تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آذر 1398 - 6:20
کد خبر : 2815

نوبخت:۲هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان کمک معیشتی پرداخت شد

نوبخت:۲هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان کمک معیشتی پرداخت شد

عاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون ۲هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان به متقاضیان واجد شرایط دریافت حمایت معیشتی در کشور پرداخت شده است.

به گزارش تیتر داغ؛ محمدباقر نوبخت  روز پنجشنبه در بدو سفر یک روز خود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شد همه کسانی را که متقاضی دریافت کمک حمایت معیشتی هستند با سرعت و فوریت بررسی و به سازمان برنامه و بودجه اعلام کند و وجوهی که متعلق به آنهاست ظرف این ماه و حداکثر در پرداخت ماه آینده، به صورت دو پرداخت خواهد بود.

محمدباقر نوبخت

محمدباقر نوبخت

وی ادامه داد: پرداخت بسته حمایتی دولت بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان است.

نوبخت ضمن اعلام سلام و پیام هیات وزیران به مردم بزرگوار و مومن استان بوشهر گفت: در این سفر مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر پیگیری و بررسی می شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار است از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی محرومان مورد توافق بین سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد در استان بوشهر امروز ۵۰۰ واحد مورد بهره برداری قرار گیرد.

نوبخت گفت: همچنین از پروژه راه آهن که یکی از کارهای مهم و ضروری در استان بوشهر به شمار می رود بازدیدی خواهیم داشت و در پایان در نشست شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی مسایل توسعه ای این استان را بررسی خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.