تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 12:20
کد خبر : 108829

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی چیست؟

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی چیست؟

اگر از افرادی هستید که می‌دانید داشتن وکیل و مشاوره حقوقی تلفنی در معاملات و دعاوی حقوقی چه مزیت های بیشماری داشته است قطعاً هیچ کاری را بدون داشتن یک وکیل با تجربه و خبره انجام نمی دهید. امروزه معاملات و کارهای حقوقی بسیار پیچیده شده اند و هر شخصی نمی‌تواند به تنهایی در دعاوی

اگر از افرادی هستید که می‌دانید داشتن وکیل و مشاوره حقوقی تلفنی در معاملات و دعاوی حقوقی چه مزیت های بیشماری داشته است قطعاً هیچ کاری را بدون داشتن یک وکیل با تجربه و خبره انجام نمی دهید. امروزه معاملات و کارهای حقوقی بسیار پیچیده شده اند و هر شخصی نمی‌تواند به تنهایی در دعاوی مختلف به نتیجه دلخواه برسد و پیروز شود و در این رابطه داشتن یک وکیل خبره می تواند به شما کمک کند تا بتوانید برنده دعاویی محسوب شوید.

یک وکیل می تواند در معاملات مختلف و در هر اموری که ما نیاز به درک صحیح از قوانین حاکم در ایران داشته باشیم به بهترین شکل ممکن مشاوره ها و راهنمایی های لازم را ارائه بدهد و این اطمینان خاطر را به وجود بیاورد که بخوبی از جان و مال ما محافظت و دفاع خواهد کرد.

در دهه های اخیر استفاده از وکیل برای برطرف کردن مشکلات قضایی بسیار رونق گرفته است و معمولاً افراد به تنهایی خودشان برای انجام معامله ای اقدام نمی کنند و یا حتی برخی دیگر پس از انجام معامله که دچار دردسر می‌شوند یا فریب می‌خورند سریعاً به سراغ مشورت به وکیل می روند. شاید جالب باشد که بدانید یکی از دلایل افزایش پرونده های قضایی در دادگاه ها به دلیل عدم استفاده از وکیل و دریافت راهنمایی های لازم از آنها در امور قضایی محسوب می شود. امروزه مشاوره تلفنی با وکیل و مشاوره رایگان با وکیل در  موسسه حقوقی دادپویان به واسطه شبکه های اجتماعی مختلف همچون واتس اپ فراهم شده تا موکلین بتوانند راهنمایی های لازم را از این طریق دریافت کنند البته در صورت نیاز فرد می تواند برای ملاقات از مشاوره حضوری با وکیل هم بهره مند گردد و در این جلسه به بررسی دقیق تر مشکل حقوقی خود بپردازد.

در بیشتر کشورهای در حال توسعه یا توسعه یافته هر فردی بخواهد اقدام حقوقی یا معامله ای را انجام بدهد پیش از هر چیزی مشورت لازم را با وکیل خواهد داشت و پس از آن این امر مورد نظر را انجام می‌دهد.

مشورت کردن با وکیل قبل از انجام معامله سبب خواهد شد که قراردادی که بین دو طرف معامله به واسطه وکیل تنظیم میشود برای هیچکدام از طرفین معامله مشکلی را به وجود نمی آورد.

چرا وکیل بگیریم؟

هیچ فردی قادر نخواهد بود که تسلط کامل بر روی تمام قوانین و مقررات و تبصره های حقوقی آن ها داشته باشد و داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری یا مشاوره حقوقی به شما امکان را می دهد تا در خصوص پرونده های خاص با قوانین و تبصره ها آشنا باشید و از روند پرونده تا حد بسیار زیادی آگاهی پیدا کنید و البته تا حدودی از رای دادگاه را هم مطلع شوید و دید مناسبی در این راستا به دست بیاورید و در نهایت با همفکری با وکیل می توانید تصمیم آگاهانه را بگیرید و نهایتاً نتیجه مطلوب تری به دست می آورید و می تواند موجب موفقیت پرونده شما شود.

در موسسه حقوقی دادپویان وکلای حرفه ای و با تجربه ای حضور دارند که شما را در رسیدن به موفقیت در پرونده همراهی می کنند و موکلین عزیز از طروق مختلف نظیر مشاوره تلفنی با وکیل و مشاوره حضوری با وکیل میتوانند راهنمایی لازم را دریافت کنند.

اگر شما از یک وکیل عالی و خبره استفاده کنید قطعاً در دعاوی حقوقی به روش‌های آزمون و خطا نیازی ندارید و به جای اینکه برای دادرسی های متعدد وجه های بسیاری پرداخت کنید می توانید با پرداخت حق الوکاله در زمان کوتاه به نتیجه برسید که این موضوع خود به عنوان یکی از اصلی ترین مزیت های داشتن وکیل محسوب می شود.

این موضوع را هم در نظر بگیرید که با داشتن وکیل از نتیجه دعوی حقوقی و پرونده تان تقریباً با خبر می شوید چرا که یک وکیل با تجربه پس از بررسی دقیق مدارک و شواهد پرونده می‌توانند نتیجه احتمالی را به صورت صحیح به موکل خود ارائه بدهد و این امر در نخستین مراحل عقد قرارداد با وکیل انجام می شود.

در دنیای رقابتی امروز برخی از موسسه ها برای سبقت از رقبا برای موکلین خود مشاوره رایگان با وکیل را نیز قرار می دهند تا در شرایط خاص موکل بتواند در شبکه های مجازی با وکیل در ارتباط باشد.

آیا با داشتن مشاوره تلفنی حقوقی زودتر به نتیجه می رسیم؟

زمانی که شما از یک وکیل پایه یک‌دادگستری استفاده می کنید قبل از اینکه جلسه رسیدگی به پرونده انجام شود می تواند ادعاهای احتمالی و دفاعیات طرف مقابل دعوا را راحت حدس بزنند و برای جلسه به خوبی آماده شود. در واقع وقتی که وکلا با سابقه و با تجربه باشد می تواند هر نوع اقدامی را که از طرف مقابل امکان انجام داشته باشد را پیش‌بینی کند که این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود.

یک وکیل حرفه ای برای طرح دعوا و ارائه مستندات زمان مناسب را به شما اعلام می کند و گاهی عدم آگاهی از چنین اطلاعاتی موجب می‌شود تا پروسه مثبتی در پرونده حاصل نگردد. قطعا با سپردن امور حقوقی به وکلا می توان زودتر به نتیجه رسید چرا که آنها سعی می کنند در همان جلسه های نخسین تمام مستندات و مدارک لازم را به دادگاه ارائه بدهند و جای هیچ ابهامی را نخواهند گذاشت و حتی با قاضی برای روشن شدن تمامی جوانب پرونده همکاری لازم را انجام می دهند تا زودتر نتیجه حاصل شود. برای اینکه موکل بتواند مدارک لازم را در خصوص پرونده به وکیل ارائه میدهد میتواند در همان جلسه نخستین مشاوره حضوری با وکیل اینکار را انجام بدهند.

در آخر بد نیست که بدانید وکالت شغل کاملاً حرفه ای و مهارتی محسوب می‌شود و هر چقدر هم فردی به امور مختلف مسلط و آگاهی کامل داشته باشد نمی‌تواند برای انجام تمام امور قضایی و حقوقی توانایی لازم را داشته باشد و تنها یک وکیل کارآمد و خوب می تواند به بهترین شکل این امور را انجام بدهد و از حق موکل خود در دادگاه دفاع کرده و موجب موفقیت موکل شود.

اگر به هر دلیلی با دعاوی حقوقی و قضایی درگیر شده اید به دنبال انتخاب یک وکیل حرفه ای و با تجربه باشید که در موسسه دادپویان میتوانید به راحتی از طروق مختلف نظیر مشاوره تلفنی با وکیل و مشاوره حضوری با وکیل راهنمایی و مشاوره های لازم را دریافت کنید و همچنین از مشاوره رایگان با وکیل هم استفاده نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.