تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1399 - 6:37
کد خبر : 8083

قرنطینه ۶ هزار و ۳۰۸ نفر در زنجان

قرنطینه ۶ هزار و ۳۰۸ نفر در زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: ۶ هزار و ۳۰۸ نفر در استان در رابطه با احتمال ابتلا به بیماری کرونا شناسایی شده و قرنطینه هستند که این افراد مسافران ورودی به استان را شامل می‌شود.

به گزارش تیتر داغ ؛پرویز قزلباش دیروز (۳ فروردین) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدئو کنفرانس  برگزار شد، اظهار کرد: بیماری کرونا در استان زنجان همچنان سیر صعودی ملایمی دارد که خودش را با بستری افراد در مراکز درمانی نشان می‌دهد.

وی تصریح‌کرد: ۳۵۴ نفر بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شده و مجموع بیماران مبتلا به کرونا در استان به ۳۹۴ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای بروز بیماری کرونا در استان تاکنون، ۱۱۴۱ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد ۷۸۹ نفر ترخیص شدند، افزود: هر بیمار کرونایی به طور متوسط ۵ الی ۶ روز در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند. در حال حاضر ۳۵۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه ورود افراد از استان‌های دیگر به  استان زنجان تاثیر خود را در روزهای آتی در رشد بیماری خواهد گذاشت، تصریح کرد: ۶ هزار و ۳۰۸ نفر از این افراد در  استان شناسایی و قرنطینه هستند. قابل ذکر است این افراد عموما زنجانی‌هایی هستند که از دیگر استان‌ها از جمله استان‌های آلوده به ویروس کرونا آمده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ضمن تشکر از مشارکت بخش اعظم مردم که توصیه‌ها را رعایت کردند و در خانه‌های خود ماندند، در رابطه با رفتار بخشی از مردم زنجان در روزهای آخر سال ۹۸، خاطرنشان کرد: بخشی از مردم رعایت نکردند و در بازار و تجمعات حضور داشتند؛ قطعا رفتار مردم در روزهای گذشته، باعث افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان خواهد شد.

منبع ؛ ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.