تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 - 6:05
کد خبر : 13802

بیشتر صهیونیست‌ها ترجیح می‌دهند ترامپ رئیس‌جمهور شود

بیشتر صهیونیست‌ها ترجیح می‌دهند ترامپ رئیس‌جمهور شود

طبق یک نظرسنجی، بیش از ۶۳ درصد صهیونیست‌ها ترجیح می‌دهند رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور پیروز شود.

به گزارش تیتر داغ؛

نشریه صهیونیستی جروزالم پست در مطلبی به بررسی دیدگاه صهیونیست‌ها درباره انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا پرداخت و نوشت: نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد ۶۳ و ۳ دهم درصد اسرائیلی‌ها ترجیح می‌دهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا، بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر این کشور به پیروزی رسد و ۱۸ و ۸ دهم درصد نیز خواستار موفقیت جو بایدن رقیب انتخاباتی دموکرات وی در این انتخابات هستند.

نتایج این نظرسنجی که موسسه تحقیقاتی دایرکت فالز آن را انجام داد و روز دوشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد اکثریت شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بر این باورند که انتخاب مجدد دونالد ترامپ برای رژیم صهیونیستی بهتر خواهد بود و شمار کمی نیز چنین نظری را درباره جو بایدن دارند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۱۰ و ۴ دهم درصد پاسخ‌دهندگان گفتند که هر دو این نامزد‌ها برای رژیم صهیونیستی به یک اندازه خوب خواهند بود و ۳ و ۱ دهم درصد نیز گفتند که هیچ کدام آن‌ها برای این رژیم خوب نیستند.

در این نظرسنجی همچنین از صهیونیست‌ها درباره روابط شخصی دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و تأثیرات آن بر روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی سوال شد و ۵۰ و ۹ دهم درصد پرسش‌شوندگان گفتند از آنجا که ترامپ روابط ویژه‌ای با رژیم صهیونیستی دارد؛ انتخاب جو بایدن به روابط آتی اسرائیل و آمریکا لطمه خواهد زد. ۴۳ و نیم درصد پرسش‌شوندگان گفتند ارتباط آمریکا و رژیم صهیونیستی ربطی به روابط شخصی ترامپ و نتانیاهو ندارد و آمریکا «دوست واقعی اسرائیل» است.

۸۷ و ۸ دهم درصد صهیونیست‌ها گفتند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دنبال می‌کنند. ۴۸ و یک دهم پرسش‌شوندگان یادآور شدند که انتخابات آمریکا برای آن‌ها بسیار جالب است، در حالی که ۳۹ و ۷ دهم درصد انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا را تا حدی جالب دانستند و ۹ درصد گفتند علاقه چندانی به این انتخابات ندارند.

این نظرسنجی در ۶ اکتبر (۱۵ مهرماه) و با پرسش از ۵۱۹ فرد بزرگسال انجام شد.

منبع :جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.