تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 - 6:08
کد خبر : 18592

دولت ترامپ دستورالعمل‌های غیر علمی برای مقابله با کرونا به آمریکایی‌ها می‌داد

دولت ترامپ دستورالعمل‌های غیر علمی برای مقابله با کرونا به آمریکایی‌ها می‌داد

طبق بررسی‌های فدرال، دولت پیشین آمریکا دستورالعمل‌های فاقد پایه علمی را برای مبارزه با ویروس کرونا ارائه کرده است.

به گزارش تیتر داغ؛ مقامات بهداشتی فدرال اسناد دستورالعمل‌های فاقد پایه علمی دولت دونالد ترامپ برای مقابله با کرونا را شناسایی و از بین برده اند.

بنا به بررسی یک نهاد داخلی آمریکا، مقامات بهداشتی فدرال دستورالعمل‌های دولت ترامپ را که فاقد پشتوانه علمی بوده و از سوی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها صادر نشده، را از دستور کار خارج کردند.

در این بررسی به طور خاص سه گزارش منتشر شده از سوی دولت ترامپ ذکر شده است: راهنمایی بازگشایی مدارس صادر شده در ماه ژوئیه، رهنمود‌های مربوط به “بازگشایی آمریکا” در آوریل و راهنمایی در مورد آزمایش کرونا در ماه اوت. این بازبینی توسط معاون مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها به عنوان بخشی از تعهد برای جلب اعتماد مردم به این مرکز انجام شد. روزنامه واشنگتن پست اولین بار در این خصوص گزارشی منتشر کرد.

مقامات بهداشت فدرال هدف از این بازنگری را تلاش برای همسو کردن راهنمایی‌های مربوط به ویروس کرونا با اصول علمی و عاری سازی آن‌ها از مسائل سیاسی عنوان کردند. این بررسی نشان داد که برخی از راهنمایی‌هایی که دولت ترامپ برای مقابله با کرونا صادر کرده، در اصل توسط کارمندان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها ارائه نشده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا در دولت ترامپ چالش‌های فراوانی را در خصوص ارائه و بکارگیری دستورالعمل‌های مقابله با همه گیری کرونا داشت. رئیس جمهور پیشین آمریکا خود شخصا بار‌ها نظریه‌های غیر علمی فراوانی را در خصوص همه گیری کرونا ارائه کرد که تا مدت‌ها به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.