تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 17:17
کد خبر : 31922

مدل شلوار مردانه جدید؛ لی، کتان و پارچه ای

مدل شلوار مردانه جدید؛ لی، کتان و پارچه ای

شلوار مردانه از جمله فاکتورهای اساسی در استایل است که بخش زیادی از مسیر تیپ و استایل آقایان به آن بستگی دارد. انواع مختلفی از شلوار مردانه در بازار موجود است که آشنایی با هر یک از این مدل ها کمک می کند تا بر اساس سبک و سلیقه مورد نظرتان شلواری را که مناسبتان

شلوار مردانه از جمله فاکتورهای اساسی در استایل است که بخش زیادی از مسیر تیپ و استایل آقایان به آن بستگی دارد. انواع مختلفی از شلوار مردانه در بازار موجود است که آشنایی با هر یک از این مدل ها کمک می کند تا بر اساس سبک و سلیقه مورد نظرتان شلواری را که مناسبتان است پیدا کنید. در نتیجه اگر در آینده ای نزدیک قصد خرید انواع شلوار مردانه را دارید، برای آشنایی بیشتر این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

انواع شلوار مردانه

شلوارهای مردانه بر اساس فاکتورهایی مثل جنس پارچه، برش دوخت، جذب یا راسته بودن، شکل دمپا، اندازه فاق و… به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله مهم ترین مدل های برای خرید شلوار مردانه می توان به شلوار لی، شلوار کتان و شلوار پارچه ای اشاره کرد.

شلوار لی مردانه

شلوار لی مردانه از جمله رایج ترین مدل های شلوار در میان آقایان است که با انواع تیپ های مردانه به راحتی ست می شود. پارچه لی در گذشته به دلیل دوام و مقاومت بالا توسط کارگران و ملوانان استفاده می شد و در دهه های اخیر به دلیل زیبایی در کمد تمام خانم ها و آقایان جای خود را باز کرده است. از جمله محبوب ترین رنگ های شلوار لی مردانه می توان به انواع طیف آبی و زغال سنگی اشاره کرد.

شلوار لی مردانه آبی روشن مناسب جوانان و نوجوانان و رنگ های تیره این شلوار مناسب افراد میانسال است. به طور کلی در هر سن و موقعیتی که هستید می توانید از زیبایی های استایل با شلوار لی مردانه بهره ببرید.

شلوار کتان مردانه

مدل شلوار مردانه جدید؛ لی، کتان و پارچه ای

شلوار کتان مردانه از جمله پوشش های کلاسیک آقایان است که بیشتر برای موقعیت های رسمی و نیمه رسمی و توسط آقایان با رده سنی جوان و میانسال استفاده می شود. شلوار کتان مردانه در رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شود که در میان این رنگ ها کرمی و طوسی محبوبیت ویژه ای دارند.

شلوار کتان مردانه کرمی را می توانید با پیراهن سبز یا قهوه ای ست کنید و از زیبایی استایل خود لذت ببرید. رنگ طوسی این شلوار نیز با پیراهن های چهارخانه طوسی و صورتی می تواند جذابیت استایل مردانه شما را چند برابر کند.

برای جلوگیری از رنگ و رو رفتن شلوار مردانه کتان طی شستشو، از پودرهای آنزیم دار استفاده نکنید و هنگام شستشو نیز شلوار را پشت و رو کرده و زیپ و دکمه آن را ببندید تا شلوار شما کم تر در معرض آسیب قرار بگیرد.

شلوار پارچه ای کلاسیک

شکل آشنای شلوار پارچه ای مردانه که به صورت راسته دوخته می شود و قد آن معمولا روی کفش را می پوشاند از نمونه های پرکاربرد شلوار کلاسیک مردانه است. کاربرد اصلی شلوار مردانه پارچه ای کلاسیک در کت و شلوار مردانه است و معمولا در طیف رنگی محدود دوخته می شود.

با پوشیدن شلوار پارچه ای مردانه می توانید استایل های رسمی و جدی را به راحتی ست کنید. توجه داشته باشید هنگام ست کردن شلوار مردانه پارچه ای از کفش اسپرت یا پیراهن های طرح دار با شکل های درشت استفاده نکنید؛ چرا که نظم استایل شما را بهم خواهند ریخت.

شلوار پارچه ای اسپرت

شلوار پارچه ای به دلیل راحتی بالای آن برای آقایان بسیار دلخواه و محبوب است اما ظاهر کلاسیک آن را بسیاری از جوانان و نوجوانان نمی پسندند. از این رو طراحان حوزه مد و فشن شلوار پارچه ای اسپرت را وارد بازار کردند. این شلوار به دلیل جنس پارچه راحتی شلوار مردانه کلاسیک را تا حد زیادی فراهم می کند و دمپای جذب آن باعث شده است که تطبیق پذیری خوبی با استایل های جوان پسند و امروز داشته باشد.

شلوار پارچه ای مردانه را می توانید با انواع کفش و پیراهن اسپرت و تیشرت ست کنید. کفش های کالج یا لوفر مردانه در ست کردن استایل با شلوار پارچه ای اسپرت کاربرد فراوانی دارند.

شلوار اسلش مردانه

شلوار اسلش مردانه از جمله استایل های جدید و جوان پسند است که در سال های اخیر توسط پسران و دختران نوجوان و جوان استفاده می شود. از مشخصه های اصلی شلوار اسلش می توان دمپای جمع شده آن اشاره کرد. دمپای شلوار اسلش می تواند با استفاده از کش بافت یا کش جمع شود. همچنین در شلوارهای اسلش معمولا از کش برای بستن کمر استفاده می شود.

رنگبندی شلوار اسلش مردانه طیف بسیار متنوعی دارد و معمولا از جنس هایی مثل کتان، بنگال، نیل پنبه و دورس دوخته می شود.

در ست کردن استایل با شلوار اسلش از کفش های ورزشی مردانه استفاده کنید تا تیپ ورزشیتان کامل شود.

شلوار لش مردانه

شلوار مردانه لش به مدل هایی گفته می شود که به صورت اور سایز استفاده می شود. این مدل شلوار معمولا در قسمت فاق گشاد و در قسمت دمپا جذب دوخته می شود. شلوار لشی مردانه را می توانید با تیشرت های لانگ و کلاه کپ ست کنید. توجه داشته باشید تیپ لش از جمله استایل های خیابانی است و نباید در محیط های رسمی یا حتی نیمه رسمی این استایل را انتخاب کنید.

شلوار فاق کوتاه مردانه

شلوار فاق کوتاه مردانه نیز از نمونه هایی است که در سال های اخیر مد شده و قبل از آن همه شلوارها با فاق متوسط یا بلند دوخته می شدند. شلوار فاق کوتاه مردانه تا حدی استایل را به سمت طیف اسپرت میل می دهد. شلوار فاق کوتاه مردانه می تواند با پارچه های زیادی دوخته شود و در استایل های نیمه رسمی و کژوال مردانه مورد استفاده قرار بگیرد.

شلوار مردانه با پارچه طرح دار

پارچه های طرح دار نیز در سال های اخیر به عرصه پوشاک مردانه وارد شده اند. شلوارهای مردانه چهارخانه، راه راه، ارتشی و پلنگی از پرکاربردترین طرح پارچه هایی هستند که در دوخت شلوار مردانه به کار برده می شود. این مدل شلوارها بیشتر مورد علاقه توجوانان و جوانان کم سن و سال هستند و در استایل های اسپرت به خوبی جای می گیرند.

مدل شلوار زاپ دار

شلوار مردانه زاپ دار نیز از جمله استایل های مد در سال های اخیر است که با به وجود آوردن خراش روی پارچه یا پارگی های واضح روی شلوار طراحی می شود. این خراش ها معمولا روی ران یا زانوی شلوار قرار داده می شوند باعث نمایان شدن قسمتی از پوست پا خواهند شد.

شلوار مخمل مردانه

شلوار مخمل جزو شلوارهای کلاسیک مردانه به حساب می آید و کاربرد اصلی آن می تواند در پاییز باشد. شلوار مخمل مردانه معمولا در رنگ های متنوعی طراحی و دوخته می شود و با استایل های کژوال و خیابانی به راحتی ست می شود.

شلوار مردانه جاگر

شلوار جاگر مردانه شکلی از شلوار اسلش مردانه است که بیشتر برای ورزش و به عنوان شلوار گرمکن کاربرد دارد. جنس شلوار جاگر معمولا از دورس با دمپای کش بافت تهیه می شود و کمر آن با ترکیب کش و بند بسته می شود. استایل با شلوار جاگر مردانه برای محیط هایی مثل باشگاه یا دورهمی های خودمانی بسیار مناسب است و تنوع رنگی در این مدل شلوار بسیار بالاست.

در مورد کفش مناسب شلوار جاگر می توانید به سراغ کفش های ورزشی بافت و دنباله دار بروید.

مدل شلوار مردانه جدید؛ لی، کتان و پارچه ای

شلوار کارگو مردانه

شلوار کارگو مردانه یا شلوار ۶ جیب نیز از شلوارهای مناسب برای استایل های بگ و لش مردانه است که دو جیب در جلو، دوجیب در پشت و دو جیب در قسمت زانوهای آن قرار دارد. این شلوار معمولا با رنگ های کرمی و سبز وارد بازار می شود و قسمت دمپای آن نیز با کش بسته می شود.

راهنمای خرید انواع شلوار مردانه

حال که با انواع شلوار مردانه آشنا شدید بد نیست قبل از خرید نگاهی به چک لیست زیر بیندازید تا مطمئن شوید که بهترین و مناسب ترین شلواری را که برایتان مناسب است انتخاب می کنید.

  • از جمله نکات مهم هنگام خرید بهترین سایز میان انواع شلوار مردانه این است که ۳ سایز مختلف شلوار را امتحان کنید. سعی کنید یک سایز کوچک تر و یک سایز بزرگ تر از سایز شلوار که همواره می پوشید را با خود به اتاق پرو ببرید تا مطمئن شوید بهترین سایز ممکن را خریداری خواهید کرد. این مساله کمک می کند با تغییر جنس پارچه و برند باز هم بتوانید مناسب ترین سایزی که به تن شما می خورد را انتخاب کنید.
  • شلوار جین تقریبا در هر استایلی زیبا خواهد بود، اگر اندام لاغری دارید استفاده از شلوار جین باعث می شود لاغری اندام شما کمتر به چشم بیاید و در مورد اندام های تو پر می توانید از مدل های شلوار جین جذب و اسکینی استفاده کنید.
  • سعی کنید از انواع شلوار مردانه با فاق کوتاه دوری کنید یا اینکه آن را با تیشرت یا پیراهن مردانه بلند بپوشید تا قسمت کمر و باسن را بپوشاند.
  • از خرید شلوار مردانه جذب با پارچه های کشی دوری کنید؛ چرا که پارچه های کشی مثل کتان کش سریعا حالت خود را از دست می دهند و اگر این مدل پارچه را در تهیه شلوارهای جذب استفاده کنید به سرعت شاهد زانو انداختن یا کش آمدن قد شلوار خواهید بود. سعی کنید در خرید شلوارهای جذب سراغ پارچه های ضخیم مثل لی یا کتان های ترکیب شده با پلی استر بروید تا مدت زمان بیشتری بتوانید از شلوارتان استفاده کنید.
  • در مورد پارچه هایی که امکان رفتن رنگ آن ها وجود دارد سعی کنید مدل های رنگ روشن را انتخاب کنید. در برخی از مدل های کتان، لی، لینن و بنگال ممکن است هنگام شستشو، رنگ شلوار تا حدی شسته شود. در این مورد برای اینکه ظاهر شلوارتان رنگ و رو رفته بنظر نرسد، سعی کنید از رنگ های روشن خریداری کنید.
  • بعد از خرید، نگهداری شلوار نیز از جمله نکات مهمی است که باید در نظر داشته باشید. شلوارهایی که از پارچه های الیاف طبیعی مثل کتان تهیه می شوند معمولا طول استفاده کمتری نسبت به پارچه های پلی استر دارند. در نگهداری از پارچه های حساس در نظر داشته باشید شلوار را با شوینده های قوی نشویید و همچنین هنگام شستشو شلوار را پشت و رو کرده و زیپ و دکمه های آن را نیز ببندید.

سخن پایانی

در انتها دقت داشته باشید مهم ترین نکته در خرید انواع شلوار مردانه، سایز آن است. برای خرید شلوار مردانه ای که سایز آن مناسب فرم بدن شما باشد حتما اندازه دور کمر، دور باسن، دور ران و قد شلوار را مد نظر داشته باشید و در مراحل بعدی خرید، نکات ذکر شده در بالا نظیر پارچه و فرم را مورد بررسی قرار دهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.