تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 - 8:08
کد خبر : 28336

خرید پمپ غلیظ پاش

خرید پمپ غلیظ پاش

از آنجایی که این مقاله با هدف کمک به تولید کنندگان و فروشندگان وسایل آرایشی و بهداشتی نوشته شده است و انتظار می رود این قشر با مفهوم پمپ غلیظ پاش آشنا باشند خیلی به تعریف های اولیه نمی پردازیم اما برای آشنایی تمامی مخاطبان با این مفهوم باید گفت هنگامی که شما در حال

از آنجایی که این مقاله با هدف کمک به تولید کنندگان و فروشندگان وسایل آرایشی و بهداشتی نوشته شده است و انتظار می رود این قشر با مفهوم پمپ غلیظ پاش آشنا باشند خیلی به تعریف های اولیه نمی پردازیم اما برای آشنایی تمامی مخاطبان با این مفهوم باید گفت هنگامی که شما در حال استفاده از یک مایع دستشویی هستید و با فشردن یک اهرم یا پمپ صابون مایع غلیظ را از ظرفی که داخل آن قرار دارد به کف دستان خود منتقل می کنید در واقع در حال استفاده از یک پمپ غلیظ پاش هستید.

بهترین شرکت های تولید کننده پمپ غلیظ پاش

در ایران شرکت های مختلفی در حال تولید پمپ غلیظ پاش هستند مانند تمامی صنعت ها در این صنعت هم کیفیت حرف اول را می زند و نمی توان به صرف تولیدکننده بودن یک محصول را با کیفیت و قابل استفاده دانست امروز تجربه کاربری خریدار حرف اول را در تکرار خرید و فروش مستمر شما میزند در ادامه لیست چند شرکت تولیدکننده داخلی آورده شده است :

شرکت سپیدار پمپ

دیانا پلاست

جهان سازه پلیمر

شرکت های دیگری نیز هستند که با جستجوی کلمه پمپ غلیظ پاش در گوگل می توانید لیست آنها را ببینید

خرید پمپ غلیظ پاش

پمپ غلیظ پاش داخلی یا خارجی

یک سوال رایج و به بیان بهتر یک اشتباه رایج در بین تولید کنندگان تازه کار لوازم آرایشی و بهداشتی شاید انتخاب پمپ داخلی در مقابل پمپ خارجی باشد. در بسیاری از محصولات نمی توان کیفیت محصولات خارجی را انکار کرد و خود نگارنده نیز علارغم همه شعارها هنگام خرید به سمت خرید محصولات خارجی خواهد رفت. اما در خرید پمپ غلیظ پاش به چندین دلیل خرید محصول خارجی یک اشتباه در کسب و کار شما محسوب می گردد

چرا پمپ غلیظ پاش داخلی بخریم؟

به دلایل گفته شده زیر شما باید پمپ داخلی خریداری نمایید:

پاسخگویی مستقیم تولید کننده: اگر شما پمپ خود را از یک شرکت تولید کننده عمده پمپ غلیظ پاش داخلی مانند سپیدار پمپ خریداری نمایید شرکت هر لحظه پاسخگوی شما خواهد بود اما شما دسترسی به یک شرکت تولید کننده چینی نخواهید داشت و در مقابل با یک شرکت واردکننده طرف هستید که شاید هیچ آشنایی نیز با محصولی که به شما فروخته ندارد!

تولید مستمر: همانطور که بیان شد تجربه مصرف کننده بزرگترین دارایی تولید کننده است شما نمی توانید هر روز طرح و رنگ محصول خود را تغییر دهید حس آشنایی و راحتی با محصول به راحتی به دست نمی آید که به آن چوب حراج بزنید اگر امروز محصول شما آبی رنگ و روز دیگر قرمز باشد اگر امروز محصول شما پلاستیکی و فردا فلزی باشد اولین حسی که به مشتری منتقل می شود بی ثباتی و عدم کیفیت محصول شما خواهد بود.

در انتخاب محصول خارجی با توجه به مخاطرات صادرات و واردات و مسائلی همچون تحریم ها که هر روز شرایط آن ها تغییر می کند، شما با خطر موجود نبودن محصول انتخابی خود روبرو هستید اگر طرح و رنگ انتخابی شما که به بخشی از پرفورمنس محصول شما تبدیل شده از امروز توسط وارد کننده تامین شود شما یک مشکل بزرگ در بیزینس خود خواهید داشت!

در انتخاب یک تولیدکننده داخلی این مشکل حل می شود شما طرح و رنگ انتخابی خود را برای تولید درخواست میدهید و شرکت در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تعداد مورد انتظار شما را تولید خواهد کرد بدون وابستگی به صنعت واردات و صادرات!

کیفیت محصول: برعکس بسیاری از محصولات در تولید پمپ های غلیظ پاش بهترین دستگاه ها و علم روز و همین طور مواد اولیه با کیفیت در ایران موجود است و با کیفیت ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مانند شرکت گلرنگ از پمپ های غلیظ پاش ایرانی در محصولات خود استفاده می کنند.

تنوع محصول: در استفاده از محصول داخلی شما با تنوع محصول روبرو هستید برای مثال با مراجعه به صفحه محصول شرکت سپیدار پمپ بیش از ۹ طرح مختلف برای پمپ های غلیظ پاش مشاهده می کنید از پمپ غلیظ پاش طلایی تا پمپ های کلاسیک

کارایی پمپ غلیظ پاش: در مبحث کارایی این پمپ ها ماده ای که میخواهید پمپ شود پمپ مناسب شما را مشخص می کنند البته ظاهر هم ممکن است برای شما مهم باشد توصیه می کنیم برای خرید پمپ غلیظ پاش و آگاهی از قیمت پمپ های غلیظ پاش مختلف می توانید با بخش فروش تماس حاصل نمایید و از راهنمای های مشاوران هر محصول استفاده کنید.

خرید پمپ غلیظ پاش

نحوه کار پمپ‌های غلیظ پاش

این پمپ‌ها مانند دستگاه مکش هوا عمل می‌کند که محصول را از بطری به دست مصرف‌کننده می‌کشد. درواقع عملکرد پمپ‌های غلیظ پاش، برخلاف قانون گرانش زمین است. هنگامی‌که مصرف‌کننده محرک را فشار می‌دهد، پیستون برای فشرده‌سازی فنر حرکت می‌کند و فشار هوا به سمت بالا، موجب شده توپی به همراه محصول به داخل لوله و به‌دنبال آن محفظه به سمت بالا کشیده شود. هنگامی‌که کاربر محرک را آزاد می‌کند، فنر، پیستون و محرک را به حالت بالا برمی‌گرداند و توپی به حالت استراحت خود بازمی‌گردد و محفظه را آب‌بندی می‌کند و از نشت مجدد محصول مایع به داخل بطری جلوگیری می‌کند. هنگامی‌که کاربر مجدداً محرک را فشار می‌دهد محصولی که از قبل در محفظه بوده‌است از طریق بدنه داخلی و محرک، بیرون از محفظه کشیده می‌شود و از پمپ به دست مصرف‌کننده پخش می‌شود.

فرایند ساخت پمپ غلیظ پاش

برای ساخت پمپ غلیظ پاش از تکنولوژی تزریق پلاستیک استفاده می‌شود. دلیل محبوبیت این تکنولوژی این است که هزینه زیادی برای انجام کار نیاز نیست و در انتها می‌توان قطعاتی با تیراژهای بالا را تولید کرد همچنین تمامی کارها در مدت‌زمانی نسبتاً کوتاه قابل‌انجام است و تبدیل طرح به قطعه به‌سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. عمده قطعات پلاستیکی به کمک این تکنولوژی تولید می‌شوند از جمله محصول‌های پلاستیکی که توسط این فرآیند ساخته می‌شوند عبارت‌اند از:

پمپ غلیظ پاش، لوازم آشپزخانه، قطعه‌های مورد استفاده در ماشین، محفظه‌های نگهدارنده و…برای ساخت پمپ‌ غلیظ پاش از گرانول پلاستیک که از جنس پلیمر هستند استفاده می‌شود بدین‌صورت که این گرانول ها را ذوب کرده و سپس تحت فشار زیاد آن را به داخل یک قالب مخصوص تزریق می‌کنند و پس‌از آن که سرد و منجمد شد آن را از قالب خارج می‌کنند.چرخه‌ای که در تزریق پلاستیک باید طی شود با توجه به اندازه‌ای که هر پمپ دارد می‌تواند در محدوده زمانی ۳۰ تا ۹۰ ثانیه باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.