تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 4:28
کد خبر : 16869

برگزاری اردو در شهرهای مختلف بسیار مؤثر و سازنده است

برگزاری اردو در شهرهای مختلف بسیار مؤثر و سازنده است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است برگزاری اردوی تیم‌های ملی در شهرهای مختلف بسیار مؤثر است که سال‌ها پیش نیز سابقه موفق برگزاری آن وجود دارد.

به گزارش تیتر داغ؛  غلامرضا محمدی در آستانه سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد که از امروز در خانه کشتی تهران آغاز می‌شود گفت: برگزاری اردوی تیم‌های ملی در شهرها بسیار مؤثر است و این یکی از کارهای خوبی بود که سال‌ها قبل، پیش از رقابتهای جهانی ترکیه هم انجام شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که به تازگی در سفر رئیس فدراسیون کشتی به لرستان، وی را همراهی کرد ادامه داد: البته برگزاری این اردوها در استان‌هایی که امکانات لازم را دارند و خاستگاه کشتی هستند، امکان پذیر است. استان‌هایی همچون مازندران، همدان، کرمانشاه، لرستان، خراسان رضوی برای برگزاری اردوهای تیم ملی، امکانات خوبی دارند و مطمئناً حضور قهرمانان در این استان‌ها باعث انگیزه در نونهالان و نوجوانان و جذب آنها به کشتی خواهد شد. ضمن اینکه ما می‌توانیم با برگزاری رقابت‌های ملی و بین المللی در استان‌ها و همچنین برگزاری مسابقات لیگ و تیمداری، باعث ایجاد شور و هیجان در شهرهای مختلف کشورمان باشیم.

وی در پایان به پتانسیل بالای استان زادگاهش اشاره کرد و گفت: کشتی در استان لرستان یک پیشینه و قدمت تاریخی دارد. هرچه به گذشته بر می‌گردیم می‌بینیم لرستان همیشه در هر دو رشته آزاد و فرنگی حرفی برای گفتن دارد. کشتی گیران این خطه همواره در رقابتهای انتخابی تیم ملی، قهرمانی کشور و لیگ حضور موفقی داشته و کشتی گیران آن در عرصه بین المللی نیز درخشیده‌اند.

مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک روزهای ۴ تا ۱۴ بهمن ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.