تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 تیر 1401 - 7:05
کد خبر : 33334

برخی از ولاسکو و آلکنو هم انتقاد می‌کردند/ کسب نتیجه در لیگ ملت‌ها در اولویت نیست

برخی از ولاسکو و آلکنو هم انتقاد می‌کردند/ کسب نتیجه در لیگ ملت‌ها در اولویت نیست

دبیر فدراسیون والیبال گفت: از ولاسکو تا آلکنو همواره حضورشان مورد انتقاد برخی قرار گرفت. طبیعی است که عطایی هم که دومین تورنمنتی است سرمربیگری تیم ملی را بر عهده دارد مورد انتقاد قرار گیرد.

به گزارش تیتر داغ؛ میلاد تقوی در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها، اظهار داشت: تیم ملی والیبال در شرایطی به لیگ ملت‌ها رفت که می‌دانستیم روند پرفراز و نشیبی در این رقابت‌ها خواهد داشت. چرا که تغییرات زیادی در ترکیب تیم به وجود آمده است. ما سال‌ها با یک ترکیب تقریبا ثابت در همه رویدادها شرکت می‌کردیم و این موضوع باعث ایجاد یک خلاء بزرگ شد. به همین خاطر سیاست فدراسیون والیبال و کادر فنی تیم ملی این شد که برای المپیک پاریس آماده شود و نتیجه‌گرایی‌ در لیگ ملت‌ها در اولویت قرار نگیرد.

‎وی افزود: قطعا پیروزی در هر رویدادی اهمیت دارد؛ اما فراموش نشود در گذشته هم ما روند صعودی و نزولی در نتیجه‌گیری داشتیم. ضمن اینکه ۳ بازیکن اصلی در سه پست حساس که جزو نسل جدید تیم ملی هستند به خاطر مصدومیت حضور ندارند.

‎دبیر فدراسیون والیبال تصریح کرد: هر کاری که انجام می‌شود مشکلات خودش را دارد و عملکرد تیم ملی هم خالی از اشکال و ایراد نیست. لازم است که عملکرد تیم ملی و کادر فنی این تیم نقد شود؛ اما باید زمان داد و حمایت کرد تا کادرفنی تیم ملی بتواند با فراغ بال برنامه‌های خود را پیاده کند. عطایی یکی از پرافتخارترین مربیان والیبال کشور است و باید به او اعتماد کنیم. در پایان لیگ ملت‌ها می‌توان ایرادات را مورد بررسی قرار داد و میزان پیشرفت تیم ملی را ارزیابی کرد.

‎تقوی گفت: از ولاسکو تا آلکنو همواره حضورشان مورد انتقاد برخی قرار گرفت. طبیعی است که عطایی هم که دومین تورنمنتی است سرمربیگری تیم ملی را بر عهده دارد مورد انتقاد قرار گیرد. کادر فنی تیم ملی هم هر چه بگذرد به ترکیب ایده‌آلش خواهد رسید. فدراسیون والیبال با همه توان از تیم ملی و کادر فنی حمایت می کند.

‎وی در پایان خاطرنشان کرد: بهروز عطایی سابقه حضور در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان، قهرمانی در باشگاه‌های آسیا و مسابقات جوانان جهان و همینطور حضور در جام باشگاه‌های جهان را دارد و دستیاران وی هم از مربیان برتر لیگ برتر والیبال هستند . به همین خاطر باید با اعتماد کردن و زمان دادن، تیم ملی را حمایت کنیم تا ان‌شاءالله شاهد بازی‌های درخشانی از این تیم باشیم.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.