تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 5:56
کد خبر : 92775

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی در تهران

در تمام زمان ها انسان ها به دنبال سرمایه گذاری برای آینده ی نامعلوم خود بوده اند، یکی از روش های سرمایه ی گذاری که در بین ایرانیان بسیار محبوب بوده است ، خرید ملک و املاک است به همین سبب همیشه املاک از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و قیمت و ارزش زیادی دارند

در تمام زمان ها انسان ها به دنبال سرمایه گذاری برای آینده ی نامعلوم خود بوده اند، یکی از روش های سرمایه ی گذاری که در بین ایرانیان بسیار محبوب بوده است ، خرید ملک و املاک است به همین سبب همیشه املاک از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و قیمت و ارزش زیادی دارند و هر گونه سهل انگاری در معاملات باعث می شود تا شما ضرر زیادی را متحمل شوید به همین دلیل قبل از انجام معاملات ملکی مختلف و برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان مالی و حقوقی توصیه می شود از وکیل ملکی متخصص کمک و مشاوره ی حقوقی لازم را بگیرید.

وکیل ملکی کیست

وکیل ملکی وکیلی است که پس از دریافت پروانه ی وکالت خود، با وجود داشتن توانایی و اطلاعات در تمام حوزه های حقوقی ، فعالیت خود را صرفا در زمینه ی پرونده های ملک و املاک انجام می دهد و در این حوزه به تسلط و تخصص زیادی رسیده است.

وکیل ملکی قبل از انجام قراردادها به شما مشاوره ی لازم را خواهد داد تا از بروز مشکلات حقوقی ملکی جلوگیری کنید و همچنین در صورتی که شما بدون مشورت با وکیل اقدام به معامله کرده اید و دچار مشکل حقوقی شده اید نیز به شما در حل پرونده ی حقوقی ملکی کمک خواهد کرد.

وکیل ملکی در تهران

ویژگی‌های بهترین وکیل ملکی در تهران

وکلای زیادی در حوزه ی املاک فعالیت می کنند و انتخاب بهترین وکیل از بین آن ها امری دشوار است اما باید در نظر داشته باشید که یک وکیل باید معیارها و ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان او را به عنوان بهترین وکیل ملکی در نظر گرفت اما همان طور که می دانید هر فردی معیارهای متفاوتی دارد به همین سبب در این مطلب به برخی از مهم ترین معیارهای انتخاب بهترین وکیل ملکی خواهیم پرداخت. این ویژگی ها عبارتند از:

  • وکیل ملکی خوب از بروزترین اطلاعات حقوقی و قوانین جاریه ی املاک مطلع است.
  • وکیل خوب توانایی استفاده ی قوانین برای حل پرونده را برخوردار است و می تواند مشکل ملکی شما در کمترین زمان حل کند.
  • از سابقه ی کاری موفقی برخوردار است به طوری که در اکثر پرونده های خود موفق به اخذ رای دادگاه شده است.
  • از مهارت های کلامی به خوبی برخوردار است به طوری که با قدرت کلامی خود و صدایی رسا می تواند بهترین دفاعیه ها را به نفع موکل خود ، ارائه دهد.
  • وکیل ملکی خوب از قدرت مشاوره ای بالایی نیز برخوردار است به طوری که می تواند قوانین و اصطلاحات حقوقی را به خوبی برای موکل خود بیان کند و او را راهنمایی کند.

وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل ملکی در تهران

تهران جمعیت زیادی را در خود جای داده است که این امر سبب افزایش مشکلات حقوقی نیز می شود به همین دلیل وکیل های بسیاری در این شهر مشغول به کار هستند که هر کدام در یک حوزه ی حقوقی املاک فعالیت تخصصی دارد.

وکیل ملکی در تهران بسیار دیده می شود اما به سبب اهمیت و پیچیدگی پرونده‌ های ملکی ، شما برای انتخاب پرونده ها و مشکلات ملکی خود، نیازمند کمک گرفتن از بهترین وکیل ملکی در تهران هستید.

برای انتخاب و کمک گرفتن از بهترین وکیل ملکی در استان تهران می توانید با موسسات حقوقی معتبر که دارای سابقه ی کاری موفق و درخشانی دارند کمک بگیرید زیرا موسسات حقوقی بهترین وکیل ها را در حوزه های مختلف حقوقی، گرد هم اورده اند تا بتوانند مشکلات حقوقی شما را به نحو احسن و با هزینه ای کم در مدت زمان کم حل کنند.

حق الوکاله ی وکیل ملکی در تهران

در مطلب فوق گفته شد که حوزه ی املاک بسیار گسترده است از همین جهت ممکن است برای هر فردی مشکل حقوقی در یک زمینه ی خاص به وجود آید با توجه به این نکته باید گفت که هر پرونده با توجه به موضوع، میزان پیچیدگی ، میزان زمان پروسه ی پرونده، سابقه ی وکیل و… دارای حق الوکاله ی متفاوتی است از این رو نمی توان برای میزان حق الوکاله ی وکیل ملکی مبلغ معینی را تعیین کرد.

حق الوکاله یک امر توافقی و ما بین وکیل و موکل است و هر مبلغی که دو طرف قرارداد بر سر آن با هم به توافق برسند و در وکالت نامه ی رسمی تنظیم شده ذکر گردد کاملا قانونی است.

البته نکته ی مهمی که باید در رابطه با حق الوکاله ی وکیل ملکی گفته شود این است که با توجه به هزینه های زیاد ملک که در صورت محکوم شدن در دادگاه متحمل می شوید ، حق الزحمه ی وکیل بسیار کم و مناسب است.

اهمیت گرفتن وکیل ملکی

افراد در هنگام معاملات ملکی و عقد قرارداد به دلیل سهل انگاری یا عدم اطلاع از قوانین این حوزه دچار مشکلات حقوقی می شوند و اگر به تنهایی اقدام به حل پرونده کنند به سبب همین دلایل ممکن است موفق به اخذ رای دادگاه نشوند در این صورت میزان زیادی از سرمایه و یا تمام سرمایه ی خود را از دست خواهند داد بنابراین کمک گرفتن از یک فرد آگاه و مطلع و مسلط به قوانین جاریه ی املاک می تواند از وارد شدن این خسارت بزرگ به شما جلوگیری کند.

از طرفی به دلیل متفاوت بودن روند دادگاه ها و دادسراها در صورت عدم استخدام وکیل ملکی ، شما علاوه بر صرف زمان زیاد در دادگاه ها و مراجع قضایی، هزینه های دادرسی و جانبی آن را برای خود به میزان زیادی افرایش داده اید.

سخن آخر

بسیاری از افراد به دلیل آنکه حق با آنان بوده گمان می کنند که می توانند به تنهایی از پس مشکلات حقوقی برآیند و به تنهایی و بدون همراهی و کمک گرفتن از وکیل ملکی اقدام به طرح دعوی و یا دفاعیه می کنند اما به دلیل عدم آگاهی از قانون نمی توانند دفاع مناسبی را ارائه دهند و اینگونه در پرونده ای حق آنان بوده ، شکست می خورند و خسارت زیادی را متحمل می شوند به همین سبب توصیه می شود که در هنگام مواجهه با مشکلات حقوقی ملکی حتما از یک وکیل متخصص املاک ، مشورت و کمک بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.