تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1400 - 11:12
کد خبر : 22117

اجرای مقتدرانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شرق استان تهران/ دستگیری ۲۶۹ سارق و کشف ۱۶۷ میلیارد ریال کالای قاچاق

اجرای مقتدرانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شرق استان تهران/ دستگیری ۲۶۹ سارق و کشف ۱۶۷ میلیارد ریال کالای قاچاق

رمانده انتظامی استان از دستگیری ۲۶۹ سارق و کشف بیش از ۱۶۷ میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق در طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در این فرماندهی خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛  سردار”کیومرث عزیزی”  در تشریح عملکرد طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس که به مدت یک هفته در شهرستان های جنوبی استان اجرا شد، اظهار داشت: این عملیات از سلسله عملیات هایی است که با هدف کشف مواد مخدر، کالای قاچاق و اموال مسروقه و مبارزه با اراذل و اوباش طراحی و عملیاتی شده که دستاوردهای بسیار خوبی نیز به همراه داشته است.
وی با تاکید بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به عنوان مطالبه جدی مردم و مسئولان افزود: برقراری امنیت برای تمامی موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می‌آید.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستاوردهای این طرح خاطر نشان کرد: در حوزه مواد مخدر که از آن به عنوان ابر آسیب جامعه یاد می کنیم، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۲۸۲ و ۱۷۰ گرم انواع مواد افیونی و دستگیری ۱۲۲ خرده فروش و ۱۹۰ معتاد متجاهر شدند.
سردار عزیزی با بیان اینکه طی این طرح ۲ باند قاچاق مواد مخدر منهدم شده است، ادامه داد: اجرای طرح های پاکسازی در کانون های جرم و نقاط آلوده استان با رضایتمندی مردم همراه بود که از همکاری مردم و دستگاه ها نیز تقدیر و تشکر می کنم.
عالی ترین مقام انتظامی استان در ادامه، ارزش کارشناسی شده کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را ۱۶۷ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال و در حوزه جرام اقتصادی بیش از ۴۱۷ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: کالاها قاچاق مکشوفه شامل بیش از ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق، پوشاک، پارچه، پتو، چای، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دخانی، و لوازم خودرو بوده که منجر به دستگیری ۲۲ قاچاقچی حرفه ای شده است.
فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۴ دستگاه خودرو و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در طی این عملیات خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۶۹ سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند.
وی در بخش دیگر با اشاره به پیگیری جدی پلیس استان در راستای اجرای تدابیر فرمانده مقتدر ناجا و مطالبه مردمی در بحث مقابله و برخورد با اراذل و اوباش، خاطر نشان کرد: با پیگیری و رصد دقیق پلیس، ۶۵ نفر از اراذل و اوباش معروف دستگیر و مقادیری انواع سلاح گرم کشف شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.