تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 11:18
کد خبر : 28436

یک سالن عقد خوب و شیک چه شاخصه هایی دارد؟

یک سالن عقد خوب و شیک چه شاخصه هایی دارد؟

برای برگزاری مراسم عقد و عروسی باشکوه که تا مدتها در ذهن همه دوستان و اقوام باقی بماند می بایست به دنبال بهترین سالن عقد در اطراف خود باشید در درجه اول باید بدانید یک سالن عقد خوب و شیک چه شاخصه هایی دارد و سپس به دنبال بهترین گزینه باشد. همه زوج های جوان

برای برگزاری مراسم عقد و عروسی باشکوه که تا مدتها در ذهن همه دوستان و اقوام باقی بماند می بایست به دنبال بهترین سالن عقد در اطراف خود باشید در درجه اول باید بدانید یک سالن عقد خوب و شیک چه شاخصه هایی دارد و سپس به دنبال بهترین گزینه باشد.

همه زوج های جوان آرزو دارند بهترین مراسم عقد و عروسی را در بین هم سن و سالان خود داشته باشند و تا مدتها درباره مراسم عقد یا عروسی آنها بین دوستان و اقوام صحبت شود. عوامل بسیاری در به تحقق رسیدن این آرزو سهیم هستند اگر در این مقاله تا انتها با ما همراه باشید به شاخصه های مهم یک سالن عقد خوب و شیک بیشتر می پردازیم تا شما را برای رسیدن به برگزاری بهترین مراسم عقد در بهترین سالن عقد کمک کنیم.

زوج های جوان بعد از آشنایی و گذاشتن قول و قرار ازدواج به فکر گرفتن بهترین مراسم برای ثبت بهترین روز های خود هستند و برای تک تک مراسم ها و جزئیات برگزاری مراسم ها مخصوصا مراسم عقد که یکی از مهمترین مراسم هاستهیجان و استرس زیادی دارند و سوالات متعددی در ذهنشان چرخ میزند تا بتوانند بهترین مراسم را در بین اقوام و دوستان خود داشته باشند.برخی مراسم عقد را در محضر و دفتر عقد برگزار میکنند و پس از مدتی با گرفتن یک عروسی مفصل وارد زندگی مشترک می شوند.

گروهی نیز برگزاری تمام مراسم ها را به طور کامل می خواهند و جداگانه هم مراسم عقد را برگزار میکنند هم عروسی مفصل و باشکوه میگیرند و از لحظه لحظه های خود لذت می برند و تک تک لحظات را با دوستان و اقوام خود به اشتراک میگذارند و زیبایی لحظات را با فیلم و عکس ثبت میکنند انتخاب سالن عقد شیک و مناسب میتواند نقطه شروع برای گرفتن یک مراسم شیک و باشکوه باشد.

یک سالن عقد خوب و شیک چه شاخصه هایی دارد؟

انتخاب سالن عقد شیک و مجلل

بعد از گذراندن تمام مراحل و پیش زمینه ها برای جاری شدن خطبه عقد و مشخص شدن روز مراسم، می بایست برای انتخاب سالن عقد شیک و مناسب برای برگزاری بهترین و خاطره انگیزترین مراسم اقدام کرد. این اتفاق فقط یک بار در زندگی رخ میدهد و می بایست مراسم به بهترین شکل و صد البته مجلل و با شکوه برگزار شود و تا مدتها در ذهن عروس و داماد و همه مهمان ها باقی بماند بنابراین باید به تمام نکات ریز و درشت دقت کنید تا چیزی را از قلم نیندازید.

نکاتی که باید در انتخاب یک سالن عقد مد نظر شما باشد عبارتند از:

  • قیمت و هزینه مناسب سالن عقد
  • ظرفیت سالن
  • سفره عقد شیک و مجلل
  • نورپردازی شیک کل سالن مخصوصا جایگاه ویژه عروس و داماد
  • نحوه دکوراسیون، تزئینات و چیدمان میز و صندلی ها
  • گل آرایی شیک و مجلل
  • بادکنک آرایی
  • شمع آرایی و داشتن بار شمع در اتاق عقد
  • نحوه سرویس دهی و پذیرایی پرسنل از مهمانها
  • وجودسرویس بهداشتی تمیز و مناسب
  • وجود سیستم صوتی برای پخش موزیک
  • وجود پارکینگ
  • موقعیت مکانی مناسب و در دسترس بودن سالن عقد
  • وجود وسایل گرمایشی و سرمایشی برای فصول مختلف و تهویه مناسب هوا
  • پذیرایی شام عالی
  • داشتن منو غذا های متنوع و با کیفیت
  • و….

یک سالن عقد خوب و شیک چه شاخصه هایی دارد؟3

توجه به تمام نکاتی که ذکر شد تضمینی برای داشتن بهترین و باشکوه ترین مراسم عقد برای شما خواهد بود برخی خانواده ها مراسم عقد را به صرف میوه و شیرینی برگزار میکنند و برخی دیگر به دنبال سالن عقد با شام هستند اگر از دسته دوم هستید منو غذای سالن مد نظرتان را به خوبی چک کنید و از کیفیت غذا ها اطمینان پیدا کنید.

برخی نکات که در بالا ذکر شد معمولا جزو ثابت هر سالن پذیرایی است ولی برخی دیگر به انتخاب شما خواهد بود و بسته به هزینه ایی که میگذارید حذف یا اضافه می شوند توصیه میکنم برای انتخاب وسواس داشته باشید حتی به سرویس بهداشتی ها هم سر بزنید چراکه جزئیات میتوانند کیفیت مراسم شما را تحت شعاع  قرار دهد.

بهترین سالن عقد های منطقه غرب تهران کدامند؟

اگر به دنبال برگزاری مراسم عقد مجلل و باشکوه در تهران هستید پیشنهاد ما به شمابهترین سالن عقد تهران،سالن عقد پاسداران است که با امکانات عالی میزبان عروس و داماد های زیبا هستند و خدمات ویژه و باشکوهی در خور شان شما و مهمانان گرامیتان ارائه میدهند.

بعد از بررسی ظرفیت سالن، تزئینات سالن، سرویس بهداشتی و اتاق پرو، پارکینگ،در دسترس بودن سالن عقد از نظر موقعیت مکانی و گرفتن تایید کیفیت از طرف شما نوبت به جزئیات دیگر می رسد که میتواند مراسم شما را بسیار شیک و مجلل تر کند.

مجموع این امکانات، اتاق عقد مجزا، نورپردازی مناسب اتاق عقد و دیگر نقاط سالن، گل آرایی و شمع آرایی اتاق عقد و تک تک میزهای سالن عقد، پذیرای شام مفصل با منو متنوع و باکیفیت، وجود سیستم برای پخش موزیک و …میتواند شما را در برگزاری بهترین مراسم عقد یاری کند و خاطره انگیزترین مراسم را برای شما و مهمانانتان رقم بزند.

ساکنین محترم تهران، مخصوصا منطقه غرب تهران این امکان را دارند که از بهترین سالن های پذیرایی در این محدوده بهره ببرند و مراسم خود را به بهترین نحوو با بروزترین امکانات برگزار کنند دو تا از بهترین سالن عقدهای زیبا و باشکوه این منطقه،سالن عقد پالیزی و سالن عقد سهروردی ست که با بهره بردن از بهترین افراد در امر پذیرایی و خدمات، آماده ارائه بهترین امکانات پذیرایی به عروس و دامادها هستند تا شب زیبایی برای آنها و دیگر عزیزانشان بسازند. aghdiren.com

برای پیدا کردن سالن عقد مناسب و شیک که بتواند تمام خواسته های شما را برای برگزاری عقد آریایی برآورده کند و بهترین امکانات را در اختیارتان بگذارد وقت بگذارید و به زودی خسته و نا امید نشوید در بین جستجوهای خود سری به سالن عقد ایرن هم بزنید و از نزدیک تمام امکانات آنها را بررسی کنید این سالن تمام ویژگی های سالن عقد شیک و بسیار عالی را دارد پرسنل و مدیریت این مجموعه مجلل و با شکوه میتوانند در برگزاری یک عقد ایرانی زیبا و اصیل شما را لحظه به لحظه همراهی کنند.

یکی دیگر از امکانات خوبی که در کنار سالن عقد ایرن به عروس و داماد ها ارائه می شود انجام ثبت ازدواج در دفتر ازدواج ایرن است

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.