تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1402 - 11:34
کد خبر : 100604

قیمت جدید ترین مدل های گوشواره بلوتوثی بدلیجات زودیکا

قیمت جدید ترین مدل های گوشواره بلوتوثی بدلیجات زودیکا

شاید تا به حال نام گوشواره بلوتوثی را شنیده باشید، اما ندانید که این زیورآلات در واقع چه نوع محصولی هستند و اصلاً چرا با این نام شناخته می‌شوند؟ خوشبختانه تنوع مدل‌های گوشواره‌های موجود در بازار، زیاد است و مجبور نیستید که یک مدل ساده را برای خودتان انتخاب کنید، اما اگر دوست دارید یک

شاید تا به حال نام گوشواره بلوتوثی را شنیده باشید، اما ندانید که این زیورآلات در واقع چه نوع محصولی هستند و اصلاً چرا با این نام شناخته می‌شوند؟ خوشبختانه تنوع مدل‌های گوشواره‌های موجود در بازار، زیاد است و مجبور نیستید که یک مدل ساده را برای خودتان انتخاب کنید، اما اگر دوست دارید یک گوشواره خاص داشته باشید، ما مدل‌های بلوتوثی را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید این مدل را به‌راحتی، از طریق وبسایت زودیکا، تهیه کنید؛ فروشگاهی اینترنتی که بهترین و باکیفیت‌ترین انواع بدلیجات را به شما ارائه می‌دهد.

در ادامه، برای آشنایی بیشتر با این مدل از بدلیجات، در این مقاله با ما همراه باشید.

گوشواره های بلوتوثی

گوش آویزها محصولاتی هستند که برای زیبایی گوش‌های شما و زیباتر کردن چهره‌تان، مورد استفاده قرار می‌گیرند. از قدیم، عادت مردم ایران بوده که گوش بچه‌های خودشان را سوراخ کنند و برای آن‌ها گوشواره بخرند. این روزها، با وجود تنوع بالایی از مدل‌های گوشواره‌های موجود در بازار، دیگر نیازی به سوراخ کردن گوش نیست و می‌توانید با خیال راحت، از محصولاتی خاص استفاده کنید.

یکی از انواع گوشواره‌هایی که بدون نیاز به سوراخ کردن گوش، مورد استفاده قرار می‌گیرند، گوشواره‌های بلوتوثی هستند. این محصولات با ظاهر خاص و شیک خودشان، زیبایی گوش شما را چندین برابر می‌کنند. گوشواره‌های بلوتوثی از نظر کاربرد، مشابه محصولات دیگر هستند، اما نیازی به سوراخ کردن گوش برای استفاده از آن ها نیست. بلکه این محصولات در بالای گوش و با کمک یک گیره، بسته می‌شوند.

شاید این سوال برای‌تان مطرح شود که چرا به آن‌ها بلوتوثی می‌گویند؟ اگر به هندزفری های بلوتوثی دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید که بخشی از لاله گوش شما را می‌پوشانند. به دلیل این‌که فرم این گوشواره‌ها هم لاله گوش را می‌پوشانند، با این نام شناخته می‌شوند. پس این محصولات دارای تکنولوژی استفاده از بلوتوث نیستند و فقط به دلیل داشتن ظاهر خاص‌شان، چنین نامی دارند.

قیمت جدید ترین مدل های گوشواره بلوتوثی بدلیجات زودیکا

گوشواره‌های بلوتوثی را می‌توان با جنس طلا یا بدلیجات خریداری کرد. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید این محصولات برخلاف بسیاری از انواع موجود در بازار، به صورت جفت طراحی نمی‌شوند. بلکه شامل یک عدد گوشواره هستند که می‌توانند روی گوش چپ یا راست شما نصب شوند. بنابراین ظاهر این محصولات، بسیار خاص‌تر از مدل‌های رایج موجود در بازار است.

قیمت گوشواره های بلوتوثی

قیمت مدل‌های بلوتوثی موجود در بازار، بر اساس عوامل بسیار متنوعی، تعیین می‌شود. حتماً تا به حال، به فروشگاه‌هایی که زیورآلات زنانه می‌فروشند، مراجعه کرده‌اید. این فضاها دارای محصولاتی متنوع با قیمت‌های متفاوتی هستند. پس بسیار مهم است که با توجه به کیفیت این محصولات، آن‌ها را بخرید تا شاهد خرابی‌شان نباشید. هر چقدر کیفیت این گوش آویزها بالاتر باشد، می توان آن‌ها را با قیمت بالاتری هم خریداری کرد. بدیهی است که کیفیت، تأثیر زیادی روی طول عمر محصولات دارد. پس سعی کنید که فارغ از قیمت، بیشتر به کیفیت توجه داشته باشید.

قیمت گوشواره های بلوتوثی، بر اساس ابعاد آن‌ها هم محاسبه می‌شود. هر چقدر ابعاد بزرگ‌تر باشد، قیمت بیشتر می‌شود. همچنین برند تولید کننده این محصولات، تأثیر زیادی روی قیمت‌شان دارد.

قیمت جدید ترین مدل های گوشواره بلوتوثی بدلیجات زودیکا

فروش جدیدترین مدل های گوشواره در زودیکا

اگر به دنبال خرید یک مدل شیک و خاص هستید، محصولات زودیکا را در نظر داشته باشید. فروشگاه زودیکا به عنوان یک مرجع، در حوزه فروش انواع بدلیجات با کیفیت، شناخته می‌شود. تا به امروز، محصولات بسیار متنوعی در این فروشگاه به فروش رفته‌اند و مشتریان همیشه از خریدشان راضی بوده‌اند.

برای خرید جدیدترین مدل‌ها از زودیکا، می‌توانید همین حالا به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید. تنوع گوش‌آویزها در این مجموعه، بسیار زیاد است و شما می‌توانید بر اساس بودجه و سلیقه خودتان، یکی از انواع زیورآلات را تهیه کنید و از آویزان کردن آن‌ها به گوش‌های‌تان، لذت ببرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.