تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 9:05
کد خبر : 96694

مهم ترین تکنیک های سئو محلی

مهم ترین تکنیک های سئو محلی

برخی از تکنیک‌ها وجود دارند که به شما کمک می­کنند لوکال سئو خود را بهبود بخشید. این تکنیک‌ها در کنار پایبندی به استراتژی های سئو محلی به شما کمک می­کند کسب و کار پر رونقی را داشته باشید.   بهینه سازی برای جستجوی صوتی جستجوی صوتی در سال­های آینده به سرعت رشد خواهد کرد. بنابراین،

برخی از تکنیک‌ها وجود دارند که به شما کمک می­کنند لوکال سئو خود را بهبود بخشید. این تکنیک‌ها در کنار پایبندی به استراتژی های سئو محلی به شما کمک می­کند کسب و کار پر رونقی را داشته باشید.

 

بهینه سازی برای جستجوی صوتی

جستجوی صوتی در سال­های آینده به سرعت رشد خواهد کرد. بنابراین، در سئوی محلی، بهینه‌سازی نحوه جستجوی افراد بسیار مهم است.

مشتریان هنگام جستجوی صوتی در مقایسه با جستجوی معمولی، از کلمات کلیدی بلندتری استفاده می­کنند. به همین دلیل، شما باید سئوی محتوای خود را طوری تنظیم کنید که با لحنی که صحبت می­کند بیشتر سازگار باشد. به عنوان مثال، خوب است برخی از جملات خود را با کلماتی مثل «چه کسی، چه، چه زمانی، کجا، چرا و چگونه» -که در پرسش­های صوتی فراوان به کار می­روند- شروع کنید.

در نظر گرفتن نیت کاربر هنگام بهینه سازی جستجوی صوتی نیز بسیار مهم است، زیرا این جستجوها اغلب زمانی انجام می­شوند که کاربر به اطلاعات خاصی نیاز دارد. اگر مشتری بالقوه از جستجوی صوتی برای پرسیدن ساعات کاری کسب و کار شما استفاده می­کند، این اطلاعات نیز باید به راحتی در دسترس باشد.

برخی محتواها را بر اساس اخبار محلی بنویسید

برخی محتواها را بر اساس اخبار محلی بنویسید

هیچ چیز مانند نوشتن محتوایی که مستقیماً درباره یک موضوع محلی صحبت می­کند توجه مشتریان محلی شما را جلب نمی­کند و لوکال سئو را بهبود نمی­بخشد.

فرض کنید شما یک کسب و کار محلی در زمینه املاک و مستغلات هستید. برای بهبود لوکال سئو شما می­توانید صفحات مختلفی را ایجاد کنید. در برخی از این صفحات درباره اخبار محلی بنویسید. با افرادی که املاک و مستغلات شما را خریداری کرده­اند مصاحبه کنید و عکس بگذارید.

وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید.

مطالعات نشان می­دهند که حرکت به سمت تلفن همراه سریعتر از آنچه انتظار می­رفت رخ می­دهد. بازدیدهای موبایلی از وب‌سایت‌ها از ۵۷ درصد در سال ۲۰۱۶ به ۶۳ درصد در سال ۲۰۱۷ افزایش یافت و بازدید کلی از وب‌سایت‌ها از طریق دسکتاپ از ۴۳ درصد به تنها ۳۷ درصد کاهش یافت.

این آمارها تأیید می­کند که شما باید وب سایت خود را برای موبایل بهینه سازی کنید تا لوکال سئو را بهبود بخشید.

در اینجا چند نکته برای رسیدن به این هدف بیان می­کنیم:

  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به سرعت بارگیری می شود.
  • از فونت­های بزرگتر استفاده کنید که به راحتی خوانده شوند.
  • از تصاویر خیلی بزرگ استفاده نکنید.

برای هر محصول/خدماتی که ارائه می دهید یک صفحه وب اختصاصی ایجاد کنید

درحالی­که می‌تواند وسوسه­برانگیز باشد که همه محصولات یا خدمات خود را در یک صفحه بزرگ جمع کنید، از انجام این کار خودداری کنید. در عوض، یک صفحه را به هر محصول یا خدمات منحصر به فردی که ارائه می­دهید اختصاص دهید.

اگر همه چیز را در یک صفحه جمع کنید، سئوی محلی یا لوکال سئو شما آنقدر قدرتمند نمی­شود. موتورهای جستجو تمایل دارند به کسب و کارهایی که در قسمت­های مختلفی به ارائه خدمات یا محصولات خود می­پردازند امتیاز بیشتری را اختصاص دهند. بنابراین نداشتن صفحات گوناگون می­تواند روی لوکال سئو شما اثر منفی داشته باشد.

بهنه سازی سایت برای موبایل

برای ایجاد پیوندهای ورودی مناسب وقت بگذارید

لینک­های ورودی یک عامل رتبه بندی مهم هستند که می­توانند لوکال سئو را تقویت کنند. چند روش آزمایش شده برای این کار وجود دارد که می­توانید آنها را اجرا کنید. یکی از این موارد این است که با افرادی در صنعت شما هستند تماس بگیرید. اینها می­توانند شامل پیمانکاران، تامین­کنندگان، توزیع­کنندگان، مشاغل همسایه، شرکا و عمده فروشان باشند.

با تهیه لیستی از این مشاغل شروع کنید. سپس، کار خود را با جستجوی صفحاتی در سایت‌های آن‌ها که می‌توانید در آن پیوند متنی قرار دهید، کامل کنید. سپس می‌توانید با کسب‌وکارهای هدف تماس بگیرید و مکان‌های پیوند را پیشنهاد دهید. این کار بر بهبود لوکال سئو تاثیر دارد.

چک لیست کامل آماده سازی وب سایت برای استفاده از لوکال سئو

برای اینکه لوکال سئو برای شما به خوبی عمل کند، لازم است سایت خود را آماده­سازی کنید. اگرچه در بخش استراتژی­های لوکال سئو، عناوینی را به آماده­سازی سایت اختصاص دادیم، در این بخش از مقاله به شکل کامل چک لیستی از آماده سازی وب­سایت برای لوکال سئو را ارائه می­دهیم.

چک لیست

  • استراتژی موقعیت مکانی خود را در سایت مشخص کنید. کسب و کارهایی که درباره مسائل پزشکی و یا حقوقی هستند، به طور معمول نیاز دارند تا مراجعین را به چند جا ارجاع دهند تا پروسه فعالیت آنها به پایان برسد. درحالیکه در مورد کسب و کارهای خانگی، سوپرمارکت و یا آرایشگاه این طور نیست.
  • یک صفحه تماس، درباره ما و صفحه اصلی در وب سایت خود ایجاد کنید.
  • در صفحه تماس با ما، نام کامل، آدرس و شماره تلفن را برای هر مکان درج کنید.
  • برای مشاغل با کمتر از ۱۰ مکان، همه آدرس‌ها را در پاورقی وب‌سایت فهرست کنید.
  • اگر به دلایل حفظ حریم خصوصی نمی‌خواهید آدرس کسب‌وکارتان را درج کنید، مجبور نیستید. در عوض، مطمئن شوید که همه شماره‌های تلفن را درج کرده­اید.
  • اطمینان حاصل کنید که شماره تلفن­های درج شده در سایت از طریق تلفن همراه قابل کلیک کردن هستند.
  • اطمینان حاصل کنید که همه اطلاعات مربوط به تماس، از جمله شماره تلفن، آدرس و نام، در همه قسمت­های سایت مثل هم هستند و تناقضی وجود ندارد.
  • یک نقشه گوگل را به صفحه تماس اضافه کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند و لوکال سئو را بیشتر بهبود بخشند.
  • از نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته Schema برای کمک به گوگل برای شناسایی سریع‌تر کسب‌وکار محلی خود استفاده کنید.
  • گوگل بیزنس خود را کامل کنید و وب‌سایت خود را تأیید کنید.
  • سئو داخلی سایت خود را بهبود ببخشید. این امر شامل وارد کرده کلمات کلیدی در همه صفحات، بهینه سازی عناوین و توضیحات متا و مطالبی از این قبیل است.
  • شروع به لینک­سازی کنید و بر اساس آنچه در قسمت استراتژی‌ها گفتیم سعی کنید لینک­های ورودی لوکال به سایت خود را زیاد کنید.
  • نظرات مشتریان را تا حد امکان در سایت خود و سایر پلت­فرم‌ها جمع ­آوری کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره لوکال سئو از خدمات سئو آژانس پاسخ کمک بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.