تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 4:15
کد خبر : 9873

تلاش دولت ترامپ برای نسبت دادن سیر صعودی مبتلایان به کرونا به مکزیک

تلاش دولت ترامپ برای نسبت دادن سیر صعودی مبتلایان به کرونا به مکزیک

منابع آگاه از تلاش مقامات دولت واشنگتن برای یافتن ارتباطی میان سفر از مکزیک و افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا خبر می‌دهند.

به گزارش تیتر داغ؛ مقامات دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تلاشند تا شمار فزاینده مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در این کشور را به سفر از مکزیک نسبت دهند.

خبرگزاری آسوشتیدپرس به نقل از چند منبع آگاه گزارش داد جلسه روز پنج شنبه کارگروه ویژه بحران کرونا شامل بحث درباره یافتن موضوعات مشترک برای شیوع ویروس کرونا در ایالت‌های جنوبی آمریکا بود. بنا به آخرین آمار، در روز‌های اخیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت‌های آریزونا، تگزاس و دیگر ایالت‌های جنوبی آمریکا رو به افزایش بوده است.

بنا به گزارش خبرگزاری آسوشتیدپرس، نمونه‌های زیادی از ابتلا به ویروس کرونا در میان جوامع اسپانیایی تبار مشاهده شد و کارگروه ویژه بحران کرونا را بر آن داشت تا در خصوص ارتباط احتمالی میان سفر‌های میان مکزیک و آمریکا و افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا بررسی صورت دهند.

مکزیک نیز در ماه‌های اخیر درگیر شیوع ویروس کرونا در این کشور بوده است. بنا به آخرین آمار دانشگاه جان هاپکینز، بیش از ۱۳۳ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در مکزیک مشاهده شده که از این تعداد ۱۶ هزار نفر جان باختند. اما آمریکا با بیش از دو میلیون و ۴۹ هزار نفر مبتلا به ویروس کرونا در صدر کشور‌های جهان قرار دارد. تاکنون بیش از ۱۱۴ هزار نفر در این کشور قربانی ویروس مرگبار کرونا شده اند.

آمریکا با بحران بی سابقه‌ای به دلیل شیوع این ویروس ناشناخته دست به گریبان است.

منبع: جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.