تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400 - 8:44
کد خبر : 19246

تهران با هیچ گونه معافیت به جای برداشته شدن رژیم تحریم‌ها موافقت نخواهد کرد

تهران با هیچ گونه معافیت به جای برداشته شدن رژیم تحریم‌ها موافقت نخواهد کرد

یک منبع نزدیک به مذاکرات هسته‌ای ایران با اعلام اینکه آمریکا باید به همه اقدامات ضدایرانی پایان دهد گفت تهران با هیچ گونه معافیت به جای برداشته شدن این رژیم تحریم‌ها موافقت نمی‌کند.

به گزارش تیتر داغ؛ یک منبع نزدیک به مذاکرات هسته‌ای ایران به شبکه پرس تی‌وی گفت برداشته شدن تحریم‌های هسته‌ای آمریکا کافی نیست.

این منبع گفت برداشته شدن تحریم‌های هسته‌ای آمریکا کافی نخواهد بود و آمریکا باید به همه اقدامات ضد ایران که در دوره ترامپ صورت گرفته یا تحت عناوین دیگر وضع شده است، خاتمه دهد.

او همچنین اعلام کرد: آمریکا باید همچنین تحریم‌های دوره اوباما از جمله آی‌اس‌ای (قانون تحریم ایران) و برنامه ویزا (منع سفر بدون ویزای شهروندان کشور‌های خارجی به آمریکا در صورت سفر به ایران در ۵ سال آخر) را بردارد.

این منبع تاکید کرد همه این اقدامات باید برای همیشه لغو شود و افزود ایران با هیچ گونه معافیت به جای برداشته شدن این رژیم تحریم‌ها موافقت نخواهد کرد.

او اشاره کرد راستی‌آزمایی برداشته شدن تحریم‌های آمریکا دستکم ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد. این منبع گفت اگر آمریکا شرایط ایران را نپذیرد، نمایندگانش باید دست خالی به واشنگتن بازگردند.

پرس تی‌وی بررسی مستقلی را از طریق پرس و جو از منابع ایرانی درباره مذاکرات هسته‌ای انجام داده است. بر این اساس، برداشته شدن تحریم‌ها بر مبنای توافقات موقتی ۱۲۰ روزه یا ۱۸۰ از طریق معافیت‌ها برای ایران پذیرفتنی نخواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.