تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آبان 1401 - 11:12
کد خبر : 90079

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی چیست؟

 تیزر تبلیغاتی امروزه به یکی از محبوب ترین ابزارها برای تبلیغ کالا ها و خدمات در اینترنت تبدیل شده است، از مکمل های غذایی گرفته تا دوره های بازیگری و فروش املاک.کلمه تیزر را احتمالا همه شنیده اند، به جز کسانی که هرگز آنلاین نشده اند.با این حال، چه چیزی است، تعداد کمی از مردم

 تیزر تبلیغاتی امروزه به یکی از محبوب ترین ابزارها برای تبلیغ کالا ها و خدمات در اینترنت تبدیل شده است،

از مکمل های غذایی گرفته تا دوره های بازیگری و فروش املاک.کلمه تیزر را احتمالا همه شنیده اند، به جز

کسانی که هرگز آنلاین نشده اند.با این حال، چه چیزی است، تعداد کمی از مردم می دانند.

دریافت یک پاسخ روشن و مختصر کاملاً مشکل است: انبوه مطالب در مورد این موضوع فقط خواننده را منحرف

می کند.بیایید در نهایت بفهمیم تیزر تبلیغاتی برای وب سایت چیست، مزایا، معایب و مشکلات استفاده از آن.

 

تیزر تبلیغاتی چیست؟

 

تمسخر، این وظیفه اصلی این نوع تبلیغات است.برای پاسخ به سوال تیزر تبلیغاتی ابتدا باید بگویید تیزر چیست.

کلمه تیزر از فعل انگلیسی “tease” گرفته شده است.به طور کلی تیزر یک پیام تبلیغاتی از نوع تصویر + لینک + تیتر

است که کاربر را جذب و شیفته خود میکند.تیزر تبلیغاتی باید علاقه را برانگیزد و از این رو میل به کلیک بر روی

تیزر تبلیغاتی برای رفتن به وب سایت تبلیغ کننده است.

 

تیزر تبلیغاتی چگونه تکامل یافت؟

 

تیزر تبلیغاتی یک اختراع جدید نیست، مدت ها قبل از ظهور اینترنت ایجاد شده است.به عنوان مثال، یک تیزر تبلیغاتی در

سال ۱۹۲۰ منتشر شد که در آن فیلم سیاه و سفید همچنان صامت “The Idol Dancer” را تبلیغ می کرد.

پوستر فیلم را بدون شک می توان جد تبلیغات تیزر مدرن دانست.نه عنوان فیلم و نه زمان و مکان نمایش آن در پوستر مشخص نیست.

تیزر تبلیغاتی2

شبکه تیزر چیست؟

 

شبکه تیزر می تواند به عنوان یک پلتفرم که واسطه ای بین فروشنده ترافیک و تبلیغ کننده است توصیف کند.با این حال، کار این سیستم به “دلال کاری” ساده ختم نمی شود.این پلتفرم اطمینان حاصل می کند که تعامل بین دو طرف علاقه مند برای اولی و دومی به همان اندازه ساده، راحت و سودآور است.و شبکه‌ های تیزر به پروژه‌های محتوایی کمک می‌ کنند ترافیک را به اشتراک بگذارند. اصل چنین کاری ساده است.شما مطالب تبلیغاتی اخبار خود را به صورت آنلاین آپلود می کنید.آنها در وب سایت های شریک پخش خواهند شد.در عوض، کدی را در وب سایت خود نصب کنید که اطلاعات سایر اعضای شبکه را نشان دهد.بازدیدکنندگان وب سایت شما بر روی تبلیغات ارسال شده در بلوک اخبار کلیک می کنند.در عوض، بازدیدکنندگان جدید برای تیزر تبلیغاتی شما به وب سایت شما می آیند.

فرض کنید شما یک تبلیغ کننده هستید و میخواهید تبلیغات شما در شبکه های تیزر مورد توجه قرار گیرد و خریداران بالقوه را جذب کنید.در این صورت، فقط باید در شبکه تیزر ثبت نام کنید و چند عملیات ساده را انجام دهید.

اگر می خواهید از وب سایت خود کسب درآمد کنید، این کار حتی از اجرای یک کمپین تیزر تبلیغاتی آسان تر خواهد بود.کافی است در شبکه تیزر ثبت نام کنید و واحدهای تبلیغاتی را که از نظر طراحی مناسب وب سایت شما هستند انتخاب کنید.قرار دادن یک آگهی تبلیغاتی در وب سایت ساده است، کد ارائه شده توسط شبکه تیزر را کپی کنید و آن را در مکان مناسب در صفحات پروژه خود قرار دهید.اما پیشنهاد من به شما برای راحت تر بودنتان کمک گرفتن از تیم متخصصی همچون آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو است.

رسانتو با پشتوانه ی تجربه ی چندین ساله در امر ساخت محتوای ویدیویی مانند موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی، همواره پیشرو در ساخت محتوا های ویدیویی است.

 

مزایای تبلیغات در شبکه های تیزر

 

قیمت پایین برای تبلیغ کنندگان تیزر تبلیغاتی‌ شاید مقرون به صرفه ترین مکانیسم تبلیغاتی در اینترنت باشد.

قیمت‌ های تبلیغات بنری عموماً به‌ طور غیرمنطقی بالا است: روی چنین تبلیغاتی کلیک‌ های کمی وجود دارد، رسانه‌ ها فقط از سوی تبلیغ‌ کنندگان بزرگی که برای قرار دادن تصویر ارزش قائل هستند مورد تقاضا است.

 

تیزر تبلیغاتی تقریبا برای انواع کالاها و خدمات مناسب است.علاوه بر این، Google ADS و سایر سرویس های تبلیغاتی محدودیت های زیادی در موضوع خدمات تبلیغ شده دارند.اما شبکه های تیزر به شما اجازه می دهند تقریباً هر چیزی را تبلیغ کنید، به جز مواردی که توسط قانون ممنوع است. پلتفرم‌ های دقیق و خاص ممنوعیت‌ های خود را دارند، اما سخت‌ گیری آن‌ ها نسبت به سایر سرویس‌ های تبلیغاتی بسیار کمتر است.

 

نیازی به صرف هزینه برای ایجاد خود آگهی نیست.عملکرد شبکه های تیزر به شما این امکان را می دهد که در حساب خود تبلیغات ایجاد کنید.شما فقط باید تصویر مناسب را انتخاب کنید و یک عنوان مناسب بیابید.بهتر است طراح یا کپی رایتر استخدام کنید که در این زمینه مهارت کافی دارد، همچون آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو.به هر حال، نحوه صحیح نوشتن متن های SEO تاثیر زیادی دارد.حتی اگر بتوانید از عهده این کار برآیید، بدون داشتن مهارت لازم زمان زیادی را از دست خواهید داد.

 

گرایش، تبلیغات تنها زمانی درآمدزایی می کند که مخاطب مناسب را پیدا کند.بنابراین هر کمپین تبلیغاتی چه تیزر، چه بنر، چه ویروسی، با مشارکت وبلاگ نویسان معروف، همیشه باید مخاطبانی باشد که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند و توانایی خرید آن را دارند.شبکه‌های تیزر ابزارهای بسیار خوبی برای کار کردن با آن‌ها فراهم می‌کنند که همه تنظیمات را می‌ توان در چند دقیقه انجام داد.

 

راندمان بالا.تیزر تبلیغاتی، به طور کلی، مکانیزم بسیار موثری برای جذب مشتریان بالقوه است.هزینه آن ناچیز است. بلوک تیزر درآمد بیشتری نسبت به یک بنر بزرگ و گران قیمت برای ناشر به ارمغان می آورد.حداقل پنج تیزر در ناحیه اشغال شده توسط یک بنر متوسط قرار می گیرند، و آنها بسیار بیشتر خوانده می شوند.

تیزر تبلیغاتی3

معایب تیزر تبلیغاتی

 

برای تبلیغ کالاهای مصرفی غیر انبوه مناسب نیست.در بالا در مزیت های تیزر تبلیغاتی به مناسب بودن آن تقریبا برای هر نوع کالا و خدماتی اشاره کرده ایم.با این حال، فراموش نکنید که تیزر ابزاری برای جذب کمیت است.بنابراین، برای تبلیغ محصولات مصرفی محبوب مانند لوازم آرایشی، محصولات بهداشتی، پوشاک و کفش، وسایل، و حتی املاک و مستغلات عالی است.اگر هزینه محصول به همان اندازه است که حیف نیست با کلیک بر روی تیزر به کاربر، آن را خرج کنید، اگر این خرید به راحتی به عنوان خود جوش طبقه بندی شود، تیزر تبلیغاتی وسیله ای ایده آل برای تبلیغ خواهد بود.اگر محصول یک طاقچه است، همه به آن نیاز ندارند و هزینه زیادی دارد، بهتر است تیزر تبلیغاتی را فراموش کنید.قرار دادن در زمینه موثرتر خواهد بود.تبلیغات در شبکه های تیزر مانند میکسر بتن، قطعات یدکی تجهیزات خاص یا تجهیزات جوش را توصیه نمی کنیم.

 

 

به طور کلی، تیزر را می توان به دو گروه بزرگ تقسیم کرد، اخبار و تبلیغات.تیزرهای خبری چیزی نمی فروشند.آنها اطلاعات هیجان انگیزی را به خواننده ارائه می دهند.

با تیزرهای کالا، همه چیز در دسترس تر است.قانون اصلی: در کیفیت کالا اغراق نکنید، کاربران را گمراه نکنید.به کسی که می تواند به زودی منبع درآمد شما باشد احترام بگذارید! از این گذشته، شخصی که به وب سایت تبلیغ کننده رفت و متوجه شد که فریب خورده است، هرگز مشتری وفادار نخواهد شد.تصاویر تیزر اولین کسانی هستند که توجه کاربران را به خود جلب می کنند و آن ها را وادار می کنند متوقف شوند و آنچه را که زیر این تصویر می نویسند بخوانند.

به یاد داشته باشید: شخص با دیدن تبلیغات به دنبال معاشرت با خود، با مشکلات، گرفتاری ها و شادی های خود است.بنابراین، صحنه‌ سازی عکس‌ ها بسیار بد تر از عکس‌ های آماتور عمل می‌ کنند.بله، آنها کمتر زیبا، کمتر روشن، واضح هستند، اما واقعیت باقی می ماند، آنها بیشتر کلیک می کنند.آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو به شما کمک می کند تا با تیزر تبلیغاتی به مخاطب هدف خود نزدیک تر شوید!

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.