تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 11:44
کد خبر : 32515

کف کاذب کارنو را با اطمینان سفارش دهید

کف کاذب کارنو را با اطمینان سفارش دهید

  به گزارش خبر آنلاین کف‌های کاذب چندین دهه است که به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. کف کاذب به نوعی گفته می‌شود که روی کف اصلی سازه ساختمانی نصب می‌شود و جهت افزایش ارتفاع محل قرارگیری تجهیزات شبکه اتاق سرور، به کمک پایه‌هایی بر کف اصلی – با چند سانتی

 

به گزارش خبر آنلاین کف‌های کاذب چندین دهه است که به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. کف کاذب به نوعی گفته می‌شود که روی کف اصلی سازه ساختمانی نصب می‌شود و جهت افزایش ارتفاع محل قرارگیری تجهیزات شبکه اتاق سرور، به کمک پایه‌هایی بر کف اصلی – با چند سانتی متر ارتفاع- محکم می‌شود.

دلایل مختلفی برای استفاده از آن‌ها وجود دارد؛ معمولا کف کاذب در اتاق سرور نشان دهنده اهمیت و کیفیت شبکه سازمان یا شرکت شماست. اتاق سرور هسته اصلی و حساس در هر سازمانی‌ست. اغلب مهم‌ترین قسمت سازمان‌ها و شرکت‌ها به اتاق سرور اختصاص داده می‌شود و بیشتر اطلاعات مهم و با ارزش در اتاق سرور یا دیتاسنتر نگهداری می‌شود. هر گونه صدمه به آن ضررهای جبران ناپذیری را به دنبال دارد؛ بنابراین هنگام برنامه ریزی جهت اجرای اتاق سرور اهمیت انتخاب کف کاذب مناسب را فراموش نکنید.

تصور خیلی از مدیران این است که هر نوعی از کف کاذب را که بخواهند، می‌توانند در اتاق سرور استفاده کنند؛ اما این تصور کاملا اشتباه است چرا که باید از برندهایی که کیفیت بالایی دارند استفاده کنند.

 

گروه فنی و مهندسی کارنو تولید کننده انواع کف کاذب مخصوص مراکز حساس

www.floorcell.com

 

چرا نصب کف‌های کاذب برای مراکز داده شما مهم است؟

 

کف پوش‌های اتاق سرور، جهت پوشش حجم زیادی از کابل‌ها و تأسیسات مراکز داده مثل اتاق‌های کنترل و فرمان، مراکز کامپیوتری، پست‌های برق و مخابرات، برج‌های کنترل، اتاق‌های قرنطینه، گلخانه‌های مکانیزه و بیمارستان‌ها، کتابخانه‌ها و دانشگاه‌ها و… نام برد. همچنین به منظورعبور مناسب جریان هوا و بالارفتن امنیت تجهیزات کامپیوتری اهمیت دارند.

کف کاذب کارنو را با اطمینان سفارش دهید2

انواع کف کاذب

کف کاذب بسته به نوع متریال تولیدی در انواع مختلف، در بازار ارائه می‌شود، که عموما کف‌های کاذب بر اساس ابعاد تایل‌ها نیز دسته بندی می‌شوند:

 

کف‌های کاذب ۶۰*۶۰ و ۲۲٫۵*۲۲٫۵

 

کف‌های کاذب کارنو

گروه فنی مهندسی فراز شبکه کارنو البرز(سهامی خاص) در سال ۱۳۷۹با هدف فعالیت تخصصی در زمینه شبکه‌های ارتباطی بی سیم و کابلی کار خود را آغاز نمود و فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه زیرساخت مراکز حساس و استاندارد سازی مراکز مخابراتی و دیتاسنترها گسترش داد.

شرکت فنی و مهندسی کارنو تولید کننده سه نوع کف‌های کاذب گالوانیزه و کف کاذب فولادی و آلومینیوم در بازار ایران است.

 

کف کاذب گالوانیزه طرح لگراند

کفپوش کاذب گالوانیزه کارنو تنها کف کاذبی‌ست که دارای قطعات کاملا کاربردی و کامل است که می توان متناسب با نیاز خود، ارتفاع مورد نظر را ایجاد کنید و فرایند نصب را آغاز کنید. همچنین این نوع کفپوش کاذب تنها نمونه ای‌ست که نیاز به هیچ گونه زیرساختی ندارد و زیرساخت کف توسط قطعات کفپوش کاذب صورت می‌پذیرد و در برابر زلزله و لغزش مقاومت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان نیاز به رگلاژ ندارد.

کفپوش کاذب گالوانیزه کارنو محصولی مشابه کف لگراند فرانسه با نام اصلی آن کف کاذب سولفکس است  که در جهت بالا بردن نقاط قوت آن، قطعاتی نیز تولید و ثبت اختراع شده است.

در تولید و اجرای کف کاذب کارنو، کلیه استانداردهای مربوط اروپایی که در ایران نیز اعتبار دارد (ISO9001 ,  ISO14001) رعایت شده است تا در نهایت محصولی با کیفیت و مناسب ارائه شود.

 

کف کاذب فولادی

کف کاذب فولادی، همانطور که از نامش پیداست از فولاد تهیه و تولید می‌شود. اصلی‌ترین قطعه کف کاذب، تایل آن است که جنس تایل‌ها از فولاد و ابعاد آن نیز ۶۰*۶۰ است.

قطعات دیگر کف کاذب فولادی پایه و استرینگر است که جنس آنها نیز از فولاد گالوانیزه است.

در واقع کف کاذب‌های ۶۰*۶۰ از سه قطعه اصلی: تایل و پایه و استرینگر تشکیل شده‌اند که هر کدام از این قطعات بسته به نوع کف کاذب، نیز تغییر می‌کنند و پایه و استرینگر کف کاذب فقط جهت تایل فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت نصب دیگر تایل‌ها بر روی این پایه‌ها و استرینگرها وجود ندارد.

اگر دنبال کف کاذبی هستید که قدرت تحمل بار بالایی را دارا باشد می‌توانید از کف کاذب فولادی کارنو استفاده کنید زیرا این کف دارای قدرت تحمل بار بالایی‌ست و بیشتر در مکان‌هایی که در آن جا تردد بالاست از این نوع کف کاذب استفاده می‌شود.

ساختار کفپوش کاذب فولادی به صورت توپر است به این معنا که کف کاذب فولادی از دو لایه فولاد یکی در بالا و دیگری در پایین استفاده شده و وسط آن بتن سبک و مستحکم تزریق می‌گردد و ماهیت اصلی کالا از فولاد است.

 

 

کف کاذب آلومینیومی

کف کاذب آلومینیومی همانطور که از نامش مشخص است ماهیت اصلی کالا از آلومینیوم است. در واقع تایل و پایه‌های کف کاذب آلومینیومی از جنس آلومینیوم بوده و ابعاد تایل آلومینیوم ۶۰*۶۰ است. تایل کف کاذب آلومینیومی دارای دو نوع روکش PVC و HPL است. کف کاذب آلومینیومی خاصیت جذب الکتریسیته ساکن را دارد و آنتی استاتیک است. در کشور ایران، کف کاذب آلومینیوم به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا آلیاژ آلومینیوم، جز مقاوم ترین آلیاژ در برابر آب و حرارت و رطوبت است و همچنین قابل بازیافت است بدون اینکه خاصیت اولیه خود را از دست بدهد.

یکی دیگر از محصولات شرکت فنی و مهندسی کارنو، کف کاذب آلومینیومی‌ست. شما می‌توانید برای مکان‌های گوناگونی از این کف استفاده نمائید. از جمله:

 

اتاق سرور

اتاق برق

اتاق مانیتورینگ

شرکت‌ها یا سازمان‌ها

و غیره

 

خرید کف کاذب از شرکت فنی و مهندسی کارنو

 

مجموعه شرکت فنی و مهندسی کارنو با توجه به سابقه ۲۰ ساله خود در صنعت کشور و با درنظر گرفتن نیازهای بازار، در سال ۱۳۹۳ در مقوله بازرگانی اقدام به واردات تجهیزات در صنعت آی تی و هم چنین تجهیزات مصرفی جهت تولیدات نمود، هم چنین در سال‌های اخیر اقدام به صادرات محصولات خود در کشورهای همسایه و آسیایی نموده است.

این شرکت تا کنون با بهره مندی از تجربه و توان فنی و دانش تئوریک خود موفق به کسب سوابق کاری درخشان و ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف در صنعت برق و آی تی دست یافته است.

 

که جهت دریافت رزومه کاری و سفارش محصول و اطلاع از قیمت کف کاذب کارنو می‌توانید با گروه فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید.

تلفن تماس با دفتر تهران:

۰۲۱۸۸۴۸۶۳۰۰

تلفن تماس با دفتر مشهد:

۰۵۱۳۷۶۰۳۷۶۰

ارتباط مستقیم با واتس اپ:

۰۹۱۵۰۶۹۰۱۵۷

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.