تاریخ انتشار : جمعه 29 مهر 1401 - 9:08
کد خبر : 90036

چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران برگزار می‌­شود

چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران برگزار می‌­شود

در چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران آخرین دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های فعال در این حوزه به نمایش در می‌آید.

به گزارش تیتر داغ؛ با حمایت معنوی ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران با هدف ارائه پتانسیل صاحبان صنایع، کارآفرینان، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز تحقیقاتی، و استارت اپ‌ها و با حضور شرکت‌های فعال و معتبر داخلی و خارجی در تاریخ ۹ تا ۱۲ آبان ماه برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های فعال در زمینه لیزر، فوتونیک و صنایع وابسته در گروه‌های صنعتی، پزشکی، تحقیقاتی و استارت اپ‌ها در سالن ملل محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.

از مهم ترین اهداف این نمایشگاه می‌توان به اعلام پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در فناوری فوتونیک و لیزر در سطح منطقه و بین‌الملل، کمک به ترویج فناوری فوتونیک و لیزر در کشور، ایجاد و رونق بازار کسب و کار فناوری فوتونیک و لیزر در کشور و معرفی هر چه بیشتر و بهتر محصولات لیزری ایرانی به متخصصیص، فعالان بازار و عموم مردم اشاره کرد.

سومین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک ایران با حضور ۷۶ مجموعه مختلف از فعالین حوزه صنعت، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و بیش از ۲۲ استارتاپ فعال در فضایی به مساحت بیش از ۲۳۰۰ مترمربع در آبان ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.