تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آبان 1401 - 13:03
کد خبر : 90428

چرا فرش فرشیما زبانزد خاص و عام است؟

چرا فرش فرشیما زبانزد خاص و عام است؟

به گزارش فرشیما؛ لمس کردن گل‌های رنگارنگ در میان حال ‌و هوای پاییز در زیر پای خویش حسی زیباست، حتی زمانی‌که باغ گلستان را با چشمان خود در یک قاب پر از تار و پود مشاهده می‌نمایید. تمامی این احساسات در فرش های فرشیما به ‌آسانی قابل‌ درک است. طرح‌های اصیل و پرخاطره فرشیما که

به گزارش فرشیما؛ لمس کردن گل‌های رنگارنگ در میان حال ‌و هوای پاییز در زیر پای خویش حسی زیباست، حتی زمانی‌که باغ گلستان را با چشمان خود در یک قاب پر از تار و پود مشاهده می‌نمایید. تمامی این احساسات در فرش های فرشیما به ‌آسانی قابل‌ درک است.

طرح‌های اصیل و پرخاطره فرشیما که آرامش را در منزلتان به مخاطبان هدیه می‌دهد و در کنار این همه زیبایی، کیفیت بالای فرش شما را به وجد می‌آورد.

فرش فرشیما اوایل دهه ۹۰ فعالیت‌های خود را آغاز نمود و فرش‌های متنوعی را با طرح‌های کلاسیک، مدرن و سنتی وارد بازار فرش کرد. فرش‌های دستبافت گونه‌ای که دکوراسیون را بی‌نظیر و خیره ‌کننده می‌کند و باعث می‌شود تا چشمان هر بیننده‌ای را جذب کند.

فرش فرشیما، هنری شعله‌ور در میان گل‌های بهشتی

زمانیکه صحبت از فرشیما می‌شود شاید تمامی اذهان به سوی طرح‌های اصیل ایرانی با نگاره‌های رنگارنگ روانه می‌شود؛ اما فرشیما سعی نموده ‌است برای تمامی سلایق در زمینه‌های تیره‌ چون سرمه‌ای، گردویی و رنگ‌های خنثی و روشن با رنگ فیلی، دودی، کرم و آبی فرش‌های باکیفیت را ارائه دهد، تا تمامی اقشار جامعه بتوانند متناسب با روحیات خود و دکوراسیون محیط تم فوق‌العاده جذاب فرش را انتخاب کنند.

وجود تعداد گره‌ها در کنار هم در فشردگی و انسجام بافت فرش تاثیر بسزایی دارد. به گونه‌ای که هرچه تعداد این گره‌ها بیشتر باشد فرش پرتر و فشردگی آن بیشتر است، لذا فرش کیفیت بالایی خواهد داشت. عدم وجود خلأ میان گره‌های فرش ماشینی فرشیما باعث می‌شود تا ذرات ریز و گرد و غبار در بین آن‌ها نفوذ نکند.

فرشیما در تنوع محصولات توانسته ‌است از رقبای خود در بازار فرش ماشینی سبقت بگیرد و با در نظر داشتن اهداف عالی خود مراحل موفقیت را پشت سر بگذارد و با کسب رضایت مندی مصرف ‌کننده فعالیت‌های خود را در عرصه تولید و فروش به درجات بالا ارتقاء دهد.

مجموعه فرش فرشیما، فرش‌هایی با شانه ۷۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ با تراکم‌های مختلف در فروشگاه خود دسته ‌بندی نموده ‌است. هر مشتری با توجه به ابعاد مکان مورد نظر و نوع سبک زندگی خویش طرح مورد علاقه خود را می‌تواند در شانه و تراکم‌های گوناگون انتخاب نماید و از کیفیت بسیار خوب این فرش ها برخوردار شود.

چرا فرش فرشیما، زبانزد خاص عام است؟

فرش‌های بافته ‌شده از نخ هیت ست شده که از گروه آکریلیک است حجم بالایی از گره‌ها را در بافت فرش در کنار هم به ‌صورت منسجم قرار داده ‌است. البته باید متذکر شد که حتی فرش‌های با تراکم پایین فرشیما از نخ‌های باکیفیت آکریلیک، ورژن و پلی استر تولید شده‌اند که هر کدام از کیفیت بالایی برخوردار هستند. باید بگوییم که دلیل ارزان قیمت بودن فرش های فرشیما، نبود واسطه ی فروش است. فروشگاه فرشیما به دلیل اینکه با هیچگونه واسطه‌ای کار نمی‌کند و مستقیما فرش ها را از کارخانه به دست مشتریان عزیز می‌رساند، از قیمت مناسب تری برخوردار است و باعث رضایتمندی مشتریان شده است.

فرش ۷۰۰ شانه دارای ضخامت عالی است و در عین ‌حال نرم و لطیف می‌باشد. لطافت این فرش‌ها باعث می‌شود تا دکوراسیون شما را برای یک چیدمان سنتی آماده شود و احساس راحتی را برای شما به ارمغان آورد.

فرش‌های ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه دارای بافت سخت هستند و ضخامت آن‌ها کم است و از نفوذ اجسام سنگین در بافت فرش جلوگیری می‌کند و به فرش آسیبی نمی‌رسد و همچنین مناسب دکوراسیون‌های شیک و مدرن هستند.

فرش‌های ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه امروزه به‌ صورت گل برجسته تولید شده‌اند که در ۱۲ الی ۱۴ رنگ با زمینه‌های متنوع در مجموعه فرشیما بافت می‌شود. این تنوع محصول و امکان مقایسه‌ی قیمت در فروشگاه علتی است تا افراد به سوی آن کشانده شوند و نسل به نسل در میان افراد به چرخه تمجید درآید. هر فرش از فرشیما نمایانگر ذوق و هنر ایرانیان است که طراحان زبردست با قدرت بصری و انتزاعی خویش طرح‌های متقارن و نامتقارن را ترسیم نمودند و توسط تولید کنندگان با سابقه فرشیما به مرحله بافت می‌رسد و کارشناسان فروش فرشیما به دست مصرف کنندگان می‌رسانند.

فرشیما؛ گنجینه‌ای از دست‌بافته های فرش ماشینی

با پیشرفت تکنولوژی و ترکیب طرح‌های سنتی و کلاسیک فرشیما سعی نموده ‌است تا طرح‌های دستبافت گونه را وارد بازار فرش ماشینی کند و خاطره فرش‌های دستبافت را در ذهن افراد باقی گذارد و در تمامی مکان‌ها کاربرد زیبای خود را نشان دهد.

فرش‌های ماشینی فرشیما در انواع مدل‌های فانتزی، کودک و در طرح‌های ترنج و لچک دار، خشتی و افشان تولید می‌شوند و با طراحی رنگ‌های خنثی در زمینه‌ی فرش نظر قشر جوانان و مشکل پسندان را به خود جلب کرده ‌است.

از طرح‌های پر فروش فرش ماشینی می‌توان به فرش طرح افشان https://carpetfarshima.com/product-tag/afshan-design-carpet/ ، فرش‌های خشتی و فرش‌های ترنج و لچک‌دار اشاره نمود. به طور کلی اگر بخواهیم تمامی این مدل‌های پرطرفدار را برایتان توصیف کنیم، در ابتدا می‌بایست در مورد فرش‌های طرح افشان بگوییم، این فرش‌ها دارای گل و برگ‌هایی زیبا و شاخه‌هایی پیچان و اسلیمی هستند که سراسر فرش را پوشانده و توانسته جایگاه ویژه‌ای را از دید مخاطبان جذب کند.

از طرح‌های دیگر فرش‌های ماشینی می‌توان به فرش‌های خشتی اشاره نمود، این فرش‌ها با اشکال هندسی منظم که در کنار هم قرار گرفته اند، بافته می‌شود و این موضوع باعث شده تا در دکوراسیون‌های سنتی مورد استفاده قرار بگیرد. و آخرین موردی که می‌بایست ذکر کنیم، فرش‌هایی با طرح ترنج و لچک دار است که با حاشیه‌های زیبا جلوه ی فرش را بیشتر کرده و تنوع در طرح و رنگ آن باعث جذب بیشتر مشتریان شده است.

فرشیما؛ فروشگاهی صادق و معتبر در خرید فرش ماشینی

از لوازم اساسی منزل که از لزومات هر خانه‌ای می‌باشد و تمامی افراد می‌بایست برای آن بودجه را کنار بگذارند و ممکن است هر چند سال خرید آن صورت بگیرد، فرش ماشینی است؛ از این ‌رو نیاز است تا قبل ‌از خرید فرش https://carpetfarshima.com/carpet/ اطلاعات خود را در این مورد افزایش دهید و با دست یافته‌های خود فرشی باکیفیت و مرغوب انتخاب نمایید. می‌توانید از مقاله‌های آموزشی فروشگاه اینترنتی فرشیما برای خرید فرش ماشینی نیز کمک بگیرید تا سریع تر بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید.

هر خریدار و مصرف‌کننده‌ای که دسترسی به یک فروشگاه فرش پیدا می‌کند، ویژگی‌های فرش خوب را در میان حرف‌های فروشنده و میزان صداقت او پیدا می‌کند و از آنجایی که فرش از کالاهایی حساب می‌شود که هر روزه مورد استفاده قرار می‌گیرد و در طول روز افراد با آن سروکار دارند؛ پس خریداران باید به تولیدکنندگان معتبر اعتماد داشته باشند تا فرشی باکیفیت تهیه نماید.

فرشیما تنها تولید کننده‌ای است که با صداقت کامل، فرش‌های ماشینی را به فروش می‌رساند و با سابقه‌ای درخشان در عرصه تولید و فروش در کنار برخورد مناسب پرسنل به مصرف ‌کنندگان راهنمایی‌های لازم را می‌دهند تا بتوانند در سریع ‌ترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشند و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای فرش دکوراسیون خود را انتخاب نماید. فرشیما آینه‌ای است که تجسم رؤیای شما را به تصویر می‌کشاند.

شاید برای شما اتفاق‌ افتاده باشد که انتخاب فرش در میان هزاران طرح و رنگ سخت و دشوار شده باشد، باید بگوییم که تنها کافی است عکس مکان مد نظرتان را برای کارشناسان فرشیما ارسال نموده، تا ما فرش مورد نظر را در فضا پهن کنیم و انتخاب فرش ماشینی را برایتان آسان سازیم.

فرش‌های با تراکم بالا مانند ۳۶۰۰ به ‌حدی زیبا و ظریف هستند که گویا گل‌ها به ‌صورت سه ‌بعدی حکاکی شده‌اند و قبل‌ از انتخاب رنگ زمینه شما ناخودآگاه به سوی فرش کشانده می‌شوید و از لمس کردن فرش غافل نمی‌شوید.

فرش‌های آکریلیک هیت ست شده در فروشگاه فرشیما بسیار با کیفیت هستند. ضد حساسیت و عدم پرزدهی فرش‌های ماشینی از ویژگی‌های مهم برای خرید فرش است. نکته‌ای که باید بدانید، این است که پزدهی فرش به معنای کیفیت پایین آن نیست، بلکه به معنای باکیفیت بودن الیاف به کار رفته در فرش است. فرش‌های هیت ست شده ضامن سلامتی افراد هستند و همچون عایقی در برابر سرما و گرما از جان شما محافظت می‌کنند. شفافیت این فرش‌ها به گونه‌ای است که به گل‌ها جان می‌بخشد و بوی پلاستیک نمی‌دهد و رنگی از طبیعت به خود گرفته ‌است.

فرش‌های ماشینی اصل دارای شناسنامه در پشتشان هستند، و این موضوع باعث شده تا دغدغه ی افراد در زمینه ی اطمینان به کیفیت فرش کاهش یابد. باید بگوییم که اگر می‌خواهید از اصل بودن فرش مطمئن شوید، بهتر است به پشت آن دقت کنید تا شناسنامه ی فرش را ببینید، البته در پشت فرش می‌توانید به شانه و طریقه ی بافت فرش نیز دقت کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.

چشمه‌ ساری از گل‌های زیبا در بافته‌های ماشینی

امروز به ‌علت قیمت و هزینه بالای فرش دستبافت و مخارج گزاف مردم در اکثر منزل‌ها و اداره‌ها نشان از فرش ماشینی وجود دارد که در طرح‌های مختلف می‌تواند تولید شوند. فرشیما با توجه به نیازهای افراد توانسته ‌است این بافته‌های زیبا را تولید کند و در اختیار افراد قرار دهند؛ همچنین باید بگوییم که امروزه فرش‌های ماشینی به دلیل داشتن طرح‌های متنوع توانسته اند جایگاه ویژه برای مشتریان بگیرند و بیشتر از فرش‌های دستبافت به فروش برسند. برای مثال فرش‌های ماشینی وینتیج یا کهنه نما با طرحی سنتی بافته می‌شود و افراد می‌توانند از این مدل به جای فرش‌های گران قیمت وینتیج استفاده کنند.

ورود تکنولوژی در این عرصه باعث شد تا فروشگاه فرشیما که واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی آران و بیدگل قرار دارد به یک مرکز خرید و فروش قالی ماشینی تبدیل شود و در کوتاه ‌مدت به پیشرفت‌های اساسی دست پیدا کند. استقبال روزافزون از فرش ماشینی در این مرکز باعث بازخوردهای مناسب شده‌ است و تولیدات این مجموعه رونق فراوان گرفته است.

ویژگی‌های منحصر به ‌فرد فرش‌های ماشینی فرشیما

علت اصلی این‌ که فرشیما در بازار مورد زبانزد خاص و عام قرار گرفت، ویژگی‌های منحصر به‌ فرد و ویژه محصولات در فرشیما است. تنوع فرش‌ها به ‌گونه‌ای می‌باشد که فرشیما در کنار کیفیت بالا رقابت سالمی را در بازار شروع کرده و کمک شایانی را به چرخه اقتصاد کشور کرده ‌است. ارتقاء کیفیت ظاهر و باطن فرش نیاز هر خانواده ایرانی را تامین نموده و از دغدغه‌های همه ی افراد کاسته می‌شود.

استفاده از نخ‌های مرغوب و درجه یک باعث شده ‌است تا فرش‌ها در مدت طولانی دچار رنگ‌ پریدگی نشوند و تغییرات محسوسی نداشته باشد. شستشوی این فرش‌ها به ‌صورت دستی و صنعتی به بافت فرش آسیبی وارد نمی‌کند. تمامی این فرش‌ها مزیتی محسوب می‌شود برای فرش‌های فرشیما که طرفداران محبوب خود را افزایش می‌دهد. طرح‌های بی‌نظیر و جان بخش نگاره‌ها از تمام فرش‌های جهان متمایز شناخته شده است و با بی نظیر بودن به مشتریان خود می‌افزاید‌.

چرا فرش فرشیما، زبانزد خاص عام است؟

 

رعایت اصول دکوراسیون طراحی، مشخصه‌ای برای انتخاب فرش ماشینی است تا پدیده‌ای زیبا در چیدمان خود به نمایش بگذارد. شناخت فرش‌های اصل از روی نقش، رنگ، بافت و جنس نخ به ‌آسانی قابل ‌درک است. کیفیت فرش دلیل شده است تا باعث محبوبیت و معروف شدن فروشگاه فرش فرشیما شود و جایگاه خوبی را در میان مشتریان عزیز کسب کند.

فرشیما سعی نموده‌ است در کنار فرش‌هایی با قیمت گزاف، فرش ۷۰۰ شانه ارزان قیمت را در میان محصولات خود جای دهد و با شانه کمتر و کیفیت بالا از هزینه‌های بیش از حد خرید یک‌ فرش بکاهد و دغدغه افراد را در این مورد کم کند و متقاضیان زیادی را به آمار خرید خود اضافه کند. عمر این فرش‌ها طولانی است و حتی افراد تنوع ‌طلب می‌توانند برای تغییر دکوراسیون خود بعد از چند سال از ۷۰۰ شانه‌ها استفاده کنند.

فرش‌هایی با تراکم بالا مناسب مکان‌های شلوغ و پررفت ‌و آمد هستند تا در اثر فرسایش عمری طولانی داشته باشند. فرشیما سعی نموده‌ است در تمامی حیطه‌ها فرش‌هایی باکیفیت را تولید کند تا نیاز تمامی مصرف کنندگان در مورد فرش‌های ماشینی برطرف شود.

خرید از فروشگاه فرش فرشیما

فرشیما هنری رنگارنگ در میان گل‌بوته‌های رقصان در آسمان آبی است. امروزه به دلیل اینکه افراد دارای دغدغه‌های فکری متنوع هستند و نمی‌توانند حضوری خرید‌های خود را انجام دهند، فروشگاه‌های اینترنتی متعددی ساخته شده تا افراد بتوانند در سریعترین زمان ممکن خریدشان را انجام دهند و از رفت و آمد های پی‌در‌پی خلاص شوند.

فروشگاه اینترنتی فرش فرشیما نیز یکی از این فروشگاه‌های آنلاین است که امکان خرید اینترنتی به آسان ترین شکل برایتان فراهم نموده و باعث می‌شود تا مشتریان خرید خودشان را بدون هیچ دردسری انجام دهند.

فرشیما با ارائه‌ی تصاویر واقعی و ثبت ویدئوهای مربوط به هر محصول دست شما را در یک انتخاب آگاهانه باز گذاشته‌ است و با بررسی توضیحات و نظرات، خریدی بدون دردسر را می‌توانید تجربه کنید. با پرداخت مبلغ فرش بعد از چند روز کاری با ارسال رایگان محصول دلخواهتان را درب منزل دریافت نمایید و با ارائه ضمانت‌ نامه تا چند سال از وجود فرش خود رضایت کامل داشته باشید.

منبع: فرش فرشیما https://carpetfarshima.com/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.