تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1398 - 7:32
کد خبر : 5930

احتمال حضور مهاجم خارجی تا پایان هفته در فولا

احتمال حضور مهاجم خارجی تا پایان هفته در فولا

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این‌که هنوز اردوی خارجی تیم قطعی نشده است، گفت: فکر می‌کنم تا پایان این هفته بتوانیم دو سه بازیکن جذب کنیم که از این تعداد، یکی از آن‌ها خارجی و مهاجم است.

به گزارش تیتر داغ؛ مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این‌که هنوز اردوی خارجی تیم قطعی نشده است، گفت: فکر می‌کنم تا پایان این هفته بتوانیم دو سه بازیکن جذب کنیم که از این تعداد، یکی از آن‌ها خارجی و مهاجم است.

سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که هنوز حضور تیم فولاد در اردوی خارجی قطعی نشده است، اظهارکرد: هنوز نتوانسته‌ایم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم و اگر این مهم صورت بپذیرد و شرایط مطلوب نیز باشد، ممکن است به اردوی خارجی برویم. البته امکان اعزام تیم به یک اردوی داخلی وجود دارد.

وی با اشاره به جذب سینا زامهران، هافبک تیم شهر خودرو نیز گفت: با پنج بازیکن مذاکره جدی داشته‌ایم و تقریبا مقدمات جذب آن‌ها انجام شده است. فکر می‌کنم تا پایان این هفته بتوانیم دو سه بازیکن جذب کنیم که از این تعداد، یکی از آن‌ها خارجی و مهاجم است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: برای جذب بازیکن خارجی، بودجه، سابقه حضور آن‌ها در ایران و این‌که بتوانند خودشان را با محیط فوتبال ایران وفق دهند، برای‌مان اهمیت دارد.

وی عنوان کرد: من زمانی که مدیرعامل ذوب آهن بودم نیز تمام تلاشم این بود که بدون دغدغه و ایجاد سر و صدا، بازیکنان مدنظر برای تغییرات تیم را جذب کنیم. شاید اکنون خیلی‌ها فکر کنند که فولاد حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات ندارد، در حالی‌ که به این صورت نیست و حواس‌مان هست که چه کاری انجام می‌دهیم و نیازی به ایجاد هیاهو وجود ندارد.

آذری در پاسخ به این سوال که با توجه به غیبت فرزاد جعفری و سینا مریدی، در نهایت قرار است باشگاه فولاد چه تصمیمی در خصوص این دو بازیکن بگیرد؟ گفت: این بازیکنان در محل تمرین حاضر نمی‌شوند و غیبت آن‌ها نیز به سازمان لیگ اعلام شده است. ظاهرا این آقایان پیشنهاداتی از بیرون از استان دارند. به این‌که، این دو بازیکن از نظر فنی و فیزیکی توانمند هستند، شکی نداریم ولی با توجه به حرکاتی که انجام می‌دهند و تمایلی برای حضور در فولاد ندارند، راه فروش آن‌ها باز است و اگر پیشنهادات خوبی به باشگاه برسد، آن‌ها را می‌فروشیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.