تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 10:38
کد خبر : 112684

هدف قرار گرفتن اشغالگران توسط مقاومت فلسطین در کرانه باختری

هدف قرار گرفتن اشغالگران توسط مقاومت فلسطین در کرانه باختری

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری با مقاومت نیروهای فلسطینی در بخش‌های مختلف این منطقه رو به رو شد.

به گزارش تیتر داغ؛ منابع آگاه در گفت و گو با شبکه المیادین گزارش دادند که درگیری‌هایی میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در اطراف اردوگاه بلاطه واقع در نابلس به وقوع پیوسته است.

نیروهای فلسطینی با ایستادگی مقابل تجاوز عناصر صهیونیست به این منطقه با استفاده از بمب‌های دست ساز، اشغالگران را در شرق نابلس هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت فلسطین همچنین با متجاوزان در شهر طولکرم درگیر شده و آن‌ها را هدف قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که تعداد زیادی از عناصر ارتش و عناصر جاسوسی رژیم صهیونیستی به شهر طولکرم حمله کرده اند و به نظر می‌رسد یک عملیات گسترده صورت گرفته است.

در همین راستا «بلال الشوبکی» تحلیلگر مسائل سیاسی روز گذشته به اختلافات گسترده مؤسسات امنیتی و کابینه رژیم صهیونیستی بویژه شاباک اشاره کرد.

وی تاکید کرد که شاباک گزارش‌هایی را به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تقدیم کرده که در آن نسبت به افزایش التهاب در کرانه باختری هشدار داده و تاکید کرده که دیگر نمی‌توان به دنبال راهکار امنیتی یا نظامی برای حل این بحران بود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد که عملیات تل‌آویو که به تازگی انجام شد، به این معنا بود که از بین بردن تسلیحات مقاومت فلسطین در کرانه باختری به معنی توقف عملیات ضد صهیونیستی حتی در شرایط امنیتی کنونی نیست.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.