تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 2:57
کد خبر : 105510

می‌خواهید در وارزون موبایل پیروز شوید؟ نقشه‌ها را بشناسید

می‌خواهید در وارزون موبایل پیروز شوید؟ نقشه‌ها را بشناسید

وارزون موبایل، جدیدترین نسخه از مجموعه کالاف دیوتی، عصر جدیدی را در این مجموعه آغاز می کند. این بازی با نبردهای حماسی، حرکت با وسایل نقلیه، محتوای خیره کننده و گیم پلی منحصر به فرد، تجربه ای متفاوت از سبک بتل رویال را برای بازیکنان ارائه می دهد. وارزون موبایل پس از انتشار نسخه های

وارزون موبایل، جدیدترین نسخه از مجموعه کالاف دیوتی، عصر جدیدی را در این مجموعه آغاز می کند. این بازی با نبردهای حماسی، حرکت با وسایل نقلیه، محتوای خیره کننده و گیم پلی منحصر به فرد، تجربه ای متفاوت از سبک بتل رویال را برای بازیکنان ارائه می دهد. وارزون موبایل پس از انتشار نسخه های آزمایشی در تعدادی از ریجن ها، توانست به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در سبک بتل رویال تبدیل شود. گیمرهای حرفه‌ای برای به‌کار بردن استراتژی‌های منحصربه‌فرد خود در میدان نبرد باید به طور کامل بر نقشه‌های بازی وارزون موبایل مسلط شوند، زیرا شما باید استراتژی نبرد در میدان‌های جنگ را براساس شرایط نقشه بازی انتخاب کنید.

راهنمای نقشه های وارزون موبایل

روش رسیدن به پیروزی و مقابله با دشمنان در هر یک از نقشه‌های وارزون با دیگری متفاوت است. البته که، سی پی وارزون موبایل می‌تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر پیشرفت کنید و به تجهیزات و سلاح‌های قدرتمند دسترسی پیدا کنید.  اگر قصد خرید درون بازی سری بازی های کالاف دیوتی و وارزون موبایل را دارید می توانید به این آدرس (https://igame.ir/dlc/) مراجعه کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با جزئیات نقشه‌های وارزون موبایل آشنا کنیم.

نقشه‌های وارزون موبایل: از انبار متروکه تا مرکز خرید

گام اول برای پیروزی در نبردهای نفس‌گیر بازی وارزون موبایل، آشنایی و تسلط کامل بر نقشه‌های این بازی بتل رویال است. گیمرها می توانند با آزمون و خطا به استراتژی مناسب برای نبرد در هر یک از این نقشه‌های حالت چند نفره دست پیدا کنند و سپس با خرید سی پی وارزون موبایل به آیتم هایی مثل باندل ها، بتل پس ها، شخصیت ها، اسکین ها، پرک ها دست یابید و دشمنان را از سر راه خود بردارید. برای مثال، با خرید ۵۰۰ سی پی وارزون موبایل می توانید سلاح خود را ارتقا دهید و یا  چتر نجات و جعبه ابزار گردونه بخرید.

سازندگان بازی وارزون موبایل برای حالت‌های چند نفره این بازی ۷ نقشه متفاوت را طراحی کرده‌اند:

نقشه TV Station: نبرد در قلب شهر

نقشه TV Station یک نقشه چند نفره در بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل است که در ابتدا در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) معرفی شد. این نقشه در یک ایستگاه تلویزیونی واقع شده است و دارای یک محیط نسبتاً بسته با چندین ساختمان و ساختار برای پوشش است.

نقشه Storage Town: یک نقشه برای همه

نقشه Storage Town یک نقشه چند نفره در بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل است که در ابتدا در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 معرفی شد. این نقشه در یک انبار متروکه واقع شده است و دارای یک محیط نسبتاً باز با چندین ساختمان و ساختار برای پوشش است.

نقشه Scrapyard: ترکیبی از نبرد نزدیک و دوربرد

نقشه Scrapyard یک نقشه چند نفره در بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل است که در ابتدا در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) معرفی شد.

میخواهید در وارزون موبایل پیروز شوید؟ نقشه‌ها را بشناسید

این نقشه در یک کارخانه هواپیماسازی متروکه واقع شده است و دارای یک محیط نسبتاً باز با چندین ساختمان و ساختار برای پوشش است

نقشه Storehouse: نبرد در انبار بزرگ

نقشه Storehouse یک نقشه چند نفره در بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل است که در ابتدا در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2  معرفی شد. این نقشه در یک انبار بزرگ واقع شده است و دارای یک محیط نسبتاً بسته با چندین ساختمان و ساختار برای پوشش است.

نقشه Vacant: نبرد در ساختمان متروکه

نقشه Vacant یک نقشه چند نفره در بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل است که در ابتدا در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 معرفی شد. این نقشه در یک خیابان شهر واقع شده است و دارای یک محیط نسبتاً باز با چندین ساختمان و ساختار برای پوشش است.

نقشه Shoot House: جایی که هر لحظه می تواند یک سکانس اکشن باشد

نقشه Shoot House یک نقشه چند نفره در بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل است که در ابتدا در بازی Call of Duty: Modern Warfare معرفی شد. این نقشه در یک میدان تیراندازی واقع شده است و دارای یک محیط نسبتاً باز با چندین هدف برای تمرین تیراندازی است.

نقشه Atlas Superstore: نبرد در مرکز خرید

نقشه Atlas Superstore یک نقشه چند نفره در بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل است که در ابتدا در بازی Call of Duty: Modern Warfare II (2022) معرفی شد. این نقشه در یک مرکز خرید واقع شده است و دارای یک محیط نسبتاً باز با چندین فروشگاه و مغازه برای پوشش است.

هر چند خرید سی پی وارزون موبایل می‌تواند برای پیروزی در نبردهای مختلف به شما کمک کند، اما اگر شما با نقشه‌های وارزون موبایل آشنا نباشید نمی‌توانید از امکانات و تجهیزات خود به درستی استفاده کنید. شما برای انتخاب استراتژی مناسب برای پیروزی باید میدان نبرد را مثل کف دست خود بشناسید!

مقایسه نقشه‌های وارزون با کالاف دیوتی موبایل

زمانی که گیمرها با خبر انتشار نسخه موبایل بازی وارزون مواجه شدند، تصور می‌کردند که وارزون همان نسخه به‌روزرسانی‌شده و ارتقا یافته کالاف دیوتی موبایل خواهد بود. در نتیجه گیمرها توقع ایجاد تغییرات چشمگیر در مودها و گیم‌پلی بازی وارزون را نداشتند. اما زمانی که بازی وارزون در تعدادی از ریجن ها منتشر شد، تمامی گیمرها شاهد ایجاد تغییرات عمده در گیم پلی، نقشه ها، شخصیت‌ها، مودها و … بودند.

در ادامه با جزئیات برخی از تغییرات ایجادشده در نقشه‌های وارزون موبایل آشنا می‌شویم:

  • نقشه Al Mazrah: نقشه Al Mazrah در بازی کالاف دیوتی یک نقشه بی آب و علف و خاکستری بود که بخش وسیعی از آن را مزارع، جاده‌ها و انبارها تشکیل می‌دادند. این نقشه در بازی وارزون موبایل به طور کامل تغییر کرده و به نقشه‌ای رنگارنگ و زیبا تبدیل شده است. باغ‌ها، رودها و درختان در نقشه وارزون جایگزین مزارع خشک و انبارها شده‌اند
  • نقشه Verdansk: نقشه verdansk در بازی کالاف دیوتی موبایل یک نقشه ساده و کوچک با مناطق صحرایی و شهری بود. این نقشه در بازی وارزون گسترده‌تر شده و مناطق روستایی و کوهستانی جدیدی به آن اضافه شده است

 

نقشه Rebirth Island در وارزون موبایل

  • نقشه Rebirth Island: در بازی کالاف دیوتی، نقشه Rebirth Island یک منطقه قدیمی و تاریخی با خانه‌های کوچک و یک فرودگاه بود. این نقشه در بازی وارزون به منطقه‌ای مدرن با آپارتمان‌های بلند و پایگاه‌های نظامی پیشرفته تبدیل شده است

خرید سی پی وارزون موبایل warzone از سایت معتبر آی گیم

آشنایی با جزئیات نقشه‌های مختلف بازی وارزون موبایل نقش بسیار مهمی را در انتخاب استراتژی مناسب و پیروزی در نبردها ایفا می‌کند. اما شناخت نقشه‌های وارزون برای رسیدن به موفقیت و قرار گرفتن در جمع برترین گیمرها کافی نیست. خرید cp وارزون ارزان یکی از دلایل اصلی موفقیت گیمرهای بزرگ در بازی وارزون موبایل به شمار می‌آید.

سایت خرید سی پی وارزون آی گیم یکی از معتبرترین سایت ها برای خرید سی پی وارزون قانونی است. برای خرید سی پی و افزایش شانس خود برای پیروزی در نبردهای مختلف کافی است عبارت ” خرید سی پی وارزون موبایل آی گیم ” را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین لینک یعنی سایت آی گیم (https://igame.ir/) کلیک کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.