تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 9:49
کد خبر : 100061

شرایط و تعداد ضامن وام ازدواج |‌ بانک ملت، ملی، تجارت، صادرات، سپه

شرایط و تعداد ضامن وام ازدواج |‌ بانک ملت، ملی، تجارت، صادرات، سپه

شرایط و تعداد ضامن وام ازدواج در بانک‌های ملت، ملی، تجارت، صادرات، سپه و سایر بانک‌ها سوالی است که بسیاری از متقاضیان وام ازدواج می‌پرسند و در این مقاله می‌خواهیم به این سوال مهم پاسخ دهیم با من همراه باشید.   شرایط ضامن برای دریافت وام ازدواج برای اینکه بتوانید وام ازدواج خود را دریافت

شرایط و تعداد ضامن وام ازدواج در بانک‌های ملت، ملی، تجارت، صادرات، سپه و سایر بانک‌ها سوالی است که بسیاری از متقاضیان وام ازدواج می‌پرسند و در این مقاله می‌خواهیم به این سوال مهم پاسخ دهیم با من همراه باشید.

 

شرایط ضامن برای دریافت وام ازدواج

برای اینکه بتوانید وام ازدواج خود را دریافت کنید نیاز هست که ضامنی را به بانک‌ عامل معرفی کنید که طبق بخشنامه ای که بانک مرکزی بر آن تاکید دارند تمامی بانک‌های عامل برای پرداخت وام ازدواج تنها باید یک ضامن معتبر را دریافت کنند و بیش از این مقدار در هیچ‌کدام از بانک‌های ملت، ملی، تجارت، صادرات، سپه، و سایر بانک‌ها قابل قبول نیست و اگر هر کدام از شعب درخواست بیش از یک ضامن داشته باشند متقاضی می‌تواند به بانک مرکزی شکایت کند. حال این ضامن معتبر دارای چه خصوصیاتی است از این منظر که این کلمه مفهوم کلی دارد شکافتن آن و توضیح دادن آن کار ساده ای نیست ولی می‌توان گفت ضامنی که شرایط کسر از حقوق و در سیستم بانکی بدهی یا ضمانت بدون مشکلی داشته باشد معمولاً حائز شرایط ضمانت وام ازدواج است، در کنار این شرط به نظر می‌آید تعدادی از بانک‌ها برای ضمانت از متقاضیان خود سَفته و سند خانه هم قبول می‌کنند که نیاز است که قبل از ثبت نام وام ازدواج حتماً در مورد شرایط ضامن تحقیق لازم را کرده باشید.

نتیجه گیری

به صورت کلی شرایط یکسان و برابری در تمامی بانک‌ها وجود ندارد و بهتر آن است که حتماً خود متقاضی رسیدن به پاسخ سوال خود حتماً از شعبه موردنظر خود در مورد  شرایط ضامن وام ازدواج سوال کند.

 

vamezdevaj

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.