تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 6:58
کد خبر : 94562

تعمیر یخچال امرسان

تعمیر یخچال امرسان

شرکت امرسان حدودا ۴۰ سال است که به طور مستمر فعالیت خود را ادامه داده و تا کنون بخش زیادی از بازار یخچال فریزر را به خود اختصاص داده است.یکی از دلایل اصلی انتخاب این یخچال فریزرها، تولید ملی و داخلی آن است. یخچال امرسان یکی از بهترین انتخاب های خانواده هاست. یخچال‌ها را می‌توان

شرکت امرسان حدودا ۴۰ سال است که به طور مستمر فعالیت خود را ادامه داده و تا کنون بخش زیادی از بازار یخچال فریزر را به خود اختصاص داده است.یکی از دلایل اصلی انتخاب این یخچال فریزرها، تولید ملی و داخلی آن است.

یخچال امرسان یکی از بهترین انتخاب های خانواده هاست. یخچال‌ها را می‌توان قسمت مهمی از خانه دانست. امروزه یا پیشرفت تکنولوژی برندهای زیادی یخچال فریزرهای مختلفی را تولید می‌کنند. یکی از این برندها امرسان است. به دلیل کیفیت یخچال‌های امرسان، محبوبیت بسیاری در میان مشتریان داشته و افراد زیادی هستند که از یخچال امرسان استفاده می‌کنند.

از آنجایی که وسایل برقی نیاز به مراقبت و سرویس به موقع و ویژه دارند، دارای حساسیت های خاصی هستند و ممکن است به دلایل مختلف مورد آسیب یا اختلال در کارکرد قرار بگیرند. در این مقاله از سامی سرویس با ما باشید تا بیشتر با تعمیر یخچال در اندیشه  آشنا شوید.

 

یخچال‌های امرسان جزو یخچال‌های محبوب و پر طرفدار در ایران هستند که در مدل‌های مختلف با سایز و اندازه‌های متنوع تولید می‌شود. یخچال فریزرهای امرسان از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این محصولات که معمولا با ضمانت سی و شش ماهه به بازار عرضه می‌شوند همگی موفق به کسب گرید مصرف انرژی +++A  شده‌اند. کارایی بالا در کنار مصرف آسوده از دیگر نکات مثبت این نوع یخچال‌ها است.

یخچال‌های امرسان امکانات مختلفی نیز به همراه دارند. امکاناتی نظیر سیستم عیب‌ هوشمند، آب سرد کن با قابلیت اتصال به آب شهری، سیستم انجماد سریع، محیطی آنتی باکتریال، نمایشگر دیجیتالی دقیق، تاج پنل، گردش هوای اختصاصی، سرمایش مجزا و قابلیت غیر فعال‌سازی یخ‌ساز همگی در این محصولات در کنار هم هستند. وجود همین قابلیت‌های پیشرفته در یخچال‌های امرسان باعث شده تا امر تعمیر یخچال در نسیم شهر نیازمند افرادی متخصص و باسابقه باشد.

چطور از یخچال امرسان مراقبت کنیم؟

  1. یخچال باید بر روی سطح صاف و سفت نصب شود.
  2. یخچال فریزر را دور از تابش مستقیم نور و باران قرار دهید.
  3. از قرار دادن وسایل قابل اشتعال در نزدیکی یخچال جدا خودداری کنید.
  4. پس از نصب یخچال ، در صورتی که برای اولین بار یخچال را راه‌اندازی می‌کنید، برای چند ساعت یخچال را بدون بار استفاده کنید

تعمیر یخچال امرسان

چه زمان نیاز است تا یخچال را به تعمیرکار بسپاریم؟

یخچال، یکی از اصلی‌ترین وسایل یک خانه است. بروز هر گونه مشکل در این ابزار ضروری می‌تواند دردسر‌های زیادی را برای اهالی خانه به وجود آورد. برای جلوگیری از وارد شدن صدمات بزرگ به موتور و اجزای اصلی یخچال، لازم است تا عملکرد یخچال را همواره زیر نظر داشته باشیم. همچنین باید مشکلات متداول یخچال فریزر‌های امرسان را به خوبی بشناسیم.

در صورتی که یخچال فریزر امرسان نیاز به تعمیر دتشته باشند، کمک گرفتن از کارشناسان کارآزموده امری اجتناب ناپذیر خواهد بود. موارد زیر از جمله مشکلاتی هستند که در صورت مشاهده هر یک، باید اقدام به رفع آن‌ها کنید:

  • تولید برفک نوفراست توسط یخچال
  • مشاهده افتادگی در درب یخچال
  • تولید صداهای غیر معمول
  • خارج شدن یخچال از حالت اتوماتیک (کار کردن یخچال بدون وقفه)
  • خاموش شدن یخچال بیش از حد نرمال
  • خنک نشدن یخچال
  • روشن نشدن یخچال

تعمیر یخچال امرسان

کدهای خطا در یخچال امرسان چیست؟

در بعضی موارد در اثر مشکلاتی که در یخچال و فریزر‌های امرسان رخ می‌دهد، چند عدد روی نمایشگر آن به نمایش در‌ می‌آید. در هر زمان که این ارورها را مشاهده کردید سریعا با تیم تخصصی تعمیر یخچال در رباط کریم تماس بگیرید. چرا که هر کدام از ارور‌های یخچال امرسان نشان دهنده وجود مشکل خاصی در دستگاه است که اگر به موقع رفع نشود عملکرد یخچال شما مختل خواهد شد.

بعضی مواقع ممکن است کد خطا در یخچال شما نمایش داده شود اما دستگاه همچنان عملکرد خوبی در ظاهر داشته باشد. چنین شرایطی معمولا نشان دهنده مشکل جزئی در سیستم است که اگر به سرعت رفع نشود باعث بروز مشکلات بزرگ‌تر خواهد شد. آنچه در این زمان حائز اهمیت است کمک گرفتن از افراد متخصص است.

مثالا ممکن است یخچال فریزر شما خنک نکند، در این زمان علت سرد نکردن می‌تواند بسیار مختلف باشد. از تنظیم نبودن دمای فریزر گرفته تا نقص فنی برد کنترل دما، جرم گرفتن سیم پیچ خازن، برفک زدن آواپراتور و خرابی پره‌های فن فریزر می‌توانند علت این موضوع باشند. اگر رفع این مشکل را به یک فرد متخصص نسپارید نه تنها اوضاع بهتر نمی‌شود بلکه می‌تواند هزار مشکل روی مشکل بگذارد.

اصلی ترین دلایل خرابی یخچال فریزر امرسان چیست؟

عوامل مختلفی باعث اختلال و بروز مشکل در یخچال امرسان خواهد شد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • نوسانات برق
  • خرابی قطعات
  • تراز نبودن دستگاه
  • تمام شدن گاز یخچال
  • وارد شدن ضربه به یخچال
  • قرار دادن یخچال در جای نامناسب
  • جابه جایی یخچال در زمان روشن بودن

 

علت سرد نکردن یخچال امرسان

یخچال امرسان گاهی دچار مشکل سرد نکردن می‌شود. معمولا این مشکل در صورتی رخ می‌دهد که یخچال امرسان به خوبی در حال خنک کردن است اما فریزر به صورت برعکس عمل می‌کند یا بالعکس. این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی را شامل شود که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ممکن است درجه یخچال شما تنظیم نشده یا مشکل داشته باشد.
  • اگر یخچال امرسان بیش از حد ظرفیت پر شود توانایی خنک کردن مواد غذایی را از دست خواهد داد.
  • در صورت ایجاد خرابی یا شکاف در لاستیک درب یخچال فریزر امرسان، به خوبی خنک نمی‌شود.
  • اگر المنت اواپراتور، فن اواپراتور، دمپر، سنسور یخچال امرسان و برد کنترل دما و برد الکترونیکی دچار آسیب شده باشد، پخچال فریزر امرسان برعکس عمل می‌کند.

هزینه تعمیر یخچال امرسان چقدر است؟

بعد از اینکه متوجه بروز مشکل در یخچال خود شدید مرحله دوم پیدا کردن یک مرکز مناسب جهت تعمیر یخچال امرسان است. هزینه تعمیرات یخچال یکی از نکات مهمی است که هنگام انتخاب یک مرکز مناسب برای انجام تعمیرات باید در نظر بگیرید. بهترین اقدام در چنین زمانی برقراری تماس با نمایندگی مجاز امرسان است که می‌تواند به طور کاملا دقیق شما را راهنمایی کنند. همواره سعی کنید در تعمیر لوازم خانگی خود از نمایندگی های مجاز کمک بگیرید،زیرا، قطعات اصلی دستگاه مورد نظر شما توسط نمایندگی ها به راحتی قابل تامین است و علاوه بر این، هزینه‌های دریافتی بابت تعمیرات در نمایندگی ها طبق مصوبات شرکت و اتحادیه می‌باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.