تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 6:00
کد خبر : 9368

انتقاد ستاره سابق بایرن از نیمار

انتقاد ستاره سابق بایرن از نیمار

مهاجم برزیلی سابق بایرن مونیخ به انتقاد از نیمار پرداخت و تصمیم او در ترک بارسلونا را اشتباه دانست.

به گزارش تیتر داغ ؛و به نقل از الموندو، نیمار در فصل ۲۰۱۷ با وجود آنکه در بارسلونا بازیکن محبوبی بود اما تصمیم به جدایی گرفت و راهی پاری سن ژرمن شد.

نیمار که سومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می کند نتوانسته که انتظارات را برآورده کند و کاملا روشن است که از تصمیم خود برای ترک آبی اناری ها پشیمان است و دوست دارد که دوباره به این تیم برگردد.

جیوانی البر مهاجم برزیلی سابق بایرن مونیخ تصمیم نیمار در ترک بارسلونا را بسیار اشتباه دانست.

او گفت: فکر نمی کنم که بازگشت نیمار به بارسلونا تصمیم درستی باشد و اصلا امکان آن وجود داشته باشد. نیمار هنگام ترک بارسلونا تصمیم اشتباهی گرفت و باید تاوان آن را بدهد. او وقتی بارسلونا را ترک کرد گفت که می خواهد بهترین بازیکن جهان شود. به نیمار می گویم که آیا با حضور در پاری سن ژرمن می‌خواهی بهترین بازیکن جهان شوی؟

البر ادامه داد: برای اینکه بهترین بازیکن جهان شوی باید در تیمی بزرگ بازی کنی که شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد؛ تیم های بزرگی مثل بارسلونا و رئال مادرید نه پاری سن ژرمن.

او در پایان گفت: نیمار به اشتباه خود پی برده است. او الان به خوبی می داند که پاری سن ژرمن حداقل تا دو سال آینده شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.