تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 9:10
کد خبر : 90153

جذابترین هدایای تبلیغاتی سال ۲۰۲۲

جذابترین هدایای تبلیغاتی سال ۲۰۲۲

  سالهاست که نقش تبلیغات در افزایش فروش و رونق کسب‌وکارها اثبات شده ولی موضوع مهم این است که بهترین تبلیغات کدام است؟! جدای از هزینه پرداختی، هدایای تبلیغاتی را می‌توان به سه دسته ارزان قیمت، قیمت مناسب و گران‌قیمت تقسیم‌بندی کرد. خودکار تبلیغاتی را می‌توان یک نمونه تبلیغات ارزان، فلش مموری را نمونه تبلیغات

 

سالهاست که نقش تبلیغات در افزایش فروش و رونق کسب‌وکارها اثبات شده ولی موضوع مهم این است که بهترین تبلیغات کدام است؟! جدای از هزینه پرداختی، هدایای تبلیغاتی را می‌توان به سه دسته ارزان قیمت، قیمت مناسب و گران‌قیمت تقسیم‌بندی کرد. خودکار تبلیغاتی را می‌توان یک نمونه تبلیغات ارزان، فلش مموری را نمونه تبلیغات با قیمت مناسب و ست مدیریتی نفیس را از جمله هدایای تبلیغاتی گران‌قیمت برشمرد.

 

 

هدایای الکترونیکی؛ ارزشمند و ضروری

هرکس با هر شغل و سن و جنسیتی برای انجام کارهای روزمره خود مجبور به استفاده از لوازم الکترونیکی از قبیل لپ‌تاپ، کامپیوتر، موبایل، تبلت و غیره است. بنابراین، لوازمی که در حوزه الکترونیک هستند، به دلیل مصرف مستمر و استفاده‌ی روزانه، گزینه خوب و مناسبی برای هدیه تبلیغاتی به شمار می‌روند. شارژر وایرلس، پاوربانک، هدفون و … لوازمی هستند که علاوه بر ارزش خرید بالا، هدایای نفیسی نیز هستند و به سبب استفاده مداوم، یک معرف عالی هم محسوب می‌شوند!

پاوربانک تبلیغاتی: مزیت پاور بانک به عنوان یک هدیه و معرف در این است که دست مشتری برای انتخاب و میزان پرداختی باز است زیرا پاور بانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف از پنج هزار تا ۳۰ هزار موجود است و بسته به هزینه، می‌توان از میان آنها انتخاب و سفارش‌گذاری کرد. پاور بانک های ۵۰۰۰  و ۱۰۰۰۰ میلی آمپر، قیمت مناسبی دارند و گزینه خوبی برای هدیه به کارمندان، دانش آموزان، دانشجویان و غیره هستند. پاوربانک های ۲۰۰۰۰ و ظرفیت بیشتر نیز قیمت بالاتری دارند و اغلب برای مهمانان ویژه و مدیران سفارش داده می‌شوند.

شارژر وایرلس: از آنجایی‌که گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت قابلیت شارژ وایرلس دارند، این هدیه در زمره هدایای تبلیغاتی خاص است و به اندازه دیگر هدایای تبلیغاتی شایع نیست و همین موضوع، باعث خاص بودن آن می‌شود. شارژرهای وایرلس به دلیل توان خروجی متفاوت، قیمت‌های متفاوتی نیز دارند.

هدفون تبلیغاتی: هدفون‌ها و هدست‌ها نیز در دو شکل بلوتوث و باسیم هستند و مشابه پاور بانک‌ها، به دلیل تنوع در کیفیت، دست مشتری را در انتخاب باز گذاشته‌اند. هدفون‌های سیم دار تبلیغاتی، ساده ترین و ارزان‌ قیمت‌ترین نوع هندزفری‌ها به شمار می روند و هدست‌های بی‌سیم مارک دار نیز قیمت بالاتری دارند.

 

هدیه تبلیغاتی برای عاشقان طبیعت گرد

بسته به شکل کسب و کار، ممکن است جامعه هدف شما اهل ورزش یا دوست‌داران طبیعت باشند که در این صورت بهترین هدیه می‌تواند ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی، ظروف از جنس بامبو و غیره باشد. برخلاف ظروف بامبو تبلیغاتی، ساک دستی پارچه‌ای قیمت مناسبی دارد و برای هدیه به همه افراد، با هر سن و جنسیتی مناسب است. مزیت دیگر ساک تبلیغاتی دستی، فضای بزرگ آن برای تبلیغات است! از شماره تلفن و آدرس گرفته تا ایمیل و نام کسب و کار و… را می‌توان به اشکال متنوع و رنگ‌های مختلف، روی آن چاپ کرد. سایز ساک دستی، جنس آن، نحوه بسته شدن آن ‌و… بسته به سلیقه و سفارش مشتری قابل تغییر است. بنابراین هزینه و قیمت ساک پارچه ای تبلیغاتی متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد.

ظروف از جنس بامبو نیز متنوع است و بسته به سایز و شکل آن، قیمت‌های متفاوتی دارد. مزیت این دسته از هدایای تبلیغاتی، خاص بودن این ظروف است زیرا اینچنین هدایایی شایع نیستند و صرفاً برای مشتریان خاص پسند و ویژه قابل سفارش هستند!

اگر میخواهید معرف کسب و کارتان در تمام ساعات  شبانه روز، کار تبلیغات را انجام دهد، لیوان و ماگ سفارش دهید!

 

هدایای تبلیغاتی شخصی نیز سبک دیگری از تبلیغات است و شامل تیشرت تبلیغاتی یا ماگ و لیوان و غیره است. تی شرت تبلیغاتی، بسته به جنس، می‌تواند پارچه‌ای، نخی، جین یا حتی پلی استر باشد. کیفیت چاپ و رنگ استفاده شده نیز به سفارش مشتری قابل تغییر است. مزیت سفارش تی شرت تبلیغاتی در این است که در دو طرف تیشرت فضای مناسب و بزرگی برای چاپ لوگو و نام کسب وکار یا هر تبلیغ دیگری وجود دارد و با هر سایزی می­توان آنها را چاپ کرد.

در خصوص لیوان تبلیغاتی نیز جنس‌های متنوعی موجود است. از لیوان تبلیغاتی پلاستیکی، شیشه­ای  و استیل گرفته تا لیوان تبلیغاتی سرامیکی و چینی! تراول ماگ یا همان ماگ مسافرتی نیز به سبب گرم نگه داشتن مایعات، گزینه مناسبی برای هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود و در دسته لوازم شخصی تبلیغاتی و هدایای مختص دوستداران طبیعت جای می‌گیرد. مزیت لیوان تبلیغاتی در این است که در تمام ساعات، روی میز اداری است و یک معرف عالی به­شمار می­رود!

 

از کجا هدایای تبلیغاتی تهیه کنیم؟

 

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش وارد کننده و تولید کننده عمده هدایای تبلیغاتی است. برای دریافت لیست قیمت محصولات به سایت این شرکت مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۸۸۳۰۸۴۴۰ تماس بگیرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.