تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 12:22
کد خبر : 35253

آشنایی با رژیم غذایی ذهن و روانشناسی زرد!

آشنایی با رژیم غذایی ذهن و روانشناسی زرد!

یک روش کاملاً کاربردی برای تقویت قدرت مغز، استفاده از رژیم غذایی ذهن است‌. البته مشکل کاهش توان مغز می‌تواند ناشی از افزایش سن، برخی شرایط محیطی و… باشد؛ اما شما باید بتوانید از طریق رژیم غذایی مناسب مانع زوال عقل و بیماری آلزایمر در افراد شوید. بهترین گزینه برای رژیم غذایی ذهن، استفاده از

یک روش کاملاً کاربردی برای تقویت قدرت مغز، استفاده از رژیم غذایی ذهن است‌. البته مشکل کاهش توان مغز می‌تواند ناشی از افزایش سن، برخی شرایط محیطی و… باشد؛ اما شما باید بتوانید از طریق رژیم غذایی مناسب مانع زوال عقل و بیماری آلزایمر در افراد شوید. بهترین گزینه برای رژیم غذایی ذهن، استفاده از مواد غذایی مدیترانه و رژیم دش است که برای افزایش میزان سلامت مغز کاربرد دارند.

در‌واقع، شما باید در سبک زندگی خودتان تغییراتی ایجاد کنید تا بر حفاظت از سلامت عقلتان تمرکز داشته باشید. در این میان، بازار روانشناسی زرد برای کمک به سلامت عقلی و روحی بسیار داغ است. به­دلیل اینکه جلسات مشاوره از هزینه‌های زیادی برخوردارند و به­راحتی در دسترس نیستند، وجود همه افراد به­صورت کنترل‌نشده در فضای مجازی باعث می‌شود که افراد سودجو در صفحه‌های اینستاگرامی با اهداف روانشناسی زرد فعالیت کنند و افراد ناآگاه را به خود جذب کنند. به همین‌دلیل سایت فاخته تصمیم گرفته تا با بیان رژیم غذایی مناسب برای تقویت ذهن، افراد را از گیر‌افتادن در این پیج­ها نجات دهد.

 روانشناسی زرد چیست؟

همان­طور که گفتیم استفاده از صفحات روانشناسی زرد به یک چالش مهم در فضای مجازی تبدیل شده است. بیشتر این پیج­ها با صحبت‌های روانشناسی­نما، مخاطبان زیادی برای خود پیدا کرده‌اند که گاهی اوقات اثرات معکوسی بر مشکلات روانی یا ذهنی کاربران دارند. در روانشناسی زرد از مفاهیمی استفاده می‌شود که محوریت آن آغاز یا پایان روابط انسانی است و از دستور کار مشخصی پیروی نمی‌کند.

ویژگی اصلی روانشناسی زرد، هیجان‌انگیز بودن آن است که در فرد‌ امیدواری قطعی و کوتاه مدت ایجاد می‌کند. اصلی‌ترین علت معروف‌شدن روانشناسان زرد در فضای مجازی، سواد تجاری آن‌ها است. البته آموزش و پرورش ما در این زمینه عملکرد موفقی نداشته و در‌نتیجه جذب ‌شدن افراد به این نوع صحبت­های بی­پایه و اساس زیاد است. این روانشناسان درباره نحوه کسب درآمد و تجارت در سطح کشور اطلاعات کاربردی دارند و بر اساس کمبود‌هایی که مردم مختلف ممکن است با آن‌ها مواجه شود، برای زندگی آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند و صدمات جبران‌ناپذیری از این طریق به این افراد وارد می‌شود. بنابراین، این نوع روانشناسی نه­تنها رژیم غذایی ذهن نیست، بلکه جزء مخرب­ترین ابزار برای ذهن و روح انسان است.

 

مواد غذایی به کار رفته در رژیم غذایی ذهن!

بیشتر مواد به­کار رفته برای تهیه رژیم غذایی ذهن گیاهان هستند و غذا‌های حیوانی که چربی زیادی دارند، نباید استفاده شوند. علاوه­بر این، غذا‌های مورد ‌استفاده در این رژیم از قند اضافه برخوردار نیست. سبزیجات و سالاد و… را حتما باید یک­بار در هفته میل کنید. می‌توانید از کلم پیچ، اسفناج و… برای رژیم استفاده کنید.

در این رژیم غذایی مواد مورد استفاده برای ذهن از آجیل، انواع مختلف توت‌ها، حبوبات و غلات کامل وجود دارد. استفاده از غذا‌های دریایی، مرغ و روغن زیتون نیز در افزایش قدرت تأثیر‌گذار هستند. استفاده از این رژیم غذایی یک منبع غنی از فیبر و مملو از مواد مغذی رژیمی برای انسان فراهم می‌کند و در‌نتیجه، باعث تقویت مغز می‌شود. این مواد مغذی شامل ویتأمین e، غلات ۸، امگا ۳، کاروتنوئید‌ها و فلاونوئید‌ها است‌. همچنین برای سلامت ذهن از روانشناسی زرد و امید‌های واهی فاصله بگیرید.

 

آشنایی با رژیم غذایی ذهن و روانشناسی زرد!

رژیم غذایی مناسب برای ذهن را باید آموزش ببینید!

استفاده از رژیم غذایی ذهن می‌تواند در حفاظت از سلامت مغز نقش مهمی ایفا کند و احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف، مثل زوال عقل و وجود آلزایمر به هنگام بالا‌رفتن سن نیز کاهش پیدا می‌کند‌. استفاده از این روش بجای روانشناسی زرد، در تقویت ویژگی‌های روانی و عدم ابتلا به بیماری‌های ذهنی کاربرد زیادی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید به سایت فاخته مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.