تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 17:25
کد خبر : 19784

سپاهان ۲- خوشه طلایی صفر/ رستگاری طلایی پوشان زیر نور ماه

سپاهان ۲- خوشه طلایی صفر/ رستگاری طلایی پوشان زیر نور ماه

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و خوشه طلایی ساوه امشب به مصاف هم رفتند.

به گزارش تیتر داغ؛  تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و خوشه طلایی ساوه امشب و در چارچوب مرحله ۱/۸ نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهید چمران شهر ساوه به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، امید نورافکن، گئورگی گولسیانی، عزت پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج صفی، محمد محبی، محمدرضا حسینی، استنلی کی‌روش.

ترکیب خوشه طلایی: محمد خزایی، حسن مرادی فر، علی مغنمیان، پوریا غلامی، محمد خلیلی، عباس یحیی بیگی، امین جهان کهن، حسین فاضلی، فرشید پاداش، محمد سرافراز، حسین دوستدار.

 

در نیمه دوم هر ۲ تیم فرصت هایی را برای گلزنی داشتند اما توپی از خط دروازه ها رد شد تا حساب کار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدن گل به پایان برسد تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود.

در نیمه‌ اول وقت های اضافه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت هایی روی دروازه هر ۲ تیم خلق شد اما سودی را برای هیچکدام از تیم ها به همراه نداشت.

در نیمه دوم وقت های اضافه و در حالی که همه فکر می کردند برنده این دیدار را ضربات پنالتی مشخص می کند اما محمد محبی توانست با یک شوت زیبا در دقیقه ۱۱۴ قفل دروازه خوشه طلایی را باز کند تا حساب کار یک بر صفر شود.

اما این پایان کار نبود و سجاد شهباززاده توانست در دقیقه ۱۱۹ گل دوم را وارد دروازه خوشه طلایی کرد تا صعود شاگردان محرم نویدکیا به مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی قطعی شود.

در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.