، می تواند به وب سایت نمادین برای تبلیغات ارزان در اینستاگرام مراجعه کنید.هر میزان بودجه شما برای تبلیغات در این شبکه اجتماعی بیشتر باشد، طبیعتا می توانید بازخورد بیشتری را از یک تبلیغ دریافت کنید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.