تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 6:24
کد خبر : 30744

چاپ عکس مناسبتی روی لیوان حرارتی

چاپ عکس مناسبتی روی لیوان حرارتی

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ لیوان عکسچاپ با طرح دلخواه،لیوانهای حرارتی و چاپ  عکس ماگ آشنا کنیم. لیوان حرارتی برای سالگرد ازدواج خیلی از افراد

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ لیوان عکسچاپ با طرح دلخواه،لیوانهای حرارتی و چاپ  عکس ماگ آشنا کنیم.

لیوان حرارتی برای سالگرد ازدواج

چاپ عکس مناسبتی روی لیوان حرارتی

خیلی از افراد با ارزش بودن یک کادو را با معیار قیمت آن در نظر میگیرند ولی در واقع آنچه که باعث می شود که یکی کادو مورد پسند  قرار گیرد ویژگی هایی نظیر زیبایی و کارایی آن است. ایده های زیادی برای هدیه برای سالگرد ازدواج  وجود دارد اما ما در این مطلب یکی از ناب ترین ایده ها، یعنی چاپ روی  لیوانهای حرارتی با طرح مناسبتی را به شما معرفی می کنیم. همانطور که میدانید این لیوان ها در هنگامی که با حرارت در تماس نیستند طرح نمایانی ندارند اما در هنگام تماس با حرارتی از پایین به بالا طرح از قبل چاپ شده روی آن نمایان می شود.این ویژگی باعث شده است که افراد با چاپ جملات خاص روی این محصول همسر خود را سورپرایز نمایند.

 

 

 

چاپ لیوان عکسچاپ چینی با طرح سالگرد ازدواج

چاپ عکس مناسبتی روی لیوان حرارتی

چاپ لیوان عکسچاپ چینی با طرح سالگرد ازدواج یکی دیگر از ایده های  فوق العاده برای کادو است. لیوان چینی بیشتر در رنگ های سفید تولید و عرضه می شود و ویژگی هایی مانند جنس خوب و رنگ پذیری مناسب آن را برای هدیه سالگرد ازدواج منتخب کرده است. از شما دعوت می شود که برای چاپ روی  لیوان چینی و سایر لیوان ها در جنس های سفالی ، سرامیکی ، فلزی  به سایت عکس چاپ مراجعه کرده و تصویر دلخواه را برای چاپ سفارش دهید. نکته قابل توجه شما همراهان عزیز اینکه می توانید از :

  • تصاویر دو نفری عاشقانه
  • جملات تبریکی
  • تصاویر فانتزی
  • جملات عاشقانه
  • شعر عاشقانه
  • و تلفیقی  از این ها برای چاپ استفاده کنید.

 

مراجعه به آتلیه عکاسی

چاپ عکس مناسبتی روی لیوان حرارتی

در انتخاب تصویر با کیفیت برای چاپ لیوان یا برای درج عکس ماگ محدودیتی وجود ندارد اما نکته قابل توجه اینکه شما می توانید برای گرفتن عکس های عاشقانه با همسر خود در ژست های مختلف به آتلیه عکاسی مراجعه کنید. آتلیه فضایی شیک و لوکس است که در آن برای عکاسی از افراد حرفه ای و با تجربه  بهره برده میشود .اگر به هر دلیلی قصد مراجعه به آتلیه را ندارید اما به دنبال گرفتن عکس جدید هستید پیشنهاد ویژه ما  استفاده از دوربین عکاسی یا دوربین موبایل است. توجه داشته باشید که با کمی خلاقیت و در نظر گرفتن نکات کلی عکاسی از جمله نورپردازی و ژست می توانید عکس های حرفه ای برای چاپ بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.