تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 7:06
کد خبر : 97983

تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

یخچال، یکی از مهم‌ترین وسایل منزل است که به صورت شبانه روزی در حال کار است. خرابی این وسیله، می‌تواند سبب از بین رفتن مواد غذایی مختلف به خصوص مواد غذایی یخ زده شود. به همین خاطر خرابی این دستگاه، باید در اسرع وقت تعمیر و مشکل دستگاه رفع شود. اگر ساکن مشهد هستید، برای

یخچال، یکی از مهم‌ترین وسایل منزل است که به صورت شبانه روزی در حال کار است. خرابی این وسیله، می‌تواند سبب از بین رفتن مواد غذایی مختلف به خصوص مواد غذایی یخ زده شود. به همین خاطر خرابی این دستگاه، باید در اسرع وقت تعمیر و مشکل دستگاه رفع شود. اگر ساکن مشهد هستید، برای انجام این کار، می‌توانید از طریق مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس اقدام نمایید. برای این منظور با شماره های ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۵۵ یا ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۶۶ تماس بگیرید و درخواست تعمیر دستگاه خود را به ثبت برسانید. این مطلب به طور اختصاصی به تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد پرداخته است. در ادامه در خصوص دلایل به وجود آمدن مشکل در این دستگاه، نکاتی را می‌خوانیم.

مشکل جمع شدن آب در کف یخچال

یکی از مشکلات پرتکراری که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی برای تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد می‌کند جمع شدن آب در کف دستگاه است. برای رفع این مشکل، باید قسمت های مختلف توسط تکنسین دستگاه بررسی شود. ابتدا شلنگ فیلتر دستگاه را بررسی نمایید و اگر این شلنگ نشتی داشت، آن را تعویض کنید. سپس لوله های تخلیه و لاستیک دور درب آن را چک کنید. رطوبت زیاد در کف دستگاه، باعث جمع شدن آب در کف آن خواهد شد و اگر این مشکل را رفع کنید دیگر شاهد نشت آب یا جمع شدن آب در کف یخچال نخواهید بود.

روشن نشدن و تعمیر یخچال الکترواستیل

یکی از ایرادات مهم دیگری که مصرف کنندگان یخچال الکترواستیل را به دردسر می‌اندازد، روشن نشدن یخچال است. برای پیدا کردن دلیل روشن نشدن یخچال الکترواستیل، اول موارد ساده تر مانند سالم بودن پریز و دوشاخه برق دستگاه را بررسی کنید. پس از بررسی پریز، دوشاخه، فیوز و سیم های برق دستگاه اگر مشکل از این قسمت نبود، باید برد، رله استارت و خازن های موتور یخچال خود را بررسی نمایید. انجام این موارد به دلیل پیچیدگی ها و حساسیت قطعات باید توسط تکنسین متخصص تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد انجام شود.

تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

دلایل برق داشتن بدنه یخچال الکترواستیل

برق داشتن بدنه یخچال الکترواستیل، یکی دیگر از دلایل مهم ایراد در این یخچال ها است. این مشکل، به دلیل قطع شدن سیم ارت، اتصال در سرپیچ لامپ درون یخچال و ایراد در سیم های رابط دستگاه به وجود می‌آید. تمام دستگاههای برقی از یک سیم ارت برای انتقال بار به زمین استفاده می‌کنند. در صورتی که در سایر دستگاههای شما نیز مشکل وجود برق در بدنه دستگاه وجود داشت، باید سیم ارت دستگاه را بررسی نمایید.

 

کمبود شارژ گاز و تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

اما در پایان قصد داریم به بررسی مهم ترین دلیلی که سبب کم شدن راندمان دستگاه و خنک نشدن یخچال است بپردازیم. یخچال به صورت مرتب با انجام عمل تبرید و تراکم کار خنک کردن محفظه داخل یخچال را انجام می‌دهد. این کار به وسیله یک گاز مبرد در دستگاه انجام می‌شود. اگر گاز مبرد به هر دلیل از داخل دستگاه نشت پیدا کند و کمتر از میزان مجاز شود، باید کار تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد و شارژ گاز یخچال را انجام دهید تا مشکل به صورت کامل رفع شده و دستگاه بتواند مانند قبل به کار خود ادامه دهد.

تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد سرویس

تعمیر یخچال، یکی از کاهای مهمی است که حتما باید توسط فرد آموزش دیده و مجرب انجام شود. هزینه های خرید یک یخچال جدید به قدری بالاست که بهتر است هر طور شده فرد متخصص و قطعه مناسب و فابریک دستگاه خود را تهیه کنید تا یخچال شما با بهترین کیفیت تعمیر شود. برای تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد، توسط فرد متخصص و قطعات فابریک یدک می‌توانید با آسایش خاطر با مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس با شماره تلفن های ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۵۵ یا ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۶۶ تماس بگیرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.